Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך נשמור על סביבת עבודה בטוחה

כך נשמור על סביבת עבודה בטוחה

יצירתה של סביבת עבודה בטוחה הינה חיונית בעבור כל סוג של ארגון. בין אם הוא כולל עבודה בגובה, עבודה עם חומרים מסוכנים או במידה ופשוט מדובר במפעל. לשם ייעול משימה זו, קיימים חוקים והנחיות אשר כל תכליתם היא בשמירה על שלומם של העובדים והציוד במקום העבודה. חשוב לציין כי כל ארגון אשר מונה למעלה מ-25 עובדים, חייב בעזרתו של וועדת בטיחות אשר תפקח על כל המתרחש בתחום זה. המשיכו לקרוא וגלו דרכים נוספות בעזרתן תוכלו להפוך את סביבת העבודה לבטוחה יותר.

נושא הבטיחות כולו נשמר בידיהם הנאמנות של יועצי בטיחות. הם יהיו אלו אשר יעברו הדרכות לעובדים, יצרו תכנית בטיחות שנתית ויהפכו את סביבת העבודה לבטוחה הרבה יותר.

כך נשמור על סביבת עבודה בטוחה

נשארים מוגנים גם בגובה

עבודה בגובה מוגדרת ככל עבודה שהיא אוכל מקום עבודה אשר עקב דרכי גישה אליו עלול עובד ליפול לעומק אשר עולה על שני מטרים, כך למשל מקומות העובדים בעבודה על סולמות, סלי הרמה, הרחקת יונים, בימות מתרוממות או פיגומים מכניים או נייחים, התקנת דודי שמש וצלחות לוויין, התקנה של גגות רעפים, קונסטרוקציה וכן הלאה. על כן, קורס עבודה בגובה יהיה הכרחי בעבור עובדים רבים אשר זהו תחום עיסוקם, כך שיוכלו להשלים את עבודתם בצורה בטוחה.

זכרו כי הדרכות תקופתיות הן קריטיות

הדרכות בגובה, כך על פי משרד התמ"ת, יש לקיים אחת לתקופה, על מנת לרענן את הידע אצל העובדים, ובכדי להשאיר אותם מעודכנים בכל הקשור לנושא הבטיחות בעבודה בגובה. הדרכות אלו מאפשרות לעובדים להרחיב את הידע בנושא, שומרות עליהן ערניים ובאופן כללי תורמות לשלומם ובטיחותם. ריענון זה הינו חשוב מאוד גם מהסיבה שעובדים עוזבים ומתחלפים כל הזמן, במקומם מגיעים עובדים חדשים אשר לא נחשפו אל ההדרכה ויש להקפיד ליישר קו עם כולם.

בטיחות אש היא לא מילה גסה

הדרכת כיבוי אש הינה הדרכה הכרחית עבור כל בית עסק, מכל תחום שהוא. בעת מקרה של שריפה, על כל העובדים לדעת כיצד לפעול על מנת להתמודד עם המקרה ביעילות ולמנוע פגיעה בחיי אדם אשר עלולה לנבוע בתפקוד לקוי. יש לחזור על הדרכות אלו אחת לתקופה על מנת לעדכן, לרענן ולשמר את הנהלים אצל כלל העובדים.

ייעוץ בטיחות מן המעלה הראשונה

לשם קבלת ייעוץ הבטיחות וההדרכות המקצועיות והחיוניות ביותר לארגון שלכם, תוכלו לפנות אל חברת ייעוץ בטיחות אמינה ומנוסה כמו שחר הנדסת בטיחות, אשר מתמחה בכל תחומי הבטיחות במקומות עבודה, כך שתקבלו מענה מותאם ומדויק בעבור כל צרכי העסק שלכם. התקשרו עכשיו 073-7421999.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...