Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להפסיק לטשטש את המציאות ולחזור לעצמכם

להפסיק לטשטש את המציאות ולחזור לעצמכם
קרדיט: Canva

סמים הם מכה קשה בכל חברה והם גורמים לאנשים לא רק נזקים גופניים עד כדי מוות אלא מרחיקים אותם מחייהם וממערכות יחסים נורמטיביות, עד כדי הרס המשפחה. אנשים שהתמכרו לסמים מוצאים את עצמם בדרך כלל בהרס מוחלט של מרקם החיים הנורמטיביים שלהם משום ששום דבר בריא לא יכול להחזיק מעמד, לא עבודה, לא לימודים, לא זוגיות ולא יחסים בריאים עם הילדים והמשפחה. במקרה כזה, רק גמילה יכולה להציל אותם, אם יבחרו בכך. אחד הסמים הקשים ביותר שמוצאים גם בישראל הוא קוקאין על צורות הצריכה השונות שלו והוא נמצא בכל החוגים החברתיים והמעמדות. גמילה מקוקאין היא קשה אבל אפשרית והיא חייבת להתחיל בהודאה שיש לכם בעיה שאתם רוצים להתגבר עליה על מנת להתחיל חיים חדשים ונקיים ללא התמכרות. יש להתמודד עם כל הקשיים שגרמו לכם להתמכר לחומרים כאלה וזה מתחיל בתכנית 12 הצעדים המצוינת שאפשר למצוא במכונים כמו אחרת מרכז החלמה. שם גם תמצאו אנשי מקצוע שיעטפו אתכם בכל העזרה המקצועית הנדרשת על מנת להתנקות ולהיגמל מכך.

גם סמים קלים הם התמכרות קשה

מקובל לחשוב משום מה שקנאביס הוא סם קל שאינו מזיק, משום שמכינים ממנו תכשירים רפואיים למחלות שונות. הבעיה היא שגם סמים קשים משמשים בתעשיית התרופות ולכן ההבדל שבין התמכרות לשימוש רפואי הוא דק מאוד אבל מוחשי וברור. כל גמילה מקנאביס חייבת להתחיל מההבנה שאין כזה דבר לא להתמכר לקנאביס אם אינכם יכולים לעבור יום אחד ללא החומר ואם אינכם מוכנים לוותר על שימוש בו גם מדי פעם בנסיבות חברתיות. התלות הנפשית מזיקה לא פחות מהתלות הגופנית של סמים קשים יותר ולכן חייבים להבים זאת כדי להפסיק להשתמש בקביים האלה שנקראים קנאביס כדי להתמודד עם החיים שלכם כפי שהם.

שירותים מקצועיים ותמיכה חיונית

במרכז גמילה ושיקום תוכלו לקבל את כל השירותים המקצועיים שאתם זקוקים להם כדי להיגמל מסמים קלים וקשים וכדי שתוכלו להתחיל להתמודד עם הסיבות שגרמו לכם להגיע לשם מלכתחילה. במקום כזה תוכלו לברר עם עצמכם מי אתם ללא הטשטוש התודעתי ולהבין לאן יש לכם לשאוף כשאתם מאמינים בעצמכם ונותנים לחיים שלכם צ'אנס נוסף כדי להתחיל מחדש. זה אפשרי וזה קורה בעזרת מדריכים שגם הם היו במקום הקשה ההוא והצליחו לצאת ממנו, כדי לעזור גם לכם במכון כמו אחרת מרכז החלמה בתקופת שיקום וגמילה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...