Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה הוא יועץ בטיחות בעבודה?

מה הוא יועץ בטיחות בעבודה?
קרדיט - pixabay

בטיחות במקום העבודה שלכם היא סוגיה חשובה, מרכזית ורלוונטית מעין כמוה בעולם מלא בגירויים והסחות דעת שעלולות לעלות בחיי אדם. כל צעד לא נכון שאחד מאנשי המקצוע באתר הבנייה או במפעל מבצע, עלול להוות טריגר לשרשרת אירועים שתפגע בעובדים נוספים. לפיכך, האחריות שלכם בתור בעלי עסק או אתר בניה לתכנן את סביבת העבודה של העובדים שלכם באופן הבטיחותי ביותר ולצמצם עד למינימום האפשרי את הסכנות. בעזרת שיתוף פעולה עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות בע"מ תוכלו לבנות תוכניות בטיחות בעבודה שיאפשרו לכם לשמור על סביבת פעילות בטוחה.

החובה והדרישה החוקית – היא רק התמריץ לעבודת הייעוץ

עוד לפני שאתם מתחילים להעסיק עובדים בבית העסק או באתר העבודה שלכם, ישנה שורה ארוכה של פעילויות שאתם צריכים לבצע כדי לעמוד בכל הדרישות והסטנדרטים המקצועיים של משרדי הממשלה השונים. במידה בלתי מבוטלת, אחת מהמשימות החשובות ביותר שאתם צריכים לבצע היא שמירה על סביבת עבודה בטוחה, ולשם כך מנהלים רבים בוחרים לעבוד באופן צמוד עם יועץ בטיחות בעבודה שזה תחום המומחיות שלו והוא יידע איך לבנות את סל הדרישות באופן שיספק את הצרכים הבטיחותיים של העסק שלכם.

ניהול כלל תחומי הבטיחות במתחם העבודה שלכם

יועץ בטיחות בעבודה יכול לסייע לנו כבעלי עסק או אתר בניה להסתכל על התמונה הגדולה ולבדוק אילו עובדים צריכים לעבור הכשרות ספציפיות בנושא בטיחות זה או אחר, ומי יכולים להסתפק בהכשרות הקבוצתיות בלבד. למשל, קורס עבודה בגובה למנופאים הוא קורס חובה שאתם מחויבים על פי חוק להעביר לכל אחד מאנשי הצוות שלכם שעולים על כלי עבודה גבוהים בעסק שלכם. לחילופין, כאשר אתם רוצים להעביר לצוות שלכם את הדרכה ממוקדת על הוראות הבטיחות באש במקום, ניתן לבצע הדרכה קבוצתית משום שההנחיות הן זהות לכולם.

בניית עתיד בטוח יותר לכלל העובדים בתעשיית הבנייה

לטווח הארוך, הקורסים שאתם מזמינים לאנשי הצוות שלכם הם קורסים שישמרו על הבטיחות האישית שלהם, כמו גם על שלמות תהליך העבודה באתר שלכם. ישנה חשיבות רבה גם ברמה האנושית והמנהלית בהדרכות השונות, אשר יכולות לסייע לייעל ולשפר את הרמה של העמידה בלוחות הזמנים וקצב ההתקדמות של הפרויקט שלכם.

הצוות המקצועי של חברת עוגן הדרכות (י.א.ש) בע"מ מלווה מנהלים ועובדים רבים בתחומי עיסוק שונים ומציע ידע וניסיון רב שנים בתחום הבטיחות בעבודה. אנו מלווים אתכם בשלבים הקריטיים של הדרך, מוצאים פתרונות ונותנים את הכלים להתמודד עם כל אירוע. לפרטים נוספים ויצירת קשר 08-6767410.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...