Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?

להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
קרדיט - Canva

גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת תקופה שונה לגמרי. עם זאת, במיוחד כשיש ילדים, אי אפשר לשים את הכל מאחור ולהמשיך לחיים אחרים לגמרי. לילדים חשוב הקשר עם שני ההורים וגם כל אחד מההורים רוצה להישאר בקשר קרוב עם הילדים. כך, גם הקשר בין בני הזוג שהתגרשו נשאר בכל הנוגע לילדים וחשוב שיהיו בתקשורת סבירה. בחירה נכונה של עורך דין גירושין תסייע במעבר התקופה בצורה קלה יותר. גירושין הם עניין מורכב הכולל בתוכו נושאי רכוש, ילדים ובכלל המשפחה ולכן חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב בתחום, עורך דין שיהיה נחוש לשמור על זכויות הלקוח אך יעשה זאת בדרך שאינה לוחמנית אלא אסרטיבית ורגועה.

כל היתרונות של הסכם ממון

עבור זוגות לפני חתונה המחשבה על אפשרות לגירושין בעתיד נראית דמיונית. הם נמצאים בשיא הקשר ושניה לפני מיסודו ובניית בית משותף. עם זאת, היום כבר אי אפשר להתכחש לכך שגירושין הופכים עניין נפוץ יותר ויותר. גם ידוע עד כמה זהו תהליך מורכב וכל דרך שאפשר להקל בעזרתה על הגירושין יכולה רק להועיל. עריכת הסכם ממון אצל עורך דין משפחה היא דרך להקל על עצמכם אם תגיעו למצב של גירושין. בעזרת הסכם ממון אתם קובעים מראש עניינים רבים הקשורים לחלוקת הרכוש, לפחות רכוש שצבר כל אחד מכם עד הנישואין. ללא הסכם כזה חלוקת הרכוש נעשית באופן שווה בהתאם לחוק יחסי ממון והדבר יכול ליצור מתחים אצל זוגות רבים. הסכם ממון חשוב במיוחד אצל זוגות שאצלם אלה נישואין פרק ב' או כאלה שצברו בנפרד רכוש רב, כולל נכס שקיבלו במתה או בירושה.

מזונות במשמורת משותפת

היום לא מעט זוגות שמתגרשים מעדיפים לגדל את ילדיהם במשמורת משותפת. גירושין עם ילדים אינם דבר פשוט ועבור הילדים מדובר על טלטלה רצינית. משמורת משותפת נותנת להם לפחות את התחושה ששני ההורים מעורבים בחייהם ואחראים על גידולם במידה שווה. עם זאת, משמורת משותפת דורשת תקשורת טובה בין ההורים ויחסים תקינים. כיוון שהאחריות לגידול הילדים היא שווה בין ההורים, כולל הוצאות, גם מקומם של המזונות יורד. עם זאת ברוב המקרים של משמורת משותפת עדיין ישנם מזונות. הם באים לכסות בעיקר על פערים בהכנסה בין האם לאב וגם על מצב בו לאחד ההורים ישנן הוצאות גדולות יותר על הילדים, למשל אם הוא משלם על טיפול יקר או פעילות יקרה.

עו"ד זיו בייטל הוא עורך דין לענייני משפחה העוסק במגוון נושאים בתחום: גירושין, ירושות וצוואות, הסכמי ממון ועוד. כל לקוח מקבל טיפול מקצועי ויחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...