Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד לבחור נעלי טיולים לפי סגנון הטיול

כיצד לבחור נעלי טיולים לפי סגנון הטיול
קרדיט - Photo by Bluewater Sweden on Unsplash

טיול יכול להיות הרפתקה נהדרת ולאחר שבחרתם מסלול, הגיע הזמן להצטייד כראוי. תרמיל גב, כובע, קרם עם מסנן הגנה וכמובן, נעלי הליכה. נעלי טיולים משתנות מיעד ליעד, לפי עונתיות ובהתאם לסוג הטיול כמו הליכה במים או בתנאי קור ושטח.
לפניכם טיפים איך להתאים את הנעליים לאופי הטיול או החופשה ומהם המותגים או הדגמים הבולטים בזירת הטיולים והנסיעות.

טיול חוף? אל תשכחו את הכפכפים

במקרה הזה אין כמו כפכפים במיוחד של המותג הוויאנס, שילוו אתכם צעד אחר צעד. המותג havaianas מציע כפכפי אצבע אגדיים ואייקוניים המוצעים בשלל צבעי הקשת.
המגוון המסחרר של דגמים מאפשר לבחור זוג שתאהבו לפי האלמנטים והצבעים שמופיעים בבגדים או בהתאמה לאביזרי הטיול השונים. הפשטות והנוחות של הכפכפים הפכו אותם לאוצרות וכוכבים בכל מסלול.
בבחירת הכפכפים שימו לב אם אפשר לכופף בעדינות את הכפכף מקצה לקצה, זאת על מנת לבדוק שהוא מתכופף וגמיש אבל לא מתקפל לשניים בקלות. בנוסף, יש לוודא שהכפכף יציב והקרסול מונח בנוחות. יש להימנע ממידה גדולה מדי או דגם רחב מדי, ויש לוודא בדגמי T דהיינו: כפכפי אצבע, שהחיץ שמפריד לא חותך או מציק לרגל או לוחץ יותר מדי.
מעבר לאספקט של העמידות, יש לוודא שמדובר בחומר נעים למגע שלא יגרום חלילה לשלפוחיות זו הסיבה שאפשר לסמוך על דגמי הוויאנס המבוססים על סוליה סינטטית נוחה המיוצרת על פי מתכון גומי סודי רכים קלילים שיש כאלה שמכנים ממש כמו מרשמלו ובחלק החיצוני בצורת סוליית צמיג שהופכת אותם גם ליציבים מאוד. קחו אתכם לבריכה, לים ולטבילה בנחל.

סגורות להליכה בשטח

אם חשקה נפשכם בנעלי טיולים סגורות שיעמדו בתנאי שטח, תוכלו לאתר נעליים שנבנו במיוחד למטרה זו שאוחזות היטב את הרגליים גם על משטחים מחליקים או שאינם אחידים.
בדקו היטב את המפרט הטכני של הנעליים. כמו למשל, נוחות גבוהה והתאמה לרגליים כולל ריפוד לתמיכה ויציבות גבוהה.
בחלק מהדגמים יש גם מגנים לבהונות והגהה לעקב עם ריפוד מתחת. אפשר לבחור בין סוליות קשות לקשות במיוחד ובכל מקרה, יש לוודא שהדגם מתפקד היטב גם על משטחים חלקלקים ושהדגם אינו מסורבל או מגושם מדי. אפשר להוסיף גם מדרסים לאקסטרא תמיכה.

טיולי חורף במגפיים

ישנם גם מגפי הליכה עמידים בפני מים או שמתייבשים במהירות, שיוכלו לשרת אתכם במהלך סיבובים חורפיים. לרוב מדובר בחלק עליון עשוי מעור עמיד למים, תכונות כמו צווארון מרופד בדגמים מוגבהים, חומר מבודד וסוליה לנוחות וקלות משקל יחד עם סוליה חיצונית לאחיזה משופרת על משטחים שונים כולל משטחים קרים או קפואים או בוציים. בנוסף, פנימית העשויה מחומר PU שניתנת לשליפה. ישנם דגמים עם שרוכים ממוחזרים ובטנת רשת ממוחזרת למי שחשוב גם הצד הידידותי לסביבה של המגפיים.

ומה לוקחים לחופשה אורבנית?

החלטתם ללכת על חופשה אורבנית וסיבובים בתוך העיר? אתם בוודאי מעוניינים בהנעלה נוחה להליכה. ישנם דגמים לנשים, גברים וטף שמיועדים להסב לכם נוחות כולל קלות משקל תוך כדי תנועה מבלי לוותר על יציבות.
יש לבדוק אם לנעל יש מדרס קצף בעל צפיפות גבוהה ושכן המבנה והחומרים מאפשרים ספיגה גבוהה ונושמים והאם סוליה מותאמת לאנטומיה של כף הרגל ואם השכבה החיצונית מאפשרת גם הליכה על משטחים רטובים.

היכן רוכשים נעליים לכל יציאה החוצה?

מומלץ להתבסס על המלצות וחוות דעת ולבחור ברשת הנעלה שידוע שמחזיקה את המותגים הטובים ביותר של כפכפים, סנדלים, נעלי הליכה, ספורט ומגפיים, דגמי טיולים ומציעה גם מחירים משתלמים על הסחורה האיכותית.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...