Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהו דיור מוגן יוקרתי?

מהו דיור מוגן יוקרתי?
קרקדיט pixabay

הגעתם לגיל הפרישה והחלטתם לעבור לדיור מוגן אך אתם רוצים לשמור על איכות חיים ועל סטנדרט גבוה של מחייה? דיור מוגן יוקרתי הוא הפתרון עבורכם! בארץ, ישנו מגוון רחב מאד של בתי דיור מוגן כאשר כל בית מציע סטנדרט אחר, שרותים אחרים ופעולויות שונות. החלטנו לעשות סדר ולהסביר מהם המאפיינים החשובים ביותר של דיור מוגן יוקרתי.

מהו דיור מוגן יוקרתי?
קרקדיט pixabay

זכרו: דיור מוגן הוא בית הורים לכל דבר ועניין ולכן מלבד השרותים הבסיסים נדרשים שרותים נוספים כגון רפואה, רווחה, אחזקה ועוד. על מנת להיות בטוחים שבית הדיור המוגן שבחרתם אכן עומד בסטנדרט של דיור מוגן יוקרתי המשיכו לקרוא את המאפיינים הבאים:

  1. חוגים, סדנאות ולו"ז מעניין:

אם יש דבר אחד שכולם יודעים על הגיל השלישי הוא הזמן הפנוי שפתאום צץ ולא תמיד יודעים מה לעשות איתו. פה בדיוק נכנס הנושא של דיור מוגן יוקרתי, דיור מוגן יוקרתי מאפשר לדיירים ליהנות מסדר יום מעניין ולו"ז פעיל ונוח כגון – חוגים מעניינים, סדנאות העשרה, פעילויות יצירה, טיולים בארץ מחוץ למתחם, ערבי שירה ועוד. בנוסף לכל אלו, בתי דיור מוגן יוקרתיים יתנו לדיירים שירותים נוספים כגון חדר אוכל, חדר כושר, אחזקה שוטפת של הבית, שירותי רפואה ועוד.

  1. שרותי רפואה לדיירים 24/7:

מאפיין נוסף בעל חשיבות עליונה הוא הנושא של הרפואה. דיור מוגן הוא מוסד של בני הגלי השלישי, גיל הידוע עם קשיים בריאותיים וקשיים פיסים ולכן בית דיור מוגן חייב לכלול שירותי רפואה. דיור מוגן יוקרתי יכלול רופא בכיר וצוות אחיות אשר יתנו את השרות לדיירים החיים בבית. בנוסף לצוות הרפואי יהיו במחלקה עובדים נוספים כגון עובדת סוציאלית, מטפלים וכדומה.

  1. דירות עם מפרט מפנק במיוחד:

דיור מוגן יוקרתי הוא מוסד עם סטנדרט גבוה במיוחד והוא כולל בתוכו דירות עם מפרט מפואר המתאים בדיוק לצרכי הדיירים.  הדירות יכולות להיות דירות סטודיו של 2 חדרים או לחילופין דירות גדולות יותר של 2.5 חדרים ואפילו 3 חדרים. קיימים חדרים עם מרפסות ומטבחים גדולים או לחילופין דירות קטנות יותר – הכל לפי הדרישה של הדייר העומד להיכנס לדירה. בנוסף לאבזור המפואר ניתן למצוא אבזור בטיחות כגון רצפה מונעת החלקות, לחצן מצוקה, מערכות בקרה של טמפרטורות ועוד אביזרי בטיחות שונים.

  1. צוות עובדים מסור, אמין וקשוב:

אחד הדברים הכי חשובים ביותר בכל בית הורים הוא צוות העובדים. דיור מוגן יוקרתי יכלול צוות עובדים מהשורה הראשונה, צוות אמין שאוהב את העבודה ומגיע לעזור לאנשים. הצוות אמור לעמוד לרשות הדיירים כמעט בכל דבר ולכן חשובה רגישות יתר. זכרו, צוות העובדים של בית הדיור המוגן הם האנשים איתם הדיירים הולכים להתנהל ביום יום ולכן חשוב שיהיו מסורים מאד לעבודה ולאנשים איתם הם עובדים.

לסיכום:

דיור מוגן יוקרתי הוא מוסד בסטנדרט גבוה ולכן חשוב לבדוק את כל הדברים החל מהצוות, המיקום הגיאוגרפי של הבית, צירים מרכזיים, שרותים שהבית נותן ועוד. ככל שתידעו יותר פרטים על הבית כך תוכלו לקבל החלטה נבונה יותר האם להיכנס לבית או לא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...