Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מי מטפל בכם כשתצטרכו זאת?

מי מטפל בכם כשתצטרכו זאת?
קרדיט Canva

אריכות ימים היא ברכה אבל היא טומנת בחובה גם בעיות כמו חוסר צלילות וחולשה גופנית שמקשה עליכם לנהל את החיים כפי שהתרגלתם לעשות לפני כן. במקרים כאלה נעזרים בדרך כלל במשפחה או בעובדים שונים, אולם יש מקום שבו אי אפשר להיעזר בכל אחד ללא מסמכים שמייפים את כוחו וזה בגופים רשמיים פיננסיים כמו הבנק, בביטוח לאומי ובמקומות שונים שבהם נדרשת קבלת החלטות שלכם ללא מעורבות של אחרים. היוצא מהכלל הוא מצב שבו אתם קובעים מראש מי עושה זאת בשמכם ולמענכם וזה קורה רק כאשר אתם עורכים ייפוי כוח מתמשך שבו אתם ממנים מישהו שיכול לקבל החלטות בשמכם. את המסמך יכול לנסח ולחתום רק עו"ד ייפוי כוח מתמשך שעבר הכשרה מיוחדת והוא מוסמך לעשות זאת למענכם. את המסמך מאשרים בבית המשפט וממנים פיקוח על מיופה הכוח שלכם על מנת למנוע ניצול לרעה של הסמכויות שלו כדי לנצל אתכם ואת הרכוש שלכם לטובתו. בגלל זה חשוב מאוד לדעת את מי ממנים לכך ואת זה אפשר לעשות לאחר שמקבלים מידע מלא ומפורט מאנשי תכנית לחיים. שם אפשר לערוך מסמך של ייפוי כוח מתמשך לכל מי שנדרש לזה.

לחלק את העיזבון נכון וחוקית

במשפחות שבהן מצבים נפיצים יכולים להתפרץ לפני או אחרי מותם של ההורים, נהוג לחשוב על צוואה שאינה מקפחת אף אחד ומבטיחה לכם שתוכלו להבטיח את ירושת האנשים שבאמת תרצו שיירשו אתכם. את זה אפשר לעשות רק באמצעות הכנת צוואה שתהיה חוקית, תיחתם בנוכחות עדים שמותר להם להיות עדים ורצוי שגם תופקד אצל רשם הצוואות. ככל שעושים את זה נכון אפשר להימנע ממחלוקות ומהרבה מאוד בעיות חוקיות כשקורה מקרה שבו מערערים על חוקיות הצוואה ועל הירושה שמורישים ליורשים, ולכן רק צוואה חוקית תעמוד בכל הליך משפטי של ערעור עליה. אם היא נחתמה ונערכה חוקית ובצורה נכונה אי אפשר לחלוק עליה ולשנות אותה בהחלטת בית משפט.

לחשוב על החיים שלכם עד הסוף

לא תמיד נעים לחשוב על מצבים קשים כמו מחלה קשה שנוטלת מכם את היכולת הקוגניטיבית, אבל לפעמים אין ברירה וזה בוודאי נכון בימים כאלה שבהם מרבה נכסים מרבה דאגה משום שאין מי שידאג לכם כמו שרציתם. זה נכון גם לאנשים שיש אצלם במשפחה מורכבות גם בגלל סיפורים מורכבים ולכן רצוי לדאוג ליישור כל ההדורים כמה שיותר מראש על מנת להבטיח שאפשר יהיה למנוע מלחמות אחים, פשוטו כמשמעו. מרכז תכנית לחיים מציע לכם את כל המידע שדרוש לכם לעריכת צוואה וייפוי כוח מתמשך, להמשך החיים השקטים שלכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...