Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהו אפוקסי אנטי סטטי ומי צריך אותו?

מהו אפוקסי אנטי סטטי ומי צריך אותו?

רצפות אשר עשויות אפוקסיו נמצאות ברוב המוחלט של המקרים בקרב מבנים תעשייתיים ומשרדים. זאת במיוחד לאור רמת העמידות הגבוהה המתלווה אליהם, עמידות איתנה אל מול המפגעים הפוטנציאליים השונים אליהם הם חשופים בעקבות השימוש הנרחב בהם. נוסף על האמור, יש לציין כי במהלך השנים האחרונות רצפות האפוקסי הפכו לטרנד לוהט בקרב כלל האוכלוסיות השונות. על כן, חשוב לציין כי ישנו דגם ייחודי אשר מעט נבדל בתכונתיו אל מול מרבית הציפויים הקיימים בשוק והוא הציפוי האנטי סטטי. כמו כן, בניגוד לסוגי הציפויים השונים כדוגמת ציפוי יוקריט וכדומה, ציפוי אפוקסי אנטי סטטי הוא ציפוי המתלווה אל תכונה ייחודית שתפקידה לבודד את החשמל הסטטי מעל פני הריצוף.

כיצד עובד אפוקסי אנטי סטטי?

רצפת אפוקסי אנטי סטטי מיושמת למעשה בצורה המשלבת פסי נחושת מוליכים בתוך האפוקסי, פסי נחושית אשר מוביל אל הארקה. באמצעות פעולה זו, נוצר מעגל של מתח חשמלי שבו הזרם לא יבוא לידי ביטוי בפריקה בלתי מבוקרת, אלא ימצא את מקומו במוליכים אל ההארקה וכך למעשה, תוכלו להנות מפריקה מבוקרת של החשמל הסטטי הטמון על גבי הריצוף. כמו כן, ניתן ליישם את האפוקסי האנטי סטטי בעזרת שתי שיטות שונות, הראשונה תהיה לשלב את התשתית עם רצפת האפוקסי בעת בה האפוקסי משמש כריצוף

ואילו בשיטה השנייה תונח התשתית תחילה, והאפוקסי ישמש כציפוי על גבה. כך למעשה ניתן ליישם את האפוקסי האנטי סינטטי על מבחר רחב של סוגי ריצוף המונים בין היתר בטון, מדה מתפלסת וכן הלאה. כמו כן, חשוב לציין כי במידה ואתם מעוניינים בתוספת עיצובית עבור הריצוף שלכם, תוכלו לשלב קוורץ צבעוני בריצוף.

עבור מי נועד האפוקסי האנטי סטטי?

הצורך בריצוף אפוקסי אנטי סטטי בא לידי ביטוי בקרב סביבות עבודה הכוללות בתוכן סכנה לפריקה בלתי מבוקרת של חשמל סטטי. חשמל סטטי הוא למעשה תופעה טבעית אשר נובעת ממגע בין חומר הטעונים לבין המטענים המנוגדים שכן, ככל שאותם מטענים יהיו גבוהים יותר, כך למעשה המתח ביניהם יהיה גבוה יותר. מיותר לציין כי תופעת החשמל הסטטי נמצאת כמעט בכל מקום, אך ישנם אזורים מסוימים עם תנאים מסוימים המובילים להיווצרות המתח החשמלי וכך למעשה, הפריקה עשויה להיות עוצמתית הרבה יותר ולכן, במידה וסביבת העבודה שלכם אכן כזו, ההמלצה המרכזית תהיה ליישם אפוקסי אנטי סטטי בליווי הצוות המקצועי של חברת יוסי פלור בע"מ.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...