Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לגלות כל מה שחשוב לכם לדעת

לגלות כל מה שחשוב לכם לדעת
קרדיט PIXAPAY

אנשים לא תמיד מגלים על עצמם הכל ולכן בצמתים החשובים של החיים, בין אם פרטיים או עסקיים, יש צורך בגורם מתווך שחושף את העובדות ואת המידע שנדרש לכם. פנייה לשירותי חקירות לכל מטרה ועניין כלשהו היא פנייה שכרוכה בחיפוש מידע שאותו הלקוח צריך כדי לנהל את העסק שלו, להתחרות מול עסקים אחרים, לקבל מודיעין עסקי, לגלות מי גונב קניין רוחני, לחפש את הרמזים להתפוררות מערכת יחסים, לאתר נכסים שונים וכספים שאמורים להיות בחשבון ונעלמו. יש אין ספור מקרים וסיפורים שכל משרד חקירות נתקל בהם במהלך הקריירה של החוקרים ולכן כל תרחיש אפשרי שאפשר לחשוב עליו כבר קרה להם. כל מה שנותר לעשות זה לאסוף את המידע הרלוונטי מהלקוח שמבקש חקירה ולחפש את העובדות שהוא זקוק להן בצורה חוקית ומקצועית. זה מה שמשרד ויצמן יער חקירות עושה למען הלקוחות המגוונים של המשרד.

להיות בטוחים בפרטיות שלכם

ההתפתחויות הטכנולוגיות מפתיעות ויכולות להגיע לכל מקום ולכל מכשיר. החשש הגדול ביותר שלנו הוא שהפרטיות שלנו לא מכובדת ויש מי שרוצה להאזין לנו ומנצל טכנולוגיות לעשות זאת. בכל מצב של האזנות סתר שעלולות להיות דרך סלולרי או מכשירים שונים בחדר, יש אפשרות לדעת האם אתם מואזנים בשלל טכניקות מתוחכמות. אחד השירותים שהמשרד מספק הוא בדיקת האזנות בכל סוג אפשרי. הבדיקות כוללות גם מכשירי סלולר וגם את החדרים שבהם מכשירים ההאזנה והמשדרים עלולים להיות בכל תדר שהוא. הסריקות נעשות על ידי מכשירים מתוחכמים מאוד שעולים גם על המכשיר הזעיר ביותר. זה יכול לפתור את הבעיה של ריגול תעשייתי ושל ריגול בתוך הבית, חשיפת סודות שדולפים לאנשים שלא צריכים לשמוע אותם. חשוב לעשות זאת בצורה דיסקרטית ותוך שמירה על סודיות עד שהחקירה תעלה פרטים נוספים בנגוע לזהות מי שמרגל אחריכם.

חקירות מובילות אתכם לכל מקום

חקירות יכולות להתחיל בנקודה אחת ולהגיע למקומות מפתיעים ולכן חשוב למקד את החקירה במטרה שחשובה לכם באמת. ככל שמגלים יותר מידע בנוגע למושא החקירה, כך החוקרים יכולים לדייק יותר בגילוי הפרטים שנחוצים לכם באמת. לכן, יש להביא מצדכם כמה שיותר מידע על לוח הזמנים, על האנשים שנמצאים עם מושא החקירה, כל פרט שנראה לכם חשוב שהחוקרים יידעו לפני שהם יוצאים לדרך. משרד ויצמן יער חקירות מנהל חקירות פרטיות על פי חוק ובהתאם לכללים כדי שתוכלו להביא את הראיות לכל הליך שבשבילו יצאתם לדרך ולהגן על האינטרסים שלכם בעזרתן. לפרטים 972 (0)3 5627777

 

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...