Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מידע למתחילים בנושא ניקיון חלונות בסנפלינג

מידע למתחילים בנושא ניקיון חלונות בסנפלינג
קרדיט:canva

חלונות נוטים לצבור לכלוך בכל מזג אוויר. בעונת הקיץ, האבק משאיר כתמים ובעונת החורף עושה זאת הגשם. ניקוי חלונות בסנפלינג הכרחי במגדלי משרדים ומגורים בעלי חלונות גדולים או קירות זכוכית, מאחר והמבנה של הבניין אינו מאפשר גישה מבפנים לניקוי יעיל של החלונות (ברוב מגדלי המשרדים החלונות כלל אינם נפתחים) יש צורך בשירות ניקיון חלונות בגובה. אנו נסביר כאן כיצד מבצעים ניקוי חלונות בשיטת הסנפלינג, מתי הוא נדרש ומי רשאי לבצע אותו.

איך מבצעים ניקוי חלונות בשיטת סנפלינג?

אם חשבתם עד היום שסנפלינג משמש רק לטיפוס על הרים, הגיע הזמן שתדעו שיש לו שימושים רבים נוספים. ניקוי חלונות בסנפלינג מתבצע בזמן שצוות הניקיון מתמקם בחלקו החיצוני של הבניין בעודו קשור למתקן סנפלינג שמוצב על הגג. חברת הניקיון דואגת לספק את כל הציוד הדרוש, עם דגש על ציוד בטיחותי ותקין, בהתאם לתקן. פעולת הניקוי מתבצעת על ידי עובדים בעלי ניסיון רב בסנפלינג וביצוע עבודות ניקיון בגובה. הניקוי החיצוני משיג את התוצאות הטובות ביותר בבניינים עם חלונות גדולים. שימו לב, ניקוי חלונות בסנפלינג מתבצע בשעות היום, עם עדיפות לשעות בהן קרני השמש אינן מופנות באופן ישיר אל זגוגית החלון.

מתי נמליץ על ניקוי חלונות בשיטה זו?

ניקוי חלונות נדרש באופן שוטף וגם במקרים בהם עבודות שיפוצים בבניין או בבניין סמוך יצרו כמות גדולה של אבק. בעיית האבק שמצטבר על החלונות הינה בעיה ידועה, ושמירה על מראה נקי ומבריק דורשת הזמנה קבועה של ניקוי חלונות בסנפלינג אחת לחודש. חשוב לציין שעבודות ניקוי בגובה אינן ניתנות לביצוע במזג אוויר סוער.

מי יכול לנקות חלונות בסנפלינג?

עבודות ניקיון בגובה דורשות ציוד מיוחד וניסיון, כך שלא כל חברת ניקיון משרדים מסוגלת לבצע גם עבודות ניקיון בסנפלינג. שימוש בציוד סנפלינג מחייב קבלת אישורים מיוחדים, ולא כל עובד רשאי לבצע את העבודה. החוק קובע תקנות בטיחות מחמירות למניעת תאונות, וביצוע עבודות בגובה מחייב קבלת אישורים מתאימים. בעבור כל סוג של עבודה בגובה, יש לקבל את האישורים הרלוונטיים, לבצע הכשרה ספציפית לעובדים ולרכוש ציוד מתאים. על כל העובדים להיות מבוטחים בפוליסת ביטוח לעבודות בגובה וגם ביטוח צד ג'.

כיצד מתבצעת העבודה שלב אחר שלב

מנקה החלונות מתקין את ציוד הסנפלינג על הגג ומוודא את תקינותו. איש צוות נוסף מתמקם על הקרקע במטרה להרחיק אנשים מהאזור בו מתבצעת העבודה. הניקוי מתבצע תוך פעולת גלישה מטה, בעוד צוות הניקוי תלוי מחוץ לבניין. התהליך אינו דורש זמן רב, ואפשר יהיה להשלים ניקוי של כל חלונות הבניין בתוך מספר שעות. על מנת לנקות את החלונות בכל צדדי הבניין, יהיה צורך בכמה עובדים או כמה עליות אל הגג. מחפשים צוות מקצועי ומנוסה לניקוי חלונות בסנפלינג? חייגו עכשיו אל חברת קרן שמש ותגלו רמת ניקיון שלא הכרתם 050-9393031.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...