Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מכירת או קניית דירה- למה חשוב לשים לב

מכירת או קניית דירה- למה חשוב לשים לב
credit: canva.com

כאשר מדובר בעסקאות נדל"ן, בין אם דירה יד 2, דירה מקבלן, קרקע ובין אם בניין, חשוב לקבל ייעוץ מעורך דין על מנת לוודא שהכול נעשה בצורה חוקית ותקינה, שהחוזה כתוב נכון, ושכל הזכויות והחובות מעוגנות בו. כאשר קונים או מוכרים דירה, או מתמודדים עם סכסוך שכנים, עורך דין מקרקעין יוכל לסייע בהגנה על האינטרסים שלכם ולהבטיח תהליך הוגן. עורך דין מכירת דירה מתמחה במגוון נושאים משפטיים הקשורים לנושא זה, לרבות ניסוח ותיקונים בחוזה המכר, ניהול משא ומתן עם עורך הדין של הרוכש, ווידוא שכל המסמכים המשפטיים הדרושים תקינים, וחבות המס אם ישנה. הוא יעזור לכם להבין את ההתחייבויות המשפטיות שלכם כמוכרים ולהבטיח שאינכם חשופים לכל סיכונים או התחייבויות מיותרים. וכן, יכול עורך הדין לסייע גם בכל נושא שעלול להתעורר במהלך הליך המכירה, כגון סכסוכי בעלות, או שעבודים על הנכס.

הליך מוכר אך יקר

אם אתם רוכשים דירה, כדאי להתייעץ עם עורך דין קניית דירה שיכול לעזור לכם לנווט בין המורכבויות המשפטיות של תהליך הרכישה, כמו גם להיות מעורב בניסוח חוזה הרכישה ולייעץ בכל נושא משפטי שעלול להתעורר, כגון היטלי השבחה, חריגות בניה, תקנות עירוניות, ייעוד הקרקע, אחוזי בניה עתידיים, חניות, מחלוקות בעלות או דאגות סביבתיות. עורך הדין יעזור לכם להבין את הזכויות והחובות המשפטיות שלכם כקונים, תהליך הסגירה וכל התחייבויות פוטנציאליות הקשורות לנכס. הוא יכול גם  לעזור לכם לנהל משא ומתן עם עורך הדין של המוכר ולוודא שכל המסמכים המשפטיים הדרושים תקינים ויגיעו לידיך ולבסוף הדירה תרשם על שמך במקומות הדרושים, לשכת רישום המקרקעין (טאבו) או רשות מקרקעי ישראל או חברה משכנת.

להגן על הזכויות שלכם כשכנים

כאשר מדובר בסכסוכי שכנים, בין אם אתם מתמודדים עם תלונות על רעש, מטרדי ריח, סכסוכי גבולות, רכוש משותף, או נושאים אחרים, עורך דין סכסוכי שכנים יכול לספק ייעוץ וייצוג משפטי כדי לסייע בפתרון הבעיה, לנווט בין המורכבות המשפטית ולהבטיח שזכויותיכם מוגנות. עורך הדין יכול לסייע גם בפעולות משפטיות, כגון הגשת תביעה, התגוננות או בקשה לצו מניעה, זמני או קבוע במידת הצורך. הוא יכול לעזור לכם להבין את הזכויות והחובות לפי החוק, כמו גם את ההשלכות האפשריות של נקיטת צעדים משפטיים. לסיכום, בין אם אתם קונים, מוכרים או מתמודדים עם סכסוך שכנים, הדרכה של עורך דין יכולה לסייע בהגנה על האינטרסים שלכם ולהבטיח שהכול נעשה בצורה חוקית ותקינה. הם יכולים לספק ייעוץ משפטי, ייצוג וסיוע לאורך כל התהליך, החל מעריכת חוזים ועד ליישוב סכסוכים.

עו"ד עדי מיטל ריין היא בעלת ניסיון רב בכל הקשור לעסקאות מקרקעין: מכירה, רכישה סכסוכי שכנים, שכירות ועוד ומלווה לקוחות רבים לאורך כל התהליך תוך מציאת פתרונות רבים גם למצבים לא צפויים

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...