Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל עסקת מקרקעין חייבת עורך דין

כל עסקת מקרקעין חייבת עורך דין
קרדיט PIXABAY

לכל עסקה בכל תחום חייב להיערך חוזה תקין וחוקי, כזה שמגן על זכויות שני הצדדים ואינו מקפח אף אחד. בחוזה מקרקעין יש גם פן נוסף שהוא הכרחי והוא התאמה לחוקים השונים משום שזוהי עסקה שמעוגנת בתקנות ובחוקי מקרקעין, יחד עם כל מה שנדרש מנכס נדלני בכל רשות מקומית. כלומר, פנים רבים יש לכל חוזה שנחתם בעסקת מקרקעין מורכבת, במיוחד אם לא מדובר בדירה בלבד. לכן, רצוי לא להגיע לבד לעסקה זאת ללא ליווי משפטי מקצועי של מי שמתמחה בכך ומכיר את האזור שבו אתם מתכוונים לרכוש או למכור נכס ואם יש לכם תכניות פיתוח לגביו. שירותיו של עורך דין נדלן מומלץ נדרשים לליווי אישי ומקצועי לכל אורך הדרך ולכן רצוי למצוא את מי שאתם סומכים עליו שיוכל לעשות זאת למענכם. משרד אליוב-גרין מציע לכם שירותי עורכי דין מקרקעין כבר שנים רבות לייעוץ משפטי לכל עסקה כזאת.

חישוב מסי מקרקעין

לכל עסקת נדלן יש גם נטל מס וחבויות שונים ורק מי שמתמצא בזה יכול להוביל אתכם בסבך הזה. חשוב לדעת מהו נטל המס בכל נכס, האם יש לכם פטורים שאתם יכולים ליהנות מהם ומהו החישוב והצפי לשנים הבאות, מה קורה כשמוכרים וצריכים לשלם מס שבח ועוד. עורך דין מיסוי מקרקעין יכול לייעץ לכם כבר בשלב הקנייה או המכירה כדי לעשות את זה רווחי וכדאי וכדי להצביע על המקומות שבהם אתם יכולים ליהנות מהקלות ומהטבות מסוימות, אם עושים את זה נכון.

לחדש את הבניין שלכם ולא להיתקע באמצע

תמ"א 38 היא תכנית ההתחדשות העירונית שהממשלה מציעה לקבלנים ולאנשים שגרים בבניינים ישנים ורוצים ליהנות מהאפשרות לחדש את הבניין ללא עלויות גדולות. בעסקה כזאת מרוויחים גם הדיירים וגם היזמים והקבלנים משום שמציעים להם לבנות דירות נוספות ולמכור אותן ברווח. כך, מרוויחים כולם ונהנים ממבנה חדש ומשופץ שעומד בטלטלות של רעידות אדמה. לשם כך צריך למצוא עורכי דין התחדשות עירונית שמתמחים בתחום זה ויכולים ללוות את הדיירים ולערוך חוזה ששומר על הזכויות שלהם. זה חיוני במיוחד לנוכח מקרים רבים שבהם קבלנים פשטו את הרגל או שלא עשו את העבודה שלהם כמו שצריך, והדיירים נאלצו לתבוע אותם. כשאתם מחפשים עורכי דין שמתמחים בכך בקשו לדבר עם דיירים שנהנו משירותיהם ולהתרשם מהמקצועיות שלהם. משרד עורכי דין אליוב-גרין מלווה לקוחות אלה כבר שנים רבות והם יכולים להמליץ עליהם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...