Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל הדרכים לקבל פטור מהיר משירות מילואים

כל הדרכים לקבל פטור מהיר משירות מילואים
קרדיט canva

החוק בישראל קובע חובת שירות מילואים. אם קבלתם צו גיוס לשירות מילואים ואתם מתכננים שלא להתייצב, כדאי שתדעו שהדבר עלול להסתיים בנקיטת הליכים כנגדכם. קבלת פטור משירות מילואים דורשת פעולה באפיקים הנכונים. רק לאחר שתקבלו את הפטור המיוחל תוכלו שלא להתייצב במועד שנקבע לכם. שימו לב, פטור מילואים ניתן לצמיתות או זמנית.

פטור משירות מילואים מטעמי דת

אם במהלך השנים עברתם תהליך של התחזקות והתקרבות אל הדת ייתכן ושירות מילואים אינו מתאפשר מטעמי דת. על מנת לקבל פטור יש להגיש פנייה בכתב אל קצינת הקישור ולפרט כיצד שירות המילואים מתנגש עם ערכי הדת שלכם. יש לציין את כל הסיבות בגינן אתם מבקשים לקבל פטור מילואים. להגדלת סיכויי ההצלחה של ההליך כדאי להגיש את הבקשה לאחר פגישת הכוונה עם עורך דין מומחה דיני צבא. בקשת הפטור מועברת אל ועדה שדנה בבקשה ומקבלת החלטה.

איך מקבלים פטור ממילואים בגלל מצב רפואי?

פטור ממילואים יינתן במצבים בהם המצב הבריאותי או הנפשי אינו מאפשר שירות. על מנת לקבל את הפטור עליכם להציג מסמכים רפואיים שמוכיחים את אי הכשירות לשירות מילואים. השינוי במצב הבריאותי יבוא לידי ביטוי בהורדת פרופיל. המסמכים הרפואיים שתגישו יועברו אל רופא ממיין מטעם הצבא במטרה והוא יהיה זה שיחליט האם לדרוש מסמכים נוספים והאם להעביר את הבקשה לדיון של הוועדה. אם קבלתם דרישה למסמכים רפואיים נוספים ספקו אותם במידת האפשר. וועדה רפואית מטעם הצבא היא זו שקובעת לבסוף האם אכן לפטור אתכם משירות מילואים או לדחות את הבקשה.

פטור משירות מילואים אחרי גיל 40

הפסקת שירות מילואים אפשרית לאחר גיל 40. פטור מילואים יכול להינתן לאחר גיל 40 לכל מילואימניק שאינו בדרגת קצין, הדבר תלוי גם בתפקיד ובשיקולים נוספים.  פטור ניתן לנשים בהריון, במקרים של חוסר התאמה לשירות, משיקולי צמצום כוחות. מעוניינים לקבל פטור משירות מילואים לפני גיל 40? עליכם להיות מסוגלים לנמק את הבקשה ולחזק את הטענות שלכם עם הוכחות. בקיאות ברזי החוק הצבאי חיונית להצלחת התהליך.

מתי כדאי לפנות אל עורך דין?

רק עורך דין צבאי יידע איך לנסח את הבקשה, להשתמש בטיעונים הנכונים ולבנות אסטרטגיה שתביא לקבלת הפטור המיוחל במהרה. ההיכרות של עו"ד ריקי ישי עם הגורמים הצבאיים והנהלים מונעת סיבוכים מיותרים ומקדמת אתכם לקבלת פטור מילואים מלא. מעוניינים לבחון את הזכות שלכם לקבלת פטור משירות מילואים? משרד עורכי דין ריקי ישי הוא המקום בו תקבלו הסברים מפורטים אודות אפשרויות הפעולה, לוח הזמנים, התגובה הצפויה של צה"ל וסיכויי ההצלחה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...