Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניהול מוניטין ברשת – 5 טקטיקות שחשוב להכיר!

ניהול מוניטין ברשת – 5 טקטיקות שחשוב להכיר!
קרדיט pixabay

מה שכתוב עליכם בגוגל הוא קריטי. אנשים לומדים וקוראים כך על העסק או על אדם פרטי. אם יש דברים שליליים עליכם זה יכול למנוע מבעלי דירה להשכיר עבורכם דירה, יכול להשפיע על קבלת עובד לעבודה מסוימת ואף למנוע מלקוחות פוטנציאליים לרכוש מעסק שירות או מוצר. לכן, יש צורך לנהל את המוניטין שלכם באינטרנט ותמיד לשאוף לתדמית חיובית בגוגל וברשת חברתית.

מוניטין קיים בגוגל הוא לא גזרת גורל, חברת "ניהול מוניטין" מסייעת לעסקים וגורמים בכירים רבים להפוך את המוניטין שלהם לחיובי ולטפל במוניטין שלילי בגוגל.

5 טקטיקות לניהול המוניטין שלכם בגוגל, שיאפשרו לכם להבין טוב יותר את עולם ניהול המוניטין ואסטרטגיית הפעולה המותאמת לכל עסק ולכל אדם.

ניהול מוניטין ברשת - 5 טקטיקות שחשוב להכיר!
קרדיט pixabay

כתבות יח"צ באתרי החדשות והתוכן

כשהמוניטין שלכם בגוגל שומם ואפור רצוי להיעזר באתרי החדשות והתוכן בישראל, כשהמוניטין שלכם שלילי כתבות יח"צ ממומנות ומותאמות באתרי החדשות והתוכן הם קריטיים.

בישראל ישנם עשרות אתרי חדשות ותוכן המדורגים גבוה בגוגל ומאפשרים לפרסם כתבות שיווקיות ממומנות באתרם, כתבות אלו מאפשרות לכם להפוך למומחים בתחומכם, להתאים את המוניטין לצרכים העסקיים והאישיים של כל גורם הפונה לניהול מוניטין, להיחשף לקהלים חדשים ולגרום לתכנים החיוביים האלו להיות בולטים בתוצאות החיפוש בגוגל.

את כתבות היח"צ עבורכם כותבים כותבי תוכן שיווקי מנוסים ממגוון רחב של ענפים במשק, כותבי התוכן של חברת "ניהול מוניטין" יתאימו את הביטויים והמסר בצורה מקצועית המאפשרת אישור העלאת כתבה לאתר החדשות (לא כל כתבה יכולה לעלות) וכן מיצוב המוניטין שלכם בהתאם לתוכנית הפעולה.

הסרת פסקי דין

מכה תדמית לא קטנה לעסקים ובמיוחד לאנשי עסקים ובכירים שונים היא הופעת שמם/שם העסק בפסק דין, גם אם הם מופיעים כעדים וגם אם פסק הדין עצמו לא בהכרח מציג אותם באור שלילי.

נוכחות שמכם בפסק דין אחד או יותר יספיקו כדי ליצר לכם מוניטין של "מסובכים משפטית".

כדי לפתור את זה ישנם אתרים המאפשרים להסיר את פסקי הדין מסיבות כאלו ואחרות, במקרים כאלו מומחה ניהול המוניטין ימצא את מקסימום האפשרויות למחיקת פסק הדין ובמקרה שלא ניתן יפעל להדחקת האזכור.

נכסים דיגיטליים: להקים, לשדרג ולהתאים את הרשתות החברתיות

טקטיקה נוספת וחשובה לא פחות היא הקמת נכסים דיגיטליים שאינם קיימים או שדרוג והתאמת הנכסים הקיימים.

הרשתות החברתיות הן כלי בעל כוח רב שאינם רק נסרקים בגוגל אלא הפכו בפני עצמם לתחום ניהול מוניטין נוסף לגוגל.

בהתאם לצורך ואסטרטגיית הפעולה מומחה ניהול המוניטין יפתח ויתאים עבורכם את הרשתות החברתיות: פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, בלוג בדף הנחיתה שלכם ועד לרמת הטיקטוק (בהתאם לקהל היעד ולמטרות).

הקמת אתר תדמית

על אף השליטה החזקה של הרשתות החברתיות, כדי להוסיף כוח לניהול המוניטין ולשלוט על הצורה בה תוצגו בגוגל אל מול קהל הלקוחות או הציבור שאליו אתם פונים – אתר תדמית אישי יסייע לתהליך.

השליטה שלכם בדף הנחיתה ייעודי לעסק שלכם או על עליכם היא שליטה מלאה, ללא עריכה או צנזורה ובהחלטה אבסולוטית כיצד התוכן יראה.

מומחה לניהול מוניטין יקים עבורכם את האתר, לא תצטרכו לבצע דבר מלבד ליהנות מהתדמית החדשה שלכם שתופיע בגוגל יחד עם התוצאות החיוביות הנוספות.

לירון קטלן, הבעלים של ניהול מוניטין (יח"צ)

ביקורות חיוביות בגוגל, פייסבוק ואתרי ביקורות נוספים

הביקורות בגוגל ביזנס, ביקורות בדף הפייסבוק וביקורות באתרי הביקורות הנוספים שינו את כללי המשחק וכיצד אתם מוצגים בעיניי הציבור.

ביקורות שליליות עליכם יציגו רושם ראשוני שלילי, מלבד הדרך הנכונה והמקצועית ביותר למענה לביקורות אותה חברת "ניהול מוניטין" יכולה ללמד אתכם, יש צורך לטפל במצב בו ישנן ביקורות שליליות רבות וגם לכך למומחה לניהול מוניטין באינטרנט יש תשובות וכלים.

——

חברת “ניהול מוניטין” הינה גלגל ההצלה שלך באינטרנט. הצוות שלנו מטפל בניהול המוניטין הדיגיטלי של חברות ציבוריות, מסחריות או פרטיות וגם באנשי ציבור כגון: מנכ”לים, פוליטיקאים, סלבריטאים, עורכי דין, יזמי נדל”ן, שחקנים, ספורטאים ועוד..

טלפון: 073-7755336

אימייל: [email protected]

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...