Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כלי אבטחת סייבר חיוניים שכל עסק צריך

כלי אבטחת סייבר חיוניים שכל עסק צריך
קרדיט canva

כיום, תשתיות IT בארגונים מורכבות יותר מאי פעם. בהתחשב במספר ההולך וגובר של מכשירים המחוברים לאינטרנט והמורכבות של סביבות היברידיות ומרובות עננים, הניסיון לנהל ולהגן על כל נקודות הקצה באופן ידני הוא קרב אבוד.

למרבה המזל, לא רק שחברות יכולות להגן על עצמן באמצעות ביטוח לעסקים הכולל כיסוי סייבר, ישנם כלי אבטחת סייבר שיכולים להקל על משימות כמו ניטור, ניהול, זיהוי ואבחון.

סימולציית פריצה ותקיפה (BAS)

כלי BAS יכולים לעזור לארגונים להעריך את תקפות בקרות האבטחה שלהם. שלא כמו בדיקות חדירה, שנערכות בדרך כלל במרווחים ארוכים (לעיתים, פעם בשנה), כלי BAS הם אוטומטיים, ויכולים להריץ סימולציות רציפות של התקפות סייבר מורכבות כדי לחשוף נקודות תורפה. הם מספקים הערכות לגבי איומים וסכנות, יחד עם תובנות פרקטיות לגבי הפחתת סיכונים.

ניתוח התנהגות משתמש ויישות (UEBA)

הסתמכות על אבטחה מונעת כבר לא מספיקה, כאשר אסטרטגיות לזיהוי איומים ותגובה חשובות לא פחות. אם תוקף כבר הצליח להיכנס פנימה, זיהוי מוקדם הוא הדרך היחידה למזער את הנזק שנגרם. למרבה הצער, במקרים רבים עוברים שבועות וחודשים לפני הזיהוי. כלי UEBA מטפלים בבעיה זו על ידי שימוש בבינה מלאכותית, כדי ליצור קו בסיס של דפוסי התנהגות נורמליים.

בשלב הבא, כלים אלה עוקבים באופן רציף אחר פעילויות המשתמשים ומשווים אותם לקו הבסיס שנקבע. הם מתריעים בפני צוותי אבטחה על חריגות מהנורמה, שולחות התראות בזמן ומאפשרות לצוותי אבטחה לנקוט בפעולה מהירה.

תיווך אבטחת גישה לענן (CASB)

כלי CASB פועלים כמתווכים בין המשתמשים ליישומי הענן, ומרחיבים את מדיניות האבטחה של הארגון מעבר למערכות הפנימיות, אל תשתית הענן.

כלים או שירותים של CASB מספקים לצוותי אבטחה נראות נחוצה לגבי השימוש ביישומי ענן. בנוסף, הם יכולים לאכוף בקרות אבטחה כמו מניעת אובדן נתונים (DLP), הצפנה, חומות אש של יישומי אינטרנט (WAFs), ואימות ופרופיל מכשירים.

זיהוי ותגובה של נקודות קצה (EDR)

כלי EDR משלבים את הפונקציונליות של תוכנת אנטי-וירוס לנקודות קצה, עם כלי ניהול נקודות קצה, ליצירת פתרון אבטחת נקודות קצה משולב. אם תוכנה זדונית מדביקה רכיב ברשת, כלי EDR לא רק מזהה את הבעיה אלא גם מטפל בה, ומפחית את הסיכון לכשל במערכת או לאובדן נתונים.

ניהול זהות וגישה (IAM)

ארגונים מודרניים זקוקים לגישה דינמית ומבוססת הקשר לבקרת גישה. כלי IAM מרכזים בקרת זהות וגישה, כך שמנהלי מערכת יכולים לנהל ולעדכן הרשאות גישה, לאכוף מדיניות סיסמאות, להעניק גישה זמנית או מוגבלת, וליישם אימות רב-גורמי (MFA).

בשורה התחתונה

עסקים חייבים להבין שאין כלי אחד שיכול להבטיח אבטחת סייבר מלאה ומוחלטת. יש לשלב בין כלים שונים להשגת הגנה מקיפה ככל הניתן, וכן לשקול הוספה של כיסוי סייבר לפוליסת ביטוח לעסקים הקיימת.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...