לגשר על סכסוך משפחתי כדי להתגרש בהסכמה

לגשר על סכסוך משפחתי כדי להתגרש בהסכמה
קרדיט Canva

בישראל נהוגים כיום כמה שלבים בהליכים לפני שמגיעים למשפט גירושין ממש, בין אם בבית הדין הרבני ובין אם בבית המשפט לענייני משפחה. המצב הטוב ביותר הוא להגיע להסכמה על כל מה שקשור לפירוק התא המשפחתי והבית, כולל נכסים ורכוש ומשמורת על הילדים, ואז להגיע עם ההסכמות האלה לייעוץ אצל עורך דין לענייני גירושים. שם ההסכם ינוסח משפטית ויידונו עניינים נוספים שנדרש לטפל בהם, ומשם להגשה לאישור בערכאות ומתן הגט. רק במקרים של חוסר הסכמה מגישים תביעה ליישוב סכסוך על מנת להגיע לגישור משפחתי ככל האפשר, ובזאת מנסים עוד שלב לפני שמאבדים תקווה ומניחים לבית הדין או בית המשפט להכריע ביניכם. כך שיש לא מעט אפשרויות ליישב את הנושא לפני כן ורצוי לעשות את זה עם עורך דין שמחזיק כמוכם באותה תפיסה לא להידרדר למלחמה כוללת. משרד עורכי דין ישי מויאל מעניק לכם ייעוץ משפטי וייצוג בתיק הגירושין שלכם על מנת להגיע לתוצאות המיטביות מבחינתכם.

מה שמגיע לילדים לפני הכל

אחד הנושאים הכי רגישים וקשים ליישוב הוא נושא המזונות לילדים וחלוקת רכוש וכספים נוסף על כך. בכל הקשור למזונות יש מחלוקות קשות ובמיוחד כאשר המצב הכלכלי מקשה על הצדדים, משום שגם כך כל פירוק משפחתי גורם לעלייה בהוצאות של כל צד ומקשה עליהם. נושא המזונות גם עשוי להשתנות לאורך השנים אם הצרכים יגדלו או יקטנו או שיהיו נסיבות שונות כמו אבטלה ושינוי גובה ההכנסות. לכן, עורך דין מזונות צריך לתמרן בין כל המוקשים הכלכליים האלה ולייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם ובעיקר של הילדים מבלי להתפשר ומבלי לוותר על מה שמגיע לכם ולילדים. יש עם זאת, אפשרויות שעומדות לרשותכם להגיע להסכמות כמו חלוקת משמורת משותפת ולכן הוצאות משותפות שמתחלקות ביניכם אם יש שוויון.

ניהול תיק הגירושין לפי רצונכם

בניהול תיק גירושין חשוב להקשיב גם לייעוץ של עורך הדין שלכם בנוגע לניהול האסטרטגיה של התיק. יש דברים שבהם חשוב למתן את התגובות בדיוק כפי שיש מקומות שבהם חשוב להתעקש ולעמוד על זכותכם. זה תפקידו של עורך הדין שמייצג אתכם ונלחם על כך כשאתם כבר לא יכולים לעשות זאת בגלל קשיים רגשיים או בגלל חוסר ניסיון בתחום זה. משרד עורכי דין ישי מויאל מנהל כל תיק גירושין למען הלקוחות שלו מבלי להתפשר על זכויות הלקוחות ותוך כדי מאבק על האינטרסים החשובים ביותר שלהם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
בית אבות שמרגישים בו בבית
כשאנחנו כילדים מגיעים למסקנה שהגיע הזמן לעשות את הבלתי נמנע...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
העסק כבר מוגן מפני שריפה? אם לא, עכשיו הזמן לעשות משהו בנידון
כמו שאומרים חכמים מאיתנו, תמיד טוב להקדים תרופה למכה. אנחנו...
ניקיונות למעברי דירה
מעבר לבית חדש או ניקיון כללי לביתכם הוא רגע של...
למה חשוב כל כך להשקיע בעריכה לשונית של הספר שלכם
יש לכם ביד טקסט חביב, אפילו טקסט מצוין, ואין ספק...
יעילות ושימושיות בהשכרת מדפסות ומכונות צילום
בעולם העסקי המודרני, הטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי ובלתי נפרד. כל...
למה לקחת חלק בקורס שיכשיר אתכם להיות יועצי השקעות
אם תמיד מצאתם עניין בעולם ההשקעות והרגשתם צורך להאיר את...
דילוג לתוכן