Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להנציח את החוויות הטובות

להנציח את החוויות הטובות
קרדיט: orsrika.co.il

שילוט איכותי

בעת הפקה של אירוע רחב משתתפים, עסקי או ציבורי, נדרשים המפיקים גם לעיצוב המקום בהתאם לאופי האירוע, לגודל המקום בו הוא נערך וכמובן גם לתכנים המועברים בו. כחלק מהעיצוב, נדרשים בין היתר מפיקי האירוע לשילוט מתאים, אשר מסביר לקהל היכן ממקומם כל דבר בתוך שטח האירוע, בין אם מדובר בדוכני אוכל, דוכני מכירה או הפעלות שונות. לשם כך, הדפסה על קאפות מספקת שילוט איכותי אשר  מחזיק מעמד לאורך האירוע וגם לאחריו במידת הצורך. בנוסף, הדפסה על קאפות אינה לוקחת זמן רב כך שניתן להדפיס גם בסמוך לאירוע עצמו.

"אור" היא רשת הפועלת מעל ל-40 שנה ומספקת שירותי העתקות, צילום וסריקה למגוון של לקוחות. החברה עושה שימוש בציוד מתקדם, ומספקת שירות זמין ואישי ועושה זאת תוך עמידה בלוחות הזמנים.

החיים המורכבים ממגוון של חוויות. החוויות שאנו חווים יכולות להיות רעות שאנו לא רוצים לזכור אך גם חוויות טובות ומרגשות שלא נרצה לשכוח. החוויות הטובות יכולות להיות הטיול שחיכינו לו כל כך הרבה זמן, ירח הדבש, החתונה עם בן הזוג או יום הולדת עם החברים הקרובים. את כל החוויות הללו, אנו מצלמים ומתעדים כדי שנוכל לזכור ולהנציח אותם. הדפסה על קנבס, היא דרך נהדרת ויצירתית להנציח את אותם הרגעים. את הקנבס ניתן לתלות בחללים שונים כמו הסלון, חדר השינה ואפילו המשרד או לתת כמתנה למישהו שהיה שותף לזיכרון המתוק.

הדפסת פוסטרים

חלק חשוב בחייו של עסק, ארגון או חברה הוא המיתוג שלו כלפי חוץ. מיתוג מתייחס לעובדה כיצד הקהל הרחב הכולל לקוחות פוטנציאלים תופס את אופי החברה, את הפעולות שלה ואת החזון שלה. המיתוג חשוב בעולם של ימינו כיון שהוא משפיע על החיבור של אדם אחד לחברה אחרת, על הרושם שלו ממנה ועל הרצון שלו להתקשר עמה. לכן, חברות רבות בוחרות להשקיע במיתוג ובשיווק שלהן במגוון ערוצים הכוללים מדיה חברתית, טלוויזיה ורדיו. בין היתר, ארגונים בוחרים להשתלב במפגשים פיזיים כמו ירידי תעסוקה או השתתפות במיט אפים עבורם הדפסת פוסטרים היא הדרך הטובה לשיווק.

"אור" היא רשת מכוני העתקות הפועלת מעל ל-40 שנה ומספקת שירותי צילום, סריקות ממוחשבות, הפקות דיגיטליות ועוד. החברה פועלת באופן מקצועי תוך שמירה על עמידה על לוחות הזמנים וללא פשרות באיכות העבודה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...