Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכם

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכם

החלטתם שאתם רוצים להוביל את האתר שלכם אל המקום הראשון של תוצאות החיפוש? מעולה! קבלת פניות מגולשים שהגיעו באופן טבעי מתוצאות החיפוש, יכולה להכפיל ואפילו לשלש את כמות העסקאות החדשות של העסק שלכם.

ועכשיו אחרי שהחלטתם שאתם אכן מוכנים לבצע השקעה כספית שכזו, הגיעה השעה לבחור את חברת הקידום והשיווק שתיקח את הנכס הדיגיטלי שלכם אחר כבוד אל עבר המקומות הראשונים. אבל איך מתחילים?

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכםחברת הקידום איננה יכולה להיעשות על רגל אחת, וחשוב לבצע סקר שוק מקיף לפני שמגיעים למעמד של חתימת עסקה. לא פעם לקוחות שמתחילים עבודה אל מול חברת קידום, עושים זאת עם התרגשות שמלווה בחשדנות וחשש. אחרי שתבצעו את בדיקות האיכות הבאות, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

בדקו היטב את תיק העבודות

כל חברת קידום אתרים בגוגל חייבת להוכיח לגולש שזה עתה נכנס לאתרה, כי היא אכן מנוסה ומכירה את השוק. לכן, חפשו ישר את תיק העבודות של בית העסק.

לא מספיק לראות לוגואים שמתנוססים אחר כבוד בדף הבית, חפשו אחר תוצאות בפועל או במילים אחרות – מה בשורה התחתונה? האם ישנן מילים שבהן חברת הקידום מתגאה ומציגה? האם יש אתרים שאותה החברה בנתה? האם יש דוגמאות לדפי נחיתה? למודעות ועיצובים שונים בפייסבוק?

ככל שחברה מציגה תיק עבודות מנופח יותר, כך אנחנו יכולים להתרשם שהיא מביאה עמה ניסיון מקצועי ארוך שנים והיכרות ארוכה עם עולמות השיווק למיניהם החל מ-SEO ועד לקידום ממומן.

חפשו אחר ביקורות

להסתכל ולהתרשם מן הפרטים שבאתר זו דרך אחת לבסס את סקר השוק. עתה חפשו אחר מידע שקיים מחוץ לאתר דרך שתי חזיתות עיקריות:

כרטיס עסקי של גוגל – הכרטיס העסקי של גוגל שנקרא גם Google My Business, מוצג לנו באתר מיד אחרי שאנחנו רושמים את שם העסק. בכרטיס זה, אנו יכולים למצוא מגוון רחב של ביקורות שונות שנכתבו על-ידי הגולשים.

פייסבוק – בדקו ברשתות החברתיות ובעיקר בקבוצות ופורומים רלוונטיים, אם ישנם אנשים שהתנסו עם אותה חברת הקידום. במרבית הפעמים, תפגשו בכאלו שכבר התנסו בעבר עם החברה והם יוכלו להעניק לכם את דעתם הכנה.

אל תוותרו על שיחה טלפונית

יש הבדל משמעותי בין המידע שקיים באינטרנט לבין הכימיה שיכולה להיווצר במהלך השיחה. אל תהססו להשתמש גם באינטואיציות שלכם ונסו לבדוק מה הרושם שאתם מקבלים במעמד השיחה.

האם הורגש לכם כאילו ומדובר בשיחת מכירה שרק מנסה להוביל אתכם לחתום על עסקה? או שמא הרגשתם שזו שיחה כנה שבה מנסים להבין בדיוק מה הם הצרכים שלכם וכיצד ניתן לספק את השירות הטוב ביותר?

ההבדלים המשמעותיים הללו יכולים להשפיע על הבחירה ולעשות את כל ההבדל כשזה מגיע לבחירת החברה הנכונה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...