Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מי מטפל בכם כשאתם צריכים טיפול אישי באמת?

מי מטפל בכם כשאתם צריכים טיפול אישי באמת?
קרדיט Canva

משפחה שעוזרת ליקיריה בשעות הקשות היא משפחה שלא מזניחה אף אחד אבל לא תמיד אפשר להקשות על בני המשפחה ולדרוש מהם לעזוב הכל ולשמור על בני משפחה סיעודיים בבית או כאלה שמאושפזים בבית החולים בכל שעות היממה. מצד שני, הצוות הרפואי והמקצועי בבתי חולים ובמוסדות שונים לא תמיד זמין לטפל במאושפזים בכל דבר ובוודאי לא בשעות הלילה. לכן, במקרים רבים אין מנוס מגיוס כוח עזר פרטי כדי לוודא שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר בכל שעות הלילה והיממה. שמירה על חולים בבית חולים יכולה להיעשות על ידי מטפלים מנוסים שיודעים מהו תפקידם וכיצד להקל על החולה ולסייע לו, או על ידי אחיות פרטיות שנשכרות על ידי המשפחה כדי ללוות את החולה בשעות היום והלילה כדי לוודא שהוא מקבל כל מה שהוא צריך ויש מי שמשגיח עליו מקרוב. חברת אור בלב בע"מ היא חברה שמעניקה שירותי סיעוד בבית או בכל מקום שבו הלקוחות מאושפזים כדי להבטיח שהם מטופלים בכל צורכיהם באופן צמוד לפי משמרות ושעות.

גם בבית אפשר לקבל טיפול

אשפוז בבית החולים או במוסד סיעודי מבטיח שתהיה השגחה מינימלית על המטופל אולם לא תמיד זה נוח לכולם להיות מחוץ לבית. בשנים האחרונות גוברת המודעות לרווחת המטופלים והחולים שרוצים להישאר בבית ולא להתנייד למוסדות אשפוז סיעודיים או להישאר במחלקה. מלבד טיפול סיעודי בבית, אנחנו זכאים גם לאשפוז בית ויכולים גם להיעזר בכוח עזר רפואי וסיעודי מגוון למטרותינו גם מבלי לוותר על הנוחות הביתית. שירותים כאלה שהם חיוניים להשגחה על מטופל סיעודי שמקבל כל מה שצריך, מלקיחת תרופות וטיפול אישי ועד שמירה בלילה והאכלה, ניתנים על ידי אנשים שעובדים בכך, בדרך כלל ישראלים שמנוסים בסיעוד. מטפל בקשישים ישראלי הוא אדם שיכול לגור עם קרוב המשפחה שלכם או לבוא רק לכמה שעות לפי בחירתכם, ולהעניק לו טיפול מסור.

טיפול רפואי צמוד

השגחה רפואית על כל מטופל שנזקק לכך למשך זמן קצוב עד החלמה מתקופת מחלה או לאחר ניתוח או תאונה היא שירות חשוב שאפשר לקבל גם באופן פרטי, לפי בחירתכם. אחות לילה יכולה ללוות את המטופל שנזקק לכך בין אם הוא מאושפז בבית חולים או מקבל טיפול ומחלים בבית. היתרון הגדול הוא שאחות מוסמכת יכולה לטפל בו בצורה מקצועית ולאו דווקא לטיפול סיעודי, מה שמבטיח מעקב מדויק ומענה מדויק לכל מה שהרופאים הנחו אותו לעשות. חברת אור בלב בע"מ מספקת שירותי אחיות ומטפלים סיעודיים לבחירתכם ולטיפול צמוד בכל אחד.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...