מפגש בעלי פאבים עם בכירי העירייה

מפגש בעלי פאבים עם בכירי העירייה
עיריית גבעתיים

ביום חמישי 30.5.19 התקיים בתפוח פיס גבעתיים מפגש של ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ובכירים בעירייה העוסקים בתחום רישוי עסקים, פיקוח, הנדסה, ייעוץ משפטי, איכות הסביבה ועוד בנוגע  על מנת ולחדד את הכללים הנוגעים לפתיחת וקיום העסק וכן להציג שינויים ומגמות להמשך.

מפגש בעלי בארים עם ראש העיר 2019
עיריית גבעתיים

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק פתח את המפגש וציין כי גבעתיים עברה התעוררות גדולה ופריחה של חיי הלילה בשנים האחרונות וקרדיט גדול מגיע לבעלי העסקים הפועלים בעיר אולם יחד עם זאת בשל מאפייני העיר ומתוך רצון לשמור על איזון בין המבלים לבין הציבור החי בסמוך למקומות הבילוי יש לחדד את הנהלים וליצור הסדרה שתשרת את כולם.

מנהל אגף נכסים אלון בוקסנבוים נתן סקירה כללית של המצב, חידד  לבעלי העסקים  את ההנחיות והדגיש את ענייני ההסדרה במספר תחומים:

מפגעי רעש: עיריית גבעתיים הכינה חוק עזר עירוני חדש (מניעת רעש) אשר ממתין לקריאה משפטית טרם העברתו למסלול מתן תוקף. על בעלי העסקים להסיר את הרמקולים מחוץ לעסק (מותרת השמעת מוסיקה בחלל הפנימי). הסרת הרמקולים מחוץ לבית העסק תצמצם משמעותית את התלונות, תפחית את הקנסות אותם מקבלים בתי העסק ותאפשר יצירת חיים משותפים תקינים עם השכנים.

שעות פתיחת עסקים וסגירתם: היתר לילה – העירייה בוחנת את האפשרות לתת 'היתר לילה' בימים מסוימים על פי שיקול דעתה. 'היתר לילה' יאפשר פעילות מעבר לשעות הקבועות.

סגירות חורף, בניית דקים ומרקיזות:  תכנית בניין עיר גב' 527 קובעת כללים להקמת סוכך עונתי בין החודשים אוקטובר ואפריל. לאחרונה העירייה הכינה הנחיות מרחביות הכוללות גם הוראות עיצוביות לסגירות חורף. העירייה אינה מאשרת בניית דק על המדרכות וכל אלמנט קונסטרוקטיבי המחובר לבניין נדרש לגביו אישור. ההנחיות המרחביות כוללות הוראות להתקנת מרקיזה. התקנת מרקיזות היא בכפוף להגדרות החוק ובהתאם להנחיות המרחביות חדשות.

העירייה מזכירה לבעלי העסקים כי קיים מדריך מפורט להצבת כיסאות ושולחנות בתחום המדרכה ו/או הדרך שסומנה ע"י העירייה. בין השאר תוזכרו בעלי העסקים כי יש לשמור על מעבר של 1.5 מטר לפחות מהמדרכה לטובת ציבור העוברים במרחב הציבורי.

בנוסף לכך, ולאחר אישור הגורמים המוסמכים ייקבעו הנחיות לגביי האזורים המותרים לפתיחת פאב וכן לגביי כמות העסקים באותו אזור.

מחזיק תיק נכסים ועסקים במועצת העיר, איתמר אביבי  הציג את נושא קידום העסקים והקמת היחידה לקידום עסקים בעירייה. בין השאר יוקם פורום מקצועי לבעלי ברים ומסעדות עם הכשרות מקצועיות ופגישות היוועצות על תהליכי עידוד מסחר ויוקצה תקציב ייעודי לשיווק ואירועי קידום עסקים. כמו כן מתוכנן כנס קידום עסקים עירוני בשיתוף משרד הכלכלה במהלך חודש יולי בו יוצגו דרכים לקידום העסק תוך שיתופי פעלה עם העירייה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
יש לכם תקר בגלגל? אל דאגה, זה קורה לכולם
תאמינו או לא, אבל אתם ממש לא הראשונים הסובלים מתקר...
לקבל את הפרטיות והשקט גם בעיר הגדולה: כך תעשו את זה
למגורים בתל אביב יש הרבה יתרונות. זו עיר שאף פעם...
מחפשת שמלת ערב? כל הטיפים שיעזרו לך לבחור נכון
אם יש לך אירוע חשוב בקרוב או אם את בעלת...
איך לשפר את היעילות והפרודוקטיביות של העובדים שלכם?
לאופן שבו המשרד שלך מעוצב יש השפעה משמעותית על רמת...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
מפתח לעתיד אירופאי: הזדמנות ייחודית לישראלים
בעידן הגלובלי של ימינו, רבים מחפשים את שורשיהם ומגלים עניין...
תוספות שיער קלות לשימוש – תוספות עם קליפס
בכל הנוגע למילוי או תוספות שיער, השיער הטבעי על הראש...
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
דילוג לתוכן