כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכם

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכם

החלטתם שאתם רוצים להוביל את האתר שלכם אל המקום הראשון של תוצאות החיפוש? מעולה! קבלת פניות מגולשים שהגיעו באופן טבעי מתוצאות החיפוש, יכולה להכפיל ואפילו לשלש את כמות העסקאות החדשות של העסק שלכם.

ועכשיו אחרי שהחלטתם שאתם אכן מוכנים לבצע השקעה כספית שכזו, הגיעה השעה לבחור את חברת הקידום והשיווק שתיקח את הנכס הדיגיטלי שלכם אחר כבוד אל עבר המקומות הראשונים. אבל איך מתחילים?

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכםחברת הקידום איננה יכולה להיעשות על רגל אחת, וחשוב לבצע סקר שוק מקיף לפני שמגיעים למעמד של חתימת עסקה. לא פעם לקוחות שמתחילים עבודה אל מול חברת קידום, עושים זאת עם התרגשות שמלווה בחשדנות וחשש. אחרי שתבצעו את בדיקות האיכות הבאות, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

בדקו היטב את תיק העבודות

כל חברת קידום אתרים בגוגל חייבת להוכיח לגולש שזה עתה נכנס לאתרה, כי היא אכן מנוסה ומכירה את השוק. לכן, חפשו ישר את תיק העבודות של בית העסק.

לא מספיק לראות לוגואים שמתנוססים אחר כבוד בדף הבית, חפשו אחר תוצאות בפועל או במילים אחרות – מה בשורה התחתונה? האם ישנן מילים שבהן חברת הקידום מתגאה ומציגה? האם יש אתרים שאותה החברה בנתה? האם יש דוגמאות לדפי נחיתה? למודעות ועיצובים שונים בפייסבוק?

ככל שחברה מציגה תיק עבודות מנופח יותר, כך אנחנו יכולים להתרשם שהיא מביאה עמה ניסיון מקצועי ארוך שנים והיכרות ארוכה עם עולמות השיווק למיניהם החל מ-SEO ועד לקידום ממומן.

חפשו אחר ביקורות

להסתכל ולהתרשם מן הפרטים שבאתר זו דרך אחת לבסס את סקר השוק. עתה חפשו אחר מידע שקיים מחוץ לאתר דרך שתי חזיתות עיקריות:

כרטיס עסקי של גוגל – הכרטיס העסקי של גוגל שנקרא גם Google My Business, מוצג לנו באתר מיד אחרי שאנחנו רושמים את שם העסק. בכרטיס זה, אנו יכולים למצוא מגוון רחב של ביקורות שונות שנכתבו על-ידי הגולשים.

פייסבוק – בדקו ברשתות החברתיות ובעיקר בקבוצות ופורומים רלוונטיים, אם ישנם אנשים שהתנסו עם אותה חברת הקידום. במרבית הפעמים, תפגשו בכאלו שכבר התנסו בעבר עם החברה והם יוכלו להעניק לכם את דעתם הכנה.

אל תוותרו על שיחה טלפונית

יש הבדל משמעותי בין המידע שקיים באינטרנט לבין הכימיה שיכולה להיווצר במהלך השיחה. אל תהססו להשתמש גם באינטואיציות שלכם ונסו לבדוק מה הרושם שאתם מקבלים במעמד השיחה.

האם הורגש לכם כאילו ומדובר בשיחת מכירה שרק מנסה להוביל אתכם לחתום על עסקה? או שמא הרגשתם שזו שיחה כנה שבה מנסים להבין בדיוק מה הם הצרכים שלכם וכיצד ניתן לספק את השירות הטוב ביותר?

ההבדלים המשמעותיים הללו יכולים להשפיע על הבחירה ולעשות את כל ההבדל כשזה מגיע לבחירת החברה הנכונה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
יש לכם תקר בגלגל? אל דאגה, זה קורה לכולם
תאמינו או לא, אבל אתם ממש לא הראשונים הסובלים מתקר...
לקבל את הפרטיות והשקט גם בעיר הגדולה: כך תעשו את זה
למגורים בתל אביב יש הרבה יתרונות. זו עיר שאף פעם...
מחפשת שמלת ערב? כל הטיפים שיעזרו לך לבחור נכון
אם יש לך אירוע חשוב בקרוב או אם את בעלת...
איך לשפר את היעילות והפרודוקטיביות של העובדים שלכם?
לאופן שבו המשרד שלך מעוצב יש השפעה משמעותית על רמת...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
מפתח לעתיד אירופאי: הזדמנות ייחודית לישראלים
בעידן הגלובלי של ימינו, רבים מחפשים את שורשיהם ומגלים עניין...
תוספות שיער קלות לשימוש – תוספות עם קליפס
בכל הנוגע למילוי או תוספות שיער, השיער הטבעי על הראש...
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
דילוג לתוכן