Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סדנאות גיבוש ומתנות לעובדים

סדנאות גיבוש ומתנות לעובדים
Credit: Pixabay.com
מתנות לפסח
Credit: Pixabay.com

אם אתם מנהלים בעסק או ראשי וועדי עובדים בארגון כזה או אחר אתם רוצים מן הסתם לקיים פעילויות לעובדים שלכם. אתם רוצים להוציא אותם מהשגרה ורוצים שהם ייהנו ויחליפו אוירה ולו ליום אחד, ואתם רוצים שגם הארגון או העסק יפיקו מזה את המירב. מה הדבר הכי נכון למטרה הזו? סדנאות גיבוש לעובדים כמובן. סדנאות מעין אלו הן הזדמנות לעובדים להכיר האחד את השני טוב יותר ולא במסגרת העבודה, הזדמנות לעשות שיתופי פעולה שאולי יובילו לשיתופי פעולה גם בעבודה ומה שבטוח שיהפכו את העבודה לפרודוקטיבית יותר. יש מגוון רחב של סדנאות בתחומים שונים ולקבוצות שונות, ואם הארגון יהיה טוב זה יהיה מוצלח במיוחד.

מתנות לראש השנה

מעבר לסדנאות, גם מתנות לחגים הן דרך נפלאה לתת לעובדים להרגיש שרואים אותם וכמדובר על מתנות לראש השנה זה עוד יותר אפקטיבי. למה? כי ראש השנה הוא חג שמסמל התחלה חדשה, שמסמל התחדשות ויופי ומתנות לעובדים לקראת החג הזה יכולות להיות פתיחה מעולה לשנה החדשה. אם תבחרו מתנות עם ערך כמו שמציעים לכם ב"ציפור הנפש" תפיקו הרבה יותר. גם מתנה מיוחדת לעובדים וגם מתנה שיש בה מעבר לזה, מתנה שמסמלת משהו אחר, מסמלת עזרה לחלש ומסמלת סיוע הדדי. החגים הם בהחלט זמן טוב לעשות גם מעשה טוב ואין יותר מתאים לזה מראש השנה.

מתנות לפסח

כמה שכולנו מחכים לפסח כל שנה… המאכלים המיוחדים, שולחן הסדר, המפגש המשפחתי שסביבו ושבוע של טיולים וביחד. גם לעובדים זה ציון דרך המהלך השנה, גם לעובדים זה זמן לו הם מחכים חודשים ארוכים ואם אתם רוצים לעשות להם את החג למהנה עוד יותר, אין כמו מתנות לפסח. אילו מתנות? יש מארזים שונים שאפשר לתת. יש מארזים שרלוונטיים לחג עצמו כמו מארז מצות ויין, או מארז של מאכלים שנוגעים לחג. זה יכול להיות מארז של שוקולדים ופרלינים או כל פינוק אחר, ומתנות של "ציפור הנפש" שעוצבו ויוצרו על ידי אמנים מוכשרים עוד יותר מתאימות.

למה דווקא של "ציפור הנפש"? מכיוון שאלו מתנות שיוצרו על ידי משתקמי המקום, אלו אמנים מדהימים שמתמודדים עם צרכים מיוחדים וזה ארגון שמסייע להם בין השאר לבטא את עצמם בצורה אומנותית. או אתם רוצים לדעת יותר אתם מוזמנים לחייג למספר 04-8699862  וצוות המקום ישמח לתת לכם מענה על כל שאלה ולהציע לכם מגוון רחב של מתנות

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...