Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לאבטח את הנכס שלכם בצורה מיוחדת ומקצועית

לאבטח את הנכס שלכם בצורה מיוחדת ומקצועית
קרדיט: Freepik.com

הדרך הטובה ביותר לאבטח את הנכס שלכם בצורה טובה ואיכותי זה באמצעות מערכת אזעקה אלחוטית ומשוכללת אשר דרכה תוכלו למעשה לאבטח כל נכס באופן מקצועי ואמין. כמו כן על מנת לדעת איזו מערכת אתם צריכים וכו' ישנם מספר דגשים חשובים והם:

  • איכות-כמובן גם באזעקות ישנם איכויות שונות, שכן מערכות איכותיות יותר יחזיקו זמן רב יותר, יוכלו לעשות יותר פעולות וכן גם לפעול באופן מדויק, להפעיל אזורים מסוימים ועוד.
  • בקרה- כמו כן הבקרה על המערכות השונות תלוי באיכות שלהן, שכן מערכות חכמות במיוחד תוכלו לשלוט בהן מרחוק ובאמצעות כך בעצם להפעיל\לבטל את האזעקה לפי הצורך שלכם, כמו כן תוכלו שהמערכת תתקשר אליכם בזמן שהמערכת הופעלה וזאת על מנת לזהות פורצים בצורה הטובה ביותר שיש ולהפחיד אותם.

לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת קומטק אשר מתמחה בייבוא ושיווק של מוצרי אבטחה רבים. חברתנו הינה הוקמה לפני 14 שנים ומייבאת מצלמות אבטחה, מערכות אבטחה, מערכות אינטרקום, כבלים, ציוד רשת ועוד. כמו כן חברתנו משווקת את המוצרים האיכותיים ביותר והטובים ביותר וכן תוך אחרית מרבית. חברתנו הינה בעלה מוניטין ושם בתחום האבטחה תוך כך שהאמינות אצלנו היא מעל הכל.

 

החברה הטובה בעולם

אחת מן החברות הטובות בעולם למצלמות אבטחה dahua  אשר הינה חברה מוכרת ואיכותית ובעלת שם עולמי בנושא אבטחה. החברה מייצרת מצלמות אבטחה איכותיות במיוחד תוך כך שהינן עמידות בפני גשמים, מזגי אוויר סוערים, המצלמות בעלות מצבי לילה ועוד. כמו כן על המצלמות יש אחריות מלאה תוך כך שחברת dahua הינה חברה בעלת מוניטין עולמי בתחום המצלמות. בנוסף לכך החברה מציעה מגוון מבצעים על המצלמות שלה תוך הקפדה על תיאום בין המצלמות וכן פונקציות רבות אשר ניתן לעשות באמצעות המצלמות האיכותיות שלה.

קרדיט: Freepik.com

לתעד ללא חוטים

סוגי המצלמות אשר הינן יעילות במיוחד במידה ואתם לא רוצים חוטים וכבלים זה מצלמות אבטחה אלחוטיות אשר אותן תוכלו לשים איפה שתרצו והן יתעדו מה שתרצו, וזאת תוך איכות ברמה גבוהה, חיי סוללה ארוכים במיוחד וכן במידה ותרצו תוכלו לרכוש מצלמה אלחוטית אשר מתעדת גם בלילה באופן איכותי. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת קומטק אשר הינה אחת היבואניות הגדולות בארץ למוצרי אלקטרוניקה ובעיקר מוצרי אבטחה וזאת תוך הקפדה על הייבוא של המוצרים האיכותיים ביותר שיש. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-3133582 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...