Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשאתם זקוקים למענה מקצועי וזריז יש לכם למי לפנות

כשאתם זקוקים למענה מקצועי וזריז יש לכם למי לפנות
קרדיט - pixabay

ישנם מצבים משפטיים בחיים, שבהם לא מספיק לשבת מול עורך הדין שלכם ולקבל ייעוץ. במצבים שכאלו אתם זקוקים למענה מקצועי, מהיר ואיכותי שיוביל לנקיטת צעדים נחרצים, על מנת למנוע הידרדרות נוספת במצבכם. בדרך כלל, דבר זה קורה כשמגיעים למצב בו מופעלים נגדכם צווי מניעה, עיקולים ואיומים מצד הרשויות כמו הוצאה לפועל ודומיה. סביר להניח, שלקח לכם זמן לעכל את הכישלון הפיננסי, אבל רבים לא מבינים שמרגע שמופעל שעון העצר של ההוצאה לפועל ושל עיקולים המופעלים על ידי הבנק, יש לכם בעיה שדורשת מענה מידי ומהיר מאוד. במקרים כאלה חובה לפנות באופן מיידי לעזרת עורך דין חדלות פירעון מומלץ על מנת ללחוץ על המעצור המשפטי שיכול לעצור את ההליכים נגדכם, ולהתחיל לגבש חבילת הבראה ופריסת החוב. משרד עורכי הדין רושאל צולפייב פועל בצורה כזאת למען לקוחותיו, בין אם הם מהמגזר העסקי או הפרטי על מנת לסייע להם להתחיל בהבראה פיננסית וכדי לחזור לדרך המלך בהקדם.

כישלון הוא סוף וגם התחלה

כישלון פיננסי כלשהו, עסקי או פרטי, הוא נקודת התחלה שבה אפשר לעצור ולבדוק היכן טעיתם, להתחיל לפרוס את החובות שלכם, במידת האפשר, ואם אתם מתאימים לכך- גם לדון בהפטר חובות. את כל המגעים שנעשים למענכם חייב לנהל עורך דין מומלץ לפשיטת רגל אשר יודע למי לפנות ונותן לכם יחס אישי שלא משאיר אתכם לרגע לבד בבעיה זו. זה יכול להיות ההבדל שבין יציאה נוחה מהמשבר הכספי שלכם- לבין הידרדרות ושקיעה נוספת בבוץ, מבלי לראות את האופק שמחכה לכם בהמשך הדרך. זוהי בדיוק הגישה שאתם רוצים למצוא אצל מי שמייצג אתכם ומנהל את התיק שלכם.

לנהל משא ומתן הוגן עם כולם

כשיש לכם עורך דין להסדר חובות שרואה את האינטרס שלכם ולא רק של בעלי החוב, עורך דין כזה יכול לשכנע את הרשויות לתת לכם הזדמנות נוספת להסדרת החובות- מבלי ללכת לאיבוד. הכי חשוב במצבים כאלה, לתת תקווה וכתף תומכת, משום שיותר מדי חייבים מאבדים אותה וכיוצא מזה את המוטיבציה לשקם את עצמם. כשזה נעשה בצורה מאוזנת, זה יכול להיות ההליך שיבריא את מצבכם, יעזור לכם להפיק לקחים מקצועיים וכלכליים ולהצעיד אתכם לדרך חדשה, מיד בתום התהליך. במשרד עורכי הדין רושאל צולפייב פועלים במסירות למען לקוחותיהם, ומעניקים יחס וליווי אישי במצבים הלא נעימים ביותר פיננסית, כדי לעודד ולדרבן להתגבר על כך.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...