Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נזילות ודליפות אפשר לגלות בכל מקום

נזילות ודליפות אפשר לגלות בכל מקום
קרדיט: Canva

מבנים מורכבים ושטחים פתוחים נראים כמעט בלתי אפשריים לאנשי מקצוע שצריכים לתקן בהם תקלות ובעיות שונות בתחזוקה ובתשתיות. לשם כך המציאו ציוד מתוחכם שיכול לעשות זאת במקומם, משום שבמבנים כמו רבי קומות שיש בהם כל כך הרבה מערכות מורכבות חייבים לעבוד בצורה חכמה. כבר אי אפשר להתפרץ לתוך קיר או רצפה ולהרים כל דבר רק משום שיש בעיית חשמל או צנרת דולפת. מצד שני, גם אי אפשר להזניח זאת מכיוון שכל דליפה קלה של מים או לחות יכולה לגרום לנזקים רבים לצנרת עצמה ולסביבתה, ולהשפיע על תשתיות נוספות. יש ציוד שיכול לאתר כל נזילה בכל מקום והוא כולל בעיקר מצלמות תרמיות, אבל במקומות שבהם אי אפשר להשתמש בהן או שהן מוגבלות בגלל תנאי השטח, יש דרך אחרת. במקרה כזה, מעדיפים איתור נזילות מים בעזרת גז, שהוא בטוח לשימוש ונחשב לחומר הטוב ביותר שמגלה דליפות כאלה. עם זאת, חשוב לתת רק למומחים מנוסים לעבוד עם הציוד הזה גם כדי לחסוך בזמן וגם כדי למנוע טעויות. חברת א.ר מומחים מציעה לכם את הניסיון הרב שלה ואת כל הידע שעומד לרשותה למטרת איתור נזילות בדרך חכמה.

פשוט ונוח לאתר נזילות

איתור נזילות באמצעות גז מתאים לשטחים פתוחים בעיקר, משום שהצנרת שעוברת שם משתרעת על פני מרחקים וגם מסתעפת מאוד. זה חסכוני יותר ומהיר מאשר להשתמש בגלאים אחרים כמו הגלאי התרמי של המצלמה המיוחדת שמיועדת לאיתור נזילות מקירות. גז כזה אינו נחשב מסוכן ואינו נפיץ, אלא הוא מוזרם בהרכב כזה משום שהוא מצליח לפעפע ולחדור למקומות שבהם קשה להגיע בשטח פתוח. כלומר, בעזרת חוקי הפיזיקה הוא יגיע לשם בוודאות, וגם בגלל תצורת הנזילות במקומות כאלה שעלולים להיות ביותר מנקודה אחת של דליפה.

איתור באמצעות גז

האיתור שנעשה באמצעות ציוד כזה יכול לגלות לכם את מצב התשתיות ובשילוב עם ציוד נוסף, אם זה נדרש, יכול להוביל אתכם לגילוי תקלות נוספות בכל הצנרת והתשתית של המבנה והמתחם שבו אתם מגלים את הבעיה. זהו היתרון הגדול ביותר של מי שמשתמש בציוד חכם ומתקדם ועובד בשיטות מדויקות ונקודתיות כדי למנוע כמה שיותר נזקים לקירות ולרצפות. זה מתאים בעיקר לבניינים גדולים ומודרניים שבהם לפעמים קשה לגלות את הנקודה שבה נובעת הנזילה ומחייבת טיפול מערכתי רחב. חברת א.ר מומחים עובדת כבר שנים בעזרת הציוד החכם ביותר בענף כדי לעזור לכם לתקן תקלות ולהימנע מנזקים נוספים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...