Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לערוך אירוע עסקי במסעדה בתל אביב

לערוך אירוע עסקי במסעדה בתל אביב

מספר המסעדות שברשותן מתחם לאירועים קטנים הולך וגדל. נדמה כי כל מסעדה חדשה שנפתחת, מתוכננת לכלול מתחם לאירועים בעלי אופי עסקי או פרטי. חדר פרטי במסעדה הוא מושג לא חדש וקיים לא מעט שנים. מסעדות ותיקות בתל אביב, ירושלים וחיפה כבר התהדרו בחדרים לאירועים פרטיים ורובן בעלות ניסיון עשיר באירועים שכאלה. בדיוק כמו כל ענף המסעדנות עצמו, קונספט האירועים במסעדה הולך וממציא את עצמו מחדש. מגוון ההתמחויות הנישתיות הולך וגדל ומסעדות בוחרות להתמחות באירועים בפרטיים או באירועים עסקיים. מסעדות חדשות נפתחות וברובן, חדר פרטי, אולם או מתחם לאירוע.

חדרים פרטיים במסעדות יכולים להוות מתחם נפלא לאירוע חברה או מקום לאירוע עסקי. המסעדות שבחרו להתמחות באירועים עסקיים, מתהדרים בחדר פרטי המאובזר במיטב הטכנולוגיה. האבזור הטכני מגיע עד לפרטים הקטנים.

את המקרן והמסך הסטנדרטים מחליף היום מסך פלזמה רחב. מערכת הגברה משוכללת מבודדת משאר המסעדה ומסייעת להעלות תכנים פרטיים לאלו השוהים באותה מסעדה לאירוע. אינטרנט אלחוטי, חיבור למחשב נייד, טלפונים לשיחות ועידה מקומיות וטרנס אטלנטיות ומערכות שלמות לוידיאו קונפרנס עם כל נקודה מרוחקת על פני הגלובוס. שילוב מנצח של אוכל טוב, חדר פרטי ומבודד ומפרט טכני עשיר יכול לעלות בכמה מונים על כל חדר ישיבות בכל משרד.

אם כך, מה יש לבדוק לפני שרצים להזמין חדר פרטי במסעדה לפגישה העסקית או ישיבת הצוות הקרובה?

חשוב לבדוק אם אותו חדר פרטי לאירועים במסעדה באמת מבודד משאר האורחים ומספק פרטיות מוחלטת. אם מדובר באירועים עסקיים רבי משתתפים במסעדה, כדי לבדוק שהמסעדה ערוכה לספק שירותים לאירוע במקביל לניהול השוטף של המקום. אירועים במסעדה נפוצים כאירועים עסקיים או כאירועים פרטיים אך אלו נבדלים זה מזה בלא מעט תחומים. על כן, מומלץ לבחור מסעדה בעלת אופי עסקי, כזו המתמחה באירועים לחברות, ומתורגלת בשירות של אנשי עסקים. טלפון זריז או מייל מקדים יוודאו שאכן כל המפרט הטכני בנמצא, זמין ובמצב תקין. אם מדובר באירוע רב משתתפים, מומלץ לקבל הצעת מחיר מסודרת מבעוד מועד, ייתכן ותשיגו מחיר יותר טוב.

אנחנו ב EVE אירועים מזינים אותכם לערוך את האירוע העסקי שלכם במסעדה שלנו הכוללת גישה לנכים, חניה צמודה וחבילה כוללת שכל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם, להזמנת מקום התקשרו 03-6888099.

EVE אירועים

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...