Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לטפל בצנרת מבלי לרוקן את הארנק: כך תעשו זאת נכון

לטפל בצנרת מבלי לרוקן את הארנק: כך תעשו זאת נכון
מקור shutterstock

זקוקים לשירותי אינסטלציה אבל לא רוצים להיגרר להוצאות כבדות מדי? קבלו את כל הדרכים להוזיל את עלות העבודות 

תחום האינסטלציה בישראל הוא בין התחומים הפרוצים ביותר: נכון להיום כדי להפוך לאינסטלטור, כל מה שצריך זה פשוט להחליט שאתם אינסטלטורים ובזה פחות או יותר מסתכמים הדברים. אינסטלטורים בישראל לא צריכים לעבור הכשרות מיוחדות או לגשת למבחן רישוי מטעם משרד התמ"ת ולכן אין זה פלא שישנם כל כך הרבה אינסטלטורים חובבנים בתחום. בדיוק כך גם אין מחירון מוסדר שנמצא בפיקוח בתחום האינסטלציה. כפועל יוצא מכך, לא אחת אינסטלטורים חאפרים דורשים מחירים לא הגיוניים בעליל. בכתבה שלפניכם תמצאו את כל הדרכים להוזיל את עלות השירות ולהימנע מהוצאות מיותרות. 

לטפל בצנרת מבלי לרוקן את הארנק: כך תעשו זאת נכון
מקור shutterstock

אינסטלטור אמין מאתרים לפני הנזילה 

הדבר החשוב ביותר שיש לעשות כדי להימנע מהוצאה גבוהה מדי, היא לפנות לאינסטלטור אמין, שמספק הצעות מחיר הגיוניות והוגנות. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא פשוט לא להמתין לרגע האמת כדי להתחיל את החיפושים. אם תמתינו לתקלה כדי להתחיל לחפש אינסטלטור אמין ומקצועי, רוב הסיכויים שתיכשלו במשימה מהסיבה הפשוטה שתפעלו תחת לחץ. 

כדי לאתר אינסטלטור אמין, הוגן ומקצועי, לא מספיק להקליד בגוגל את מילות החיפוש "אינסטלטור גבעתיים" או "אינסטלטור תל אביב" לצורך העניין. תחת זאת יש להשקיע מספיק זמן בקבלת המלצות מחברים, סקירת חוות דעת באתרים הנכונים ועיון בביקורות שהשאירו לקוחות קודמים. ככול שתתחילו בחיפושים בשלב מוקדם יותר, כך יהיה לכם יותר זמן לביצוע המשימה ותוכלו לבצע את החיפוש בנחת ולא בחיפזון. 

מעבר לזה, אם תתחילו עוד היום את מלאכת החיפוש, תוכלו לבצע סקר שוק רציני, לערוך השוואת מחירים באופן יסודי וכך בבוא העת, לחסוך לא מעט כסף. 

למה ללכת רחוק?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שרבים מאתנו עושים בזמן שאנחנו מחפשים אינסטלטור, היא להזעיק אינסטלטור שאחד החברים שלנו המליץ עליו בחום, מבלי לברר מהו אזור הפעילות שלו. כשמקלידים בגוגל את מילות החיפוש "אינסטלטור תל אביב" לדוגמה, האלגוריתם בוחר עבורנו אך ורק את התוצאות הרלוונטיות עבורנו. לעומת זאת יתכן שהחבר שהמליץ לכם על האינסטלטור הנהדר שסיפק לו שירות בחיפה, כבר הרבה פחות מתוחכם. 

במילים פשוטות חשוב להבין שאינסטלטור שצריך להגיע אליכם מעיר אחרת, יגבה מכם סכום גבוה יותר מאינסטלטור שפועל בעיקר בגבעתיים. 

קצת סבלנות יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף

ישנן לא מעט תקלות צנרת שבפירוש יכולות לסבול דיחוי. כך לדוגמה אם כבר כמה ימים הברז שבכיור המטבח דולף, אין שום סיבה שתזעיקו אינסטלטור דווקא ביום שבת. ביקור של אינסטלטור יעלה לכם בין 250-200 שקלים כל עוד מדובר ביום חול ובשעה הגיונית ולעומת זאת ביקור של טכנאי שהוזעק בבהילות באמצע הלילה, במהלך החג או ביום שבת למשל, יעלה לכם כבר הרבה יותר. לכן לפני שתזעיקו את האינסטלטור שלכם בשעה לא הגיונית כי הטפטוף בכיור מפריע לכם להירדם, נשמו עמוק ונסו להבין האם בכל זאת התקלה סובלת דיחוי ובאפשרותכם להמתין לבוקר.

פשוט יותר = זול יותר 

עלות העבודות בתחום האינסטלציה, משתנה בהתאם לרמת המורכבות שלהן. כך לדוגמה, התקנה של ניאגרה סטנדרטית תעלה לכם הרבה פחות מהתקנה של ניאגרה סמויה. רק כדי לסבר את האוזן נציין כי התקנה של ניאגרה סטנדרטית עולה בין 500-400 שקלים ואילו עלות ההתקנה של ניאגרה סמויה, נעה בין 2,500-2,000 שקלים. בדיוק כך גם עלות ההתקנה של ברז סטנדרטי נעה בין 350-250 שקלים בעוד שהתקנה של ברז נשלף, תעלה לכם כ-20% יותר. לאור זאת, בפעם הבאה שאתם מעוניינים להתקין כלי סניטרי חדש, זכרו שבאפשרותכם לתת עדיפות לכזה שלא דורש התקנה מורכבת ויקרה.   

ואולי בכלל לא צריך אינסטלטור?

אין ספק שבעיות אינסטלציה יכולות להיות עניין מלחיץ משהו. אבל רגע לפני שמזעיקים אינסטלטור, חשוב להבין שישנן לא מעט בעיות אינסטלציה שניתן בהחלט לטפל בהן באופן עצמאי. הכוונה היא למשל להחלפת גומיית אטם באסלה, חיזוק של ברז רופף ופתיחת סתימה במקלחת. כל אחד מהתיקונים הנ"ל יכול בקלות לעלות לכם  350 שקלים אם תזעיקו אינסטלטור. לעומת זאת אם יש לכם חבר שידוע כהנדימן כשרוני, קרוב לוודאי שתצטרכו לפנק אותו בכוס בירה צוננת לכל היותר. קחו זאת לתשומת ליבכם.   

אם אחרי הכל אין לכם מכרים עם המלצות על אינסטלטורים או לחילופין לא מצאתם בחיפוש באינטרנט בעל מקצוע העונה על דרישותיכם, אתם יכולים למצוא אינסטלטורים ברמת גן שנותנים שירות באזור תל אביב.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...