Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מנות שלא חשבתם עליהם לארוחת ראש השנה?

מנות שלא חשבתם עליהם לארוחת ראש השנה?
קרדיט - Photo by Igal Ness on Unsplash. מנות שלא חשבתם עליהם לארוחת ראש השנה

ראש השנה כבר מזמן הפך לחג הזה, בו אנחנו שולפים את המתכונים הטובים ביותר שלנו כדי להרשים את הבאים לארוחת החג. במאמר הבא נדבר על כמה רעיונות למתכונים עבור ארוחת החג. בשורת המתכונים הללו לא תמצאו מתכונים מסובכים או מורכבים יתר על המידה. אלא את המתכונים הללו המשאירים רושם על האורחים, בלי שעבדנו עליהם קשה כל כך.

סביצ'ה סלומון בפאני פורי

זו מנה מושלמת, כזו שנראית מליון דולר אבל לא לוקחת הרבה זמן הכנה. אתם יכולים להכין את הפאני פורי בעצמכם ואתם יכולים לרכוש אותם מוכנים ורק למלא אותם בסלמון טרי. במתכון הבא נסביר איך מכינים פאני פורי, אבל הרגישו חופשי להמם את האורחים שלכם גם עם פאני פורי קנוי ומילוי הורס.

מצרכים:

בין 300 גרם ל 200 גרם של סלמון טרי. חשוב מאוד לרכוש דג טרי מאיכות טובה, שכן הוא זה שנותן את רוב הטעם. לימון. מעט שמיר קצוץ. צרור עלי כוסברה קצוצים. כף של רוטב סויה איכותי. כפית של שמן שומשום. מעט מיונז, אפשר מיונז יפני אבל לא חובה. אפשר להוסיף שמן צ'ילי לאוהבי החריף. מעט שומשום שחור. לבצק הפאני פורי, 2 כוסות קמח, שליש כוס מים, מעט מלח ובקבוק של שמן ניטרלי.

אופן הכנה:

הכנה של פאני פורי: מערבבים את החומרים לבצק. חשוב להרגיש את הבצק ולהתחיל בהוספה של מעט מים בכל פעם עד שאתם מקבלים בצק נעים למגע. מרדדים את הבצק וחורצים מהם עיגולים קטנים בעזרת רינג או עם כוס קטנה. מחממים את השמן בסיר קטן עד לרתיחה. זורקים את עיגולי הבצק לשמן וברגע שהם מתנפחים מעבירים אותם לנייר סופג או רשת טיגון עד למילוי. אחרי שהתקררו, לוקחים כפית ובעדינות יוצרים חלל קטן לתוכו נכניס את הסלמון. אתם יכולים כאמור, לרכוש פאני פורי מין המוכן ורק לטגן אותו בשמן.

הכנה של הסביצ'ה: חותכים את הסלמון בסכין חדה, דק, דק. מוסיפים את שאר החומרים לסביצ'ה ומערבבים. חשוב לטעום מפעם לפעם ולתקן טעמים.

הרכבת המנה: סמוך להגשה ממלאים את הפאני פורי בסביצ'ה, מגישים על עלה חסה קריספי או סתם על צלחת יפה ונותנים לאורחים לטרוף את המנה.

מתכונים לראש השנה, צלי בשר חגיגי

אי אפשר להתחיל שנה חדשה בלי צלי בשר. מתכונים לראש השנה כאמור, ממש לא צריכים להיות מורכבים וכאן תמצאו מתכון קל במיוחד לבשר אותו אי אפשר להפסיק לאכול.

מצרכים:

קילו צלי כתף חתוך לקוביות בינוניות, אפשר לבקש גם מהקצב שיחתוך לכם. 2 בצלים לבנים גדולים קצוצים. 8 שיני שום קלופות ופרוסות. 2 סלסלות פטריות טריות חתוכות גס. אפשר לערבב בין כמה סוגים של פטריות למי שאוהב. כוס יין אדום איכותי, יין יבש הכי טוב. כף רסק עגבניות. כוס עם ציר בשר אם יש או כוס מים. כף וחצי דבש, מעט פפריקה מתוקה, פלפל שחור, מלח וכמה גבעולים של טימין טרי.

אופן הכנה:

מחממים מחבת רחבה עם מעט שמן וצורבים עליו את חתיכות הבשר. מעבירים את החתיכות הצרובות לצלחת רחבה. עכשיו לוקחים סיר איכותי, עדיף כזה העשוי מברזל יצוק. בתוכו מטגנים את הבצל, מוסיפים את השום, מערבבים עד הזהבה. לאחר מכן מוסיפים את הפטריות ונותנים לכל המסה הזו להתבשל ביחד למשהו כמו שבע דקות במכסה סגור. כדאי להנמיך את האש לחום בינוני בנקודה הזו. עכשיו מוסיפים את קוביות הבשר ושאר המרכיבים. מנמיכים את האש ומכסים את הסיר. נותנים לכל הטוב הזה להתבשל שלוש שעות עד לריכוך של הבשר. אתם לא תאמינו איזה ריח ישטוף את כל הבית.

קינוח מושלם לארוחת החג, מוס דבש

תפוח בדבש זה הסמל המסחרי של החג המיוחד הזה. לכן, לא חשבתם שלא נציע לכם מתכון המכיל בדיוק את המרכיבים הללו בתור קינוח מתוק ומושלם, איתו אפשר לפתוח שנה חדשה.

מצרכים:

250 מ"ל שמנת מתוקה, חלבית או פרווה למי שמכין קינוח לארוחה בשרית. 2 כפות של אבקת אינסטנט פודינג וניל. 2 כפות דבש איכותי. אגוזי פקאן מסוכרים או שברי עוגיות.

אופן הכנה:

במיקסר מקציפים את השמן, אינסטנט פודינג וניל ודבש. לטעם עשיר, אפשר להשתמש בגרגירים של מקל וניל טרי. אחרי שהקצפת מוכנה, טועמים כדי לתקן את התיבול. עכשיו מפוררים את העוגיות או את הפקאן המסוכר. מכניסים את תערובת העוגיות לכוסות הגשה ומעליהן מזלפים קצפת. אם אתם מכינים ארוחה חלבית ורוצים להעשיר את הקינוח, אתם יכולים לקחת שלושה תפוחים אדומים, חמישים גרם חמאה ולקרמל את התפוחים עם מעט קינמוך במחבת רחבה. את התפוחים אפשר להוסיף לתחתית העוגיות והרי לכם, קינוח חגיגי ומושלם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...