Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ככה תוכלו לשפר את הזוגיות

ככה תוכלו לשפר את הזוגיות

בני האדם הם יצורים חברתיים. האדם הקרוב לנו ביותר, עמו אנו מקימים משק בית, משפחה וחיים משותפים יהיה לרוב בן או בת הזוג שלנו. כשהחלטנו למסד את הקשר עם בן זוגנו, אנו בוחרים בחיים משותפים, בהחלטות, בפשרות וגם בחלוקת חיי היומיום והלילות שלנו יחד. יחד עם זאת, לאחר זמן מה זוגות רבים מוצאים את עצמם במצב בו כל אחד מבין בני הזוג מרגיש שהוא חי לבד, בדירה עם שותף או שותפה, בלי אוזן קשבת או תמיכה.

ככה תוכלו לשפר את הזוגיות

בוחרים בזוגיות הקיימת

מצבים ותהליכים רבים במהלך החיים שלנו עשויים להוביל לתחושה של שחיקה מהזוגיות. לא פעם אחד מבין בני הזוג נסגר בפני השני בעוד שהשני מתחיל "לחפש" איפה בת הזוג טועה וכיצד היא יכולה להשתפר. זו רק דוגמא אחת למצב אשר עשוי להתרחש במהלך זוגיות ממושכת, אך חשוב לזכור שלא מדובר בדרך ללא מוצא. בהתחלה הייתה לכם זוגיות טובה ואתם ככל הנראה יכולים להחזיר את המאפיינים הבריאים והטובים של האהבה והתשוקה שהרגשתם זה לזו.

עושים את הצעד הראשון

במידה ואתם מעוניינים להציל את הזוגיות שלכם, ככל הנראה יהיה צורך בנקיטת צעד אקטיבי. זוגות רבים עלולים לחוש שפנייה לייעוץ זוגי הוא צעד מורכב מיד בעבורם כרגע או שאינם בטוחים כיצד הדבר יכול לעזור. חשוב לזכור כי אין פתרון קסם וכי שיקום של הזוגיות הינו תהליך ממושך. אל תהססו ובצעו את הצעד הראשון בפנייה אל הגורמים הרלוונטיים. סדנאות זוגיות הינן מקום נפלא להתחיל (וגם להמשיך) בו את תהליך שיפור הזוגיות, בהן תוכלו לקבל כלים להמשך הדרך וליהנות מהרצאות מעניינות ומעוררות מחשבה.

פונים לייעוץ זוגי

לאחר שעשיתם את הצעד הראשון לשיפור היחסים ביניכם, הגעתם לסדנה או הרצאה וראיתם שאתם יכולים לשפר את חייכם. תוכלו לבחור להעמיק עוד יותר את תהליך הטיפול בזוגיות שלכם ולקבל ייעוץ אישי עבורכם מיועצת זוגית מנוסה. במידה והפקתם תועלת מהסדנאות, תוכלו לבדוק אם המנחה עוסקת בייעוץ זוגי וכך תוכלו להמשיך את התהליך עם אותו הגורם החיובי.

לא מוותרים על זוגיות מאושרת

זכרו כי החיים אמנם מציגים בפנינו אתגרים רבים, אך אין הדבר אומר כי אנחנו חייבים לוותר על זוגיות מאושרת. פנייה אל סוניה יפעת יובל, מנחת סדנאות להעצמת הזוגיות והתמודדות עם קשיים המתמחה גם בייעוץ זוגי ואישי, תעניק לכם את האפשרות להמשיך ולעבוד על מערכת היחסים שלכם ולשקם אותה. אתם מוזמנים ליצור קשר במספר 052-5533233.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...