Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה באמת אפשר לעשות עם התמכרות?

מה באמת אפשר לעשות עם התמכרות?
קרדיט Canva

התמכרות היא מסוג אותם הדברים שאף אחד לא מתכנן. אף אחד לא קם בבוקר ואומר לעצמו: אני רוצה להיות מכור לסיגריות, לסמים, לאלכוהול או לכל דבר אחר. בנוסף, יש אנשים עם נטייה חזקה יותר להתמכרויות מאחרים. מה שבטוח זה שכמעט כל התמכרות עלולה לפגוע בנו ולא לסייע לנו. לכן, אם גם אתם מכורים, או שאתם רוצים לעזור לאדם מכור, טבעי שתשאלו את עצמכם: מה עושים? זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי שתיקחו בחשבון את האופציה של מרכז יום לטיפול בהתמכרויות. במקום כזה אתם תראו שלא תצטרכו להתמודד לבד עם הקשיים שלכם. למעשה, מרכז יום לטיפול בהתמכרויות זה מקום שבו תרגישו שאתם עטופים. יעזרו לכם ויסייעו לכם, אחת ולתמיד, להתמודד עם הקשיים שמטרידים אתכם ועם ההתמכרות, אז למה אתם מחכים?

מה עושים במרכז יום כזה?

זו הפעם הראשונה שבה אתם חושבים לפנות אל מרכז יום או אל אשפוזית תחלואה כפולה כדי לקבל עזרה? אם כך, ברור שאתם רוצים לדעת מה קורה במקומות כאלה. חשוב להבין: זה מאוד תלוי בשאלה לאיזה מקום אתם פונים. יש אופציה לבחור מרכז יום או אשפוזית תחלואה כפולה שבה תקבלו שירות מקצועי ביותר אך יש גם מקומות שבהם העזרה תהיה ברמה בינונית. לכן חשוב מאוד לבדוק לאן אתם פונים. מה שבטוח זה שאם אתם פונים אל אשפוזית תחלואה כפולה או אל מרכז יום כלשהו, אתם תהיו במרכז. כלומר, הטיפול במקומות כאלה הוא בשבילכם, האנשים הסובלים או המכורים שזקוקים לעזרה. בנוסף, כל עוד תבחרו במקום מקצועי ורציני, אתם תראו שהטיפול יהיה יעיל, כך שלא כדאי לדחות זאת עוד ועוד.

בחירת מרכז היום שלכם, כך תעשו זאת בצורה נכונה

לבחור מקום שבו תעברו שיקום, תקבלו סיוע או תתמודדו עם ההתמכרות שלכם זה לא קל. יש הרבה מרכזים כאלה בישראל ורק בחלק מהם ניתן לקבל את הטוב ביותר. לכן ברור מדוע יש לכם דילמה ומדוע אתם תוהים באיזה מרכז יום לבחור. יש טעם לקרוא תחילה חוות דעת שונות אודות מספר מקומות, וכדאי גם לברר מחירים. מעבר לכך, כמובן שחשוב לבדוק גם איזה אנשי מקצוע מומחים שמחכים לכם במרכז היום או באשפוזית. כך תגלו בעצמכם: מרכז גמילה ניקה זו האופציה הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה. מדובר על מרפאה פסיכיאטרית ברמה גבוהה ביותר שמעניקה טיפול רפואי נהדר לכל אדם שמגיע אליה. צרו קשר עוד היום ותוכלו גם אתם להתחיל את החיים החדשים שלכם בקרוב.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...