Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתחיל את פרק ב' ללא מלחמה

להתחיל את פרק ב' ללא מלחמה
קרדיט Canva

לאחר זוגיות שכשלה ולאחר פירוק תא משפחתי חשוב להשתקם ולהתגבר על משקעים רגשיים ככל שאפשר, וחשוב עוד יותר לנסות למנוע כאלה מלכתחילה. ככל שאפשר להגיע להסכמות בנוגע לחלוקת רכוש, משמורת על ילדים ועניינים כספיים רצוי לעשות זאת מבלי לוותר על הזכויות שלכם ומבלי להזניח את האינטרסים שלכם לעתיד. הסכם גירושין בהסכמה הוא הברירה הטובה ביותר שיש לזוגות שרוצים לחסוך מעצמם מלחמות מיותרות ויקרות בדם ובתחושות קשות. ככל שמצליחים לנסח את ההסכמות האלה בכתב ולערוך מהן הסכם אצל עורכת דין שמגשרת ומנסחת את זה למענכם, כך תוכלו לסיים מוקדם יותר עם החלק הזה של חייכם ולהתפנות להשתקם בפרק ב', יהא אשר יהא. היציאה לדרך חדשה מחייבת להשלים עם העבר ולעשות את זה בדרך הכי מסודרת שאפשר, ואת זה מאפשר לכם עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין, שעובדת עם שניכם כדי להגיע להסכם גירושין מכבד.

להתגרש לא מחייב להילחם

בניגוד למה שחושבים רבים, גם אם הגירושין הגיעו לאחר משבר קשר ומכוער, אין זה הכרחי לסיים את הנישואין במלחמה. למעשה, אפשר להשיג הרבה יותר כאשר מנסחים את ההסכמות מראש וכאשר מנצלים את פרק הגישור כדי להשיג מה שמגיע לכם אולם מבלי להפוך את זה לקרב מר. הקרבות בבתי המשפט שמורים רק למקרי גירושין קשים מאוד שבהם אחד או שני הצדדים מאוד לא מוכנים להתפשר ונוקטים צעדים לא הוגנים אחד כלפי השני. במקרים כאלה , עורך דין גירושין במרכז ייצג אתכם ללא פשרות וללא פגיעה בזכויות שלכם כדי שתקבלו את מה שמגיע לכם בגירושין כאלה. זה מחייב ניסיון רב אבל גם יצירתיות וגם מחשבה רבה על כל מה שאפשר לעשות כדי להוציא את המיטב מהמצב העגום.

לחשוב גם על העתיד

אם יש ילדים הקשר שלכם לא יסתיים לעולם והוא מחייב מחשבות על העתיד עד היום שבו יעמדו ברשות עצמם. עורכת הדין שלכם חושבת על כל ההשלכות מראש ומנסחת הסכם גירושין שייקח בחשבון גם צרכים שונים וגם אפשרויות שנראות רחוקות, כמו מעבר לעיר אחרת או מצב כלכלי בעייתי. המשמורת על הילדים היא הנושא החשוב ביותר להורים ולכן כדאי להקשיב לניסיון הרב שלה לאחר ייצוג במקרים רבים כמו שלכם בעבר. טובת הילדים מחייבת הסכמות רחבות ככל האפשר כדי שלא יסבלו מההשלכות יותר ממה שכבר קרה. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין מייצגת אתכם בתיק הגירושין לטובת האינטרסים שלכם ושל ילדיכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...