Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לפרק את החבילה בצורה חכמה-כך תעשו את זה

לפרק  את החבילה בצורה חכמה-כך תעשו את זה
קרדיט PIXABAY

משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר של כל אדם. לכן, לא  קל להביא את המשפחה לכדי פירוק. עם זאת, כפי שעובדים על מערכת יחסים ומטפחים אותה, חשוב גם לבדוק ולהבין איך מתגרשים. חשוב קודם כל לתפוס את  הדברים לפני שמערכת היחסים בין בני הזוג מתדרדרת עד כדי כך שהם הופכים לאויבים מושבעים. התקשורת בין בני הזוג המתגרשים חייבת להמשיך גם בהליך הגירושין, במיוחד  כשיש ילדים שנמצאים בתווך אך לא רק. כל חלק בהליך הגירושין כמו חלוקת רכוש הוא מורכב וככל שהקשר בין בני הזוג ישאר תקין עם יכולת לתקשר בצורה בריאה יחסית, כך ההגעה להסכם הגירושין תהיה מהירה וקלה יותר. כמובן שמעבר כך חשוב לפנות לעורך דין גירושין מנוסה ובעל ידע רב בתחום, רצוי עורך דין המשמש גם כמגשר כמו עו"ד מאיה רוטנברג.

לחבר בין הצדדים להליך גירושין קל יותר

הדרך הטובה ביותר להגיע להסכם גירושין, כל עוד בני הזוג נמצאים במערכת יחסים טובה  יחסית ויכולת לתקשר ביניהם היא באמצעות גישור. למעשה, גם אם הזוג  המתגרש לא פונה ביוזמתו למגשר, החוק היום מחייב ניסיון להגיע להסכם באמצעות מגשר לפני שנכנסים להליך משפטי. בית הדין לענייני משפחה מעדיף שההגעה להסכם תהיה מחוץ לכותלי בית המשפט. עם זאת, לא כל מגשר שנשלח מטעם המדינה עושה זאת תוך כניסה לפרטים הקטנים ביותר ובאופן המדויק ביותר כפי שעושה זאת מגשר אשר בני הזוג  בוחרים בעצמם. למגשר מטעם המדינה פחות קריטי האם התהליך יצליח או שהזוג יכנס להליך משפטי, זאת בניגוד למגשר שעובד עם הזוג המתגרש  באופן פרטי. ההסכם אליו מגיעים בהליך זה כולל בתוכו את כל הסעיפים כאשר ישנו ניסיון להתחשב בצרכי שני הצדדים וכמובן בטוב ביותר עבור הילדים כאשר ישנם. אין ספק שהתהליך סימפטי הרבה  יותר מאשר התכתשות בבית המשפט.

לחסוך חלק מהמחלוקות בהסתכלות קדימה

הגעה להסכם גירושין היא בכל מקרה עניין מורכב ולכן ככל שיהיה אפשר לחסוך חלק מהמחלוקות מראש- כך עדיף. הסכם ממון שנחתם בין בני זוג  לאחר החתונה כאשר הקשר ביניהם הוא במיטבו ללא ספק יחסוך חלק מהמחלוקות במידה ויגיעו לגירושין. נכון, אף זוג בשיא אהבתו לא אוהב לחשוב על האופציה של גירושין בעתיד אך הסטטיסטיקה  מראה שכשליש מהזוגות מתגרשים בסופו שלדבר. ההסכם נחתם לרוב כאשר עדיין אין ילדים ולכן, כשמו, מסדיר את נושא חלוקת הרכוש. גם כאן, למרות, ואולי דווקא בגלל, שבני הזוג נמצאים כעת בשיא מערכת היחסים שלהם ובשיא אהבתם, כדאי שאת המהלך יוביל עורך דין משפחה מנוסה. עו"ד מאיה רוטנברג היא עורכת דין לנייני משפחה בעלת ידע ובקיאות בתחום ועם ניסיון רב. אשר הובילה בהצלחה זוגות רבים הן להסכמי ממון מוצלחים והן בהליך גירושין.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...