Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להיות מוזרקת בלי להיראות מוזרקת: האני מאמין של דוקטור מאיה גבסו פלגי המראה הטבעי

להיות מוזרקת בלי להיראות מוזרקת: האני מאמין של דוקטור מאיה גבסו פלגי המראה הטבעי
קרדיט לתמונה - freepik.com

העולם עובר יותר ויותר למראה הטבעי. סלביות מסירות את שתלי הסיליקון, נשים משאירות פסים לבנים וסקסיים בשיער, משקפי ראייה תופסים את מקומן של עדשות המגע וכך גם בקליניקה של דוקטור מאיה גבסו פלגי, את נשארת את בגרסה המשודרגת שלך.

בקליניקה של דוקטור מאיה גבסו פלגי בהוד השרון מאמינים במראה המוזרק הטבעי שתואם את תווי הפנים של הלקוחה, בלי פני ברווז, בלי לנפח ובלי להיראות "עשויה".

":הלקוחות שלי יוצאות מהקליניקה כשהן נראות בדיוק הן עצמן ולא מישהי אחרת, הן חוזרות כמה שנים אחורה בגיל וזה בדיוק מה שרפואה אסתטית אמורה לעשות בעיני".

"אצלי לא תראו שתי לקוחות שיש להן בדיוק את אותן שפתיים" דוקטור מאיה גבסו פלגי לא מאמינה בשיטה מסוימת לעיצוב שפתיים משום שלכל אחת מבנה אחר ושונה ולא בהכרח יתאימו לה שפתיים שיתאימו למישהי אחרת, בדיוק כמו בניתוח חזה.

"לי חשוב שהלקוחה תסתובב בתחושה שהיא לא נראית מוזרקת, שהיא היא עצמה ולא מישהי אחרת, שלא יחמיאו לה על השפתיים החדשות, אלא יחמיאו לה שהיא פשוט נראית טוב יותר מבלי לשים את האצבע על מה קרה שם באמת" כך מאמינה דוקטור מאיה גבסו פלגי, "כך גם הלקוחות מרגישות הרבה יותר נוח ולא מתביישות להגיד שהן מטופלות בהזרקות וזוהי שגרת הטיפוח שלהן בדיוק מספרה וציפורניים וכל דבר אחר". בנוסף מעידה דוקטור מאיה גבסו פלגי שהזרקות כבר אינן טאבו בשנת 2023 ובנות מדברות על זה בלי בושה ובגאווה גדולה כי זה מותר וחשוב לטפל בעצמך כדי להיראות ולהרגיש טוב.

"חלק מהיכולת לייצר מראה טבעי שאינו מוזרק היא להזריק כמה שפחות חומר ובמרווחים קצובים בין הזרקה להזרקה וזה מצריך תכנון מאוד קפדני וחשיבה על כל מכלול הפנים. אני לא מייצרת פס ייצור של שפתיים שכולן זהות, זו לא חולצה שיכולה להתאים להרבה נשים, לכל אחת יש את התווים שלה היא ייחודית ומיוחדת, אני לא משנה ללקוחה את הפנים אלא רק משדרגת אותן, נתונים של מישהי אחת לעולם לא יהיו זהים לנתונים של מישהי אחרת"

"אפשר להיראות טוב מבלי להיראות עשויה אם עובדים נכון ובהדרגה ובכמויות מדודות של חומר, תוכניות טיפול של קליניקות מסוימות שמציעות תכנית טיפול של 12 או 15 מזרקים נראות לי מוגזמות ולא הגיוניות, מה גם שלא ניתן לדעת איך הפנים יגיבו אחרי מזרק או שניים, ובטח שלא בריא לפנים שלנו לדחוף כל כך הרבה חומר בפעם אחת, זה יוצר מראה לא טבעי, מתוח מידי, מנופח מידי וגרוע מכך, יוצר תלות מאוד גבוהה בכמויות גדולות של חומר, בדומה לבלון שניפחנו אותו מידי, ברגע שהוא יתחיל הוציא אוויר, הוא יתחיל להתקמט כמעט מיד, אם מראש היינו מנפחים אותו מעט הוא היה נשאר מתוח לאורך זמן ובצורה שפויה", מעידה דוקטור מאיה גבסו פלגי. " בהרבה מקרים גיליתי שאני יכולה להביא לשינוי מאוד משמעותי עם מזרק או שניים ולא עם עשרה כמו שנאמר ללקוחות שלי במקומות אחרים"

"עוד משהו שנשים לא לוקחות מספיק ברצינות זה את ענין מרקם העור, הן מאוד מודאגות מהקמטים במצח ומהנפילה של הלחיים אבל לא שמות לב שכל מרקם העור התעייף וצריך ריענון ולפעמים זה אפילו יותר מבגר מכל קמט עמוק אחר, על זה אני שמה דגש מאוד גדול בקליניקה שלי, במיוחד לבעלות עור דק ויבש, אלה נשים שנוטות להתקמט בגיל מוקדם יותר, וגם מעשנות כמובן" אומרת דוקטור מאיה גבסו פלגי, "אלה טיפולים שניתן לקבוע מראש לכל השנה והם לא כואבים ולא מנפחים"

"הלקוחות שלי הן נשים עובדות ועסוקות ולא תמיד שמות לב בזמן שהגיע העת לחדש את ההזרקות, אני תמיד ממליצה להן בתום הטיפול לתאם את ההזרקה הבאה באותו מעמד כדי לא להזניח את הפנים", בנוסף אומרת דוקטור מאיה גבסו פלגי שמניסיונה, לפעמים עולה הצורך להקדים או לאחר את מועד ההזרקה כי הפנים הן דינמיות, ואם הייתה ירידה דרסטית במשקל למשל, אז התרוקנות השומן בפנים והנפילה שלהן תהיה מודגשת יותר.

"אני מאמינה שאם ידברו על זה יותר בחברה שלנו וינרמלו את ענין ההזרקות, אנשים פחות יפחדו להזריק ויבינו שאפשר להיראות לגמרי את עצמך בלי לפחד להיראות מלאכותית ומוגזמת" אומרת דוקטור מאיה גבסו פלגי

דוקטור מאיה גבסו פלגי

0545255559

[email protected]

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...