Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כדור שלג של הלוואות

כדור שלג של הלוואות
קרדיט - Canva

במקרים בהם המצב הכלכלי קשה וההוצאות מכבידות, אך המשכורת לא מצליחה לכסות את ההוצאות, אין הרבה ברירות. נטילת הלוואה יכולה לתת לנו אוויר לנשימה, אך מה קורה כאשר ההוצאות החודשיות הולכות וגדלות ואנו נוטלים עוד ועוד הלוואות אחת על גבי השניה? מדובר במצב מסוכן שעלול להוביל לפשיטת רגל, למינוס גדול בבנק ולחוסר יכולת לספק לנו וליקירינו רמת חיים בסיסית. משכנתא לאיחוד הלוואות היא דרך אחת לחסל את ההלוואות ולאחד אותן לתוך המשכנתא, לפרוס אותן לזמן ארוך יותר ולאפשר לנו לאט לאט לשלם אותן, כדי שגם נוכל להיות מפירות עמלנו. פנייה אל יועץ משכנתאות מנוסה ומיומן יכולה לסייע לכם – יועץ המשכנתאות יבחן היטב את המקרה שלכם ויעזור לכם לעבור בדיקת זכאות ובסופו של דבר, לבצע איחוד הלוואות לתוך המשכנתא, בתנאים נוחים עם ריבית וסכום תשלומים חודשי שתוכלו לעמוד בו.

תפקידיו השונים של יועץ המשכנתאות

ייעוץ משכנתאות אמנם מסייע ללווים בנטילת משכנתא מתאימה יותר או באיחוד הלוואות, אך השירות מתאים לכל אחד שמעוניין לקנות או לבנות נכס. היועץ יכול לסייע גם בנטילת משכנתא לבנייה עצמית למשל, משכנתא הנועדה ללקוח שמעוניין להוציא לפועל פרויקט בנייה, בין אם מדובר בבית למטרה פרטית או פרויקט מגורים הנועד להשכרה או למכירה, אך זקוק לסכום משלים עבור זאת. כמו כן, יועץ המשכנתאות בקיא גם במסלולי משכנתא אחרים עבור לווים בשלב אחר של חייהם, לדוגמא, לקוחות בגילאי הזהב בעלי נכס אשר מעוניינים למשכן אותו על מנת לקבל כסף זמין מכל סיבה – יציאה לטיול גדול לאחר הפרישה, מעבר לדיור מוגן, מתן כסף לבני משפחה שהתחתנו ועוברים לבית חדש וכדומה. לקוחות מסוג זה יכולים להתעניין באפשרות של משכנתא הפוכה, במסגרת הם משתמשים בנכס שבידיהם בתור בטוחה ומקבלים בעבורו סכום כסף חודשי. יועץ המשכנתאות כמובן דואג שהמשכנתא ההפוכה תיעשה בתנאים טובים עם ריבית נמוכה ככל האפשר והסכום הגבוה ביותר האפשרי במסגרת העסקה.

עבדו עם הטובים ביותר

בין אם אתם מעוניינים בנטילת משכנתא לאיחוד הלוואות, משכנתא הפוכה, או כל סוג אחר של משכנתא, שירותי ייעוץ משכנתאות יכול להועיל לכם ולחסוך לכם אלפי שקלים בשנה, לפרוס לכם את התשלומים לסכומים שנוחים עבורכם ולייעל את ההתנהלות הכלכלית שלכם בצורה כוללת. במידה ואתם מחפשים שירותי ייעוץ משכנתאות מוביל, הכירו את עמיחי מרקס. עמיחי הוא יועץ משכנתאות מומחה לכלכלת המשפחה מזה 20 שנה, כמו גם מאמן כלכלי ומגשר. עם ידע אקדמי ומעשי עשיר וניסיון רב שנים, עמיחי משתמש במומחיות שלו כדי לסייע למשפחות ויחידים להגיע למצב בו הם מנהלים את הכספים שלהם בצורה נכונה ומיטבית, המעניקה להם רמת חיים גבוהה יותר ושקט נפשי. פנייה אל עמיחי מרקס יכולה לעשות לכם סדר בעולם המושגים הגדול של המשכנתא, לשים סוף לנטילה האין סופית של ההלוואות ולאפשר לכם את התנאים הטובים ביותר לנטילת המשכנתא. פנו עוד היום וקחו צעד אל עבר עתיד פיננסי בריא יותר עבורכם ועבור משפחתכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...