Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לגשר על סכסוך משפחתי כדי להתגרש בהסכמה

לגשר על סכסוך משפחתי כדי להתגרש בהסכמה
קרדיט Canva

בישראל נהוגים כיום כמה שלבים בהליכים לפני שמגיעים למשפט גירושין ממש, בין אם בבית הדין הרבני ובין אם בבית המשפט לענייני משפחה. המצב הטוב ביותר הוא להגיע להסכמה על כל מה שקשור לפירוק התא המשפחתי והבית, כולל נכסים ורכוש ומשמורת על הילדים, ואז להגיע עם ההסכמות האלה לייעוץ אצל עורך דין לענייני גירושים. שם ההסכם ינוסח משפטית ויידונו עניינים נוספים שנדרש לטפל בהם, ומשם להגשה לאישור בערכאות ומתן הגט. רק במקרים של חוסר הסכמה מגישים תביעה ליישוב סכסוך על מנת להגיע לגישור משפחתי ככל האפשר, ובזאת מנסים עוד שלב לפני שמאבדים תקווה ומניחים לבית הדין או בית המשפט להכריע ביניכם. כך שיש לא מעט אפשרויות ליישב את הנושא לפני כן ורצוי לעשות את זה עם עורך דין שמחזיק כמוכם באותה תפיסה לא להידרדר למלחמה כוללת. משרד עורכי דין ישי מויאל מעניק לכם ייעוץ משפטי וייצוג בתיק הגירושין שלכם על מנת להגיע לתוצאות המיטביות מבחינתכם.

מה שמגיע לילדים לפני הכל

אחד הנושאים הכי רגישים וקשים ליישוב הוא נושא המזונות לילדים וחלוקת רכוש וכספים נוסף על כך. בכל הקשור למזונות יש מחלוקות קשות ובמיוחד כאשר המצב הכלכלי מקשה על הצדדים, משום שגם כך כל פירוק משפחתי גורם לעלייה בהוצאות של כל צד ומקשה עליהם. נושא המזונות גם עשוי להשתנות לאורך השנים אם הצרכים יגדלו או יקטנו או שיהיו נסיבות שונות כמו אבטלה ושינוי גובה ההכנסות. לכן, עורך דין מזונות צריך לתמרן בין כל המוקשים הכלכליים האלה ולייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם ובעיקר של הילדים מבלי להתפשר ומבלי לוותר על מה שמגיע לכם ולילדים. יש עם זאת, אפשרויות שעומדות לרשותכם להגיע להסכמות כמו חלוקת משמורת משותפת ולכן הוצאות משותפות שמתחלקות ביניכם אם יש שוויון.

ניהול תיק הגירושין לפי רצונכם

בניהול תיק גירושין חשוב להקשיב גם לייעוץ של עורך הדין שלכם בנוגע לניהול האסטרטגיה של התיק. יש דברים שבהם חשוב למתן את התגובות בדיוק כפי שיש מקומות שבהם חשוב להתעקש ולעמוד על זכותכם. זה תפקידו של עורך הדין שמייצג אתכם ונלחם על כך כשאתם כבר לא יכולים לעשות זאת בגלל קשיים רגשיים או בגלל חוסר ניסיון בתחום זה. משרד עורכי דין ישי מויאל מנהל כל תיק גירושין למען הלקוחות שלו מבלי להתפשר על זכויות הלקוחות ותוך כדי מאבק על האינטרסים החשובים ביותר שלהם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...