Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה זו טלפתיה בעצם?

מה זו טלפתיה בעצם?
קרדיט - Photo by Rhett Wesley on Unsplash

אנחנו תמיד בטוחים כי האדם המודרני המציא את הכל. אנחנו שוכחים כי מה שנדמה לנו כמו דבר חדש, הרבה פעמים נשען על שורשים קדומים ומסורות עתיקות. לאורך כל הדורות בני האדם התעניינו באל טבעי. אם תעקבו אחר רישומי ההיסטוריה, תגלו כי לאורך כל הדורות בני האדם ניסו להבין האם ישנה דרך לקרוא מחשבות? האם אפשר לצפות מה יהיה בעתיד? האם אנחנו יכולים להכניס מחשבות בראשו של אדם אחר אם רק נרצה בכך? נשמע מעניין? הצטרפו אלינו למסע בעקבות קריאת המחשבות.

קוראי מחשבות ומנטליסטים היו כאן תמיד

כאמור, אם רק תעקבו אחר הרישומים ההיסטורים, תגלו כי קוראי מחשבות ואומנים על חושים היו כאן מאז ומעולם. פעם קראו להם השוטה המלכותי, פעם אלו היו הפרעונים במצריים או המכשפים באירופה של ימי הביניים. תמיד היו אלו אנשים עם כוחות מאגיים אשר ידעו איך לקרוא את זה שעומד מולם. האמת היא כי המילה טלפתיה עצמה, היא לא מילה חדשה.

התרגום מיוונית של המילה טלפתיה היא: 'טלה', כלומר רחוק. ו 'פאתוס', רגש. טלפתיה על פי היוונים העתיקים, היא היכולת לזהות את הרגשות של האדם השני, בלי מילים. מה זה אומר? בואו נבין ביחד.

כולנו בעצם מתקשרים בלי מילים

אם נתייחס למדע העדכני בנושא, נראה כי כמעט שבעים אחוז מהתקשורת האנושית מבוססת על כל מה שעובר בלי מילים. כלומר, אם בחורה אחת אומרת לחברה שלה: 'טוב שהגעת', אנחנו יכולים לפרש את האמירה הזו בכמה דרכים. פעם אחת, החברה באמת שמחה שחברתה הגיעה לפגישה. פעם שניה, אם האינטונציה משתנה, המילים הללו נאמרות חצי בצחוק, אם החברה מאחרת מאוד למשל, 'טוב שהגעת', יכול להתפרש כאמירה עוקצנית בעצם.

כמובן, לא רק האינטונציה שלנו משפיע על האופן בו יפשרו אותנו אחרים. תנועות גוף, מימיקה ועוד, כל אלו יכולים להשפיע על האופן בו אנחנו נבין אחרים והם יבינו אותנו. פעמים רבות טלפתיה נשענית על יכולת יוצאת דופן של מי שהפכו אומנים בתחום ויודעים איך לפרש את המחוות הללו בזמן אמת, כדי לחלץ פרטי מידע מעניינים ויוצאי דופן.

יש הרבה מעבר למה שאנחנו קולטים בחושים שלנו

אנחנו יודעים היום כי אנחנו למעשה קולטים הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים שאנחנו קולטים. למשל, אנחנו יכולים לזמזם פתאום מנגינה שכמו 'קפצה לנו לראש' בלי לשים לב כי אותה מנגינה הושמעה ברכב הסמוך לידנו. אומנים בתחום, מנטליסטים מומחים המשתמשים בטלפתיה במופע, יודעים איך לשתול במוחנו רעיונות כאלו ואחרים בלי שנשים לב. אגב, הם גם יודעים לפענח את תנועות הגוף שלנו, אלו שאנחנו בכלל לא שמים לב כי אנחנו עושים אותן, כדי להבין מה אנחנו שומרים בסוד בתוך תוכנו.

זה אולי נשמע פשוט, אבל האמת היא כי מדובר על עבודה קשה וכזו השמורה לאלו שיש להם כישרון לדבר. הופעה של מנטליסט היא הופעה יוצאת דופן בדיוק בגלל זה. משום שהיא תמיד משחקת על הגבול הדק שבין דמיון למציאות. בין קסם למדע.

אתם פשוט חייבים לראות את ליאור סושרד בפעולה

אם אתם רוצים לראות טלפתיה במיטבה, אתם פשוט חייבים להגיע להופעה של ליאור סושרד. בקצרה נזכיר כי סושרד הוא מהאומנים הישראלים הבולטים בעולם. מדובר על מי שביקר את גניפר לופז בביתה, מי שחגג יום הולדת עם הקרדישיאן ומי שחלק במה יחד עם ברברה סטרייסנד. הופעה של סושרד תשאיר אתכם בפה פעור להרבה זמן. פשוט משום שכל רגע מביא עימו הפתעה חדשה. אם אתם רוצים ליהנות מהופעה של פעם בחיים, זה הזמן שלכם לרכוש כרטיסים. האמינו לנו, מה שטוב למשפחת קרדישיאן טוב גם לנו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...