Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סובלים בקשר? בשנה הבאה תוכלו לצאת לחופשי בסיוע עו"ד גירושין מנוסה

סובלים בקשר? בשנה הבאה תוכלו לצאת לחופשי בסיוע עו"ד גירושין מנוסה

שנת 2019 עומדת להסתיים ורבים מביטים על הימים שחלפו ומבינים כי הם נמצאים במקום הלא נכון או עם האדם הלא נכון. מחשבות על גירושין עולות, אך אתם מתלבטים האם תוכלו לעמוד בכך מבחינה כלכלית? מה יהיה עם הילדים ומה החברים, השכנים והמשפחה יגידו? לעתים, אפשר לנסות ולשקם את הקשר ולהמשיך יחד כזוג. פעמים רבות, הקשר הסתיים למעשה והסכם הגירושין רק סותם את הגולל על תקופה זו בחייכם. כיצד תעשו זאת נכון?

סובלים בקשר? בשנה הבאה תוכלו לצאת לחופשי בסיוע עו"ד גירושין מנוסה

השלב הראשון: קבעו פגישת יעוץ עם עו"ד גירושין מנוסה

עורכי דין המתמחים בדיני משפחה, מלווים כל אחד מבני הזוג בתהליך המורכב של קביעת הנקודות החשובות לכם בהסכם הגירושין. על מנת להבין את התהליך, מומלץ לבקר במשרדו של עורך דין גירושין בפגישת יעוץ ראשונית (לרוב היא תתבצע ללא תשלום) ולבחון האם אתם זקוקים לעזרה בתהליך זה? במפגש, תוכלו להציף נושאים כמו: משמרות על הילדים, נושאי חלוקת רכוש והתנהלות כלכלית לאחר הגירושין ותשלום המזונות.

כל אחד מהזוגות המתגרשים עובר תהליך דומה, אך הסיטואציה האישית של כל זוג היא מעט שונה. בחלק מהמשפחות אחד מבני הזוג תלוי לחלוטין מבחינת כלכלית בבן הזוג השני, במשפחות אחרות יש מורכבות נוספת בשל ילדים שזקוקים לעזרה קבועה במסגרות מיוחדות. בפגישה הראשונית תוכלו לבדוק האם נכון עבורכם להתגרש? כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר? ואיך לא תכנסו ל"סחרור כלכלי" בעקבות הגירושין?

השלב הבא: מתחילים לתכנן איך מספרים לבן הזוג?

בשלב הבא, יתכן ותצטרכו עזרה בתהליך בו אתם חולקים עם בן הזוג את רצונכם לפרק את ה"חבילה המשפחתית". כדאי להיעזר בעו"ד גירושין מנוסה על מנת להציג את הנושאים בצורה הנכונה, לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? ולהימנע מטעויות שעושים בני זוג בתוך התהליך. לעתים, בן הזוג ינסה להעלים נכסים בשלב הזה או שיתחיל להמריד את הילדים נגדכם. חשוב לבצע את התהליך בצורה שבה לא תכנסו למלחמה אך לא תפסידו את זכויותיכם.

תהליך גישור: השלב ההתחלתי במסע להסכם הגירושין

כיום, החוק מחייב לנסות ולפתור את המחלוקות בתהליך של גישור. תהליך זה מצריך בדרך כלל פשרה הדדית על נושאים המהותיים במיוחד לכל אחד מבני הזוג. במידה והליך הגישור לא צלח, עוברים לשלב הבא של דיונים בבית המשפט. חשוב לדעת כי המגשר אינו יכול לייצג רק אחד מכם. הוא מנסה לפשר בין שני בני זוג בדרך להשגת ההסכם. עם זאת, החוק אינו מונע מכם להיעזר בשירותי עו"ד לענייני משפחה שיציג בפניכם אילו נושאים יכולים לשרת אתכם בצורה הטובה בהסכם הגירושין? וכיצד תוכלו לעמוד על זכויותיהם בתהליך?

מדוע חייבים עו"ד בתהליך?

למעשה, אינכם חייבים להסתייע בשירותי עו"ד בתהליך גירושין. בתי המשפט יכולים לקבל הסכם שהגעתם אליו בעצמכם. אך, ההשלכות של קביעת הסכם כזה ללא עורך דין עשויות להיות הרות גורל. חשוב לזכור כי אתם עשויים לנסות ולהסכים לתנאים פחות טובים רק מתוך צורך נפשי לסיים את התקופה הקשה. עו"ד גירושין מנוסה, יכול להראות לכם בצורה אובייקטיבית על אילו נושאים כדאי להתעקש? ועל מה אפשר להתפשר?

לסיכום, אם תתנהלו נכון בסיום הנישואין, בשנה הבאה תוכלו לצאת לחופשי ולהתחיל פרק חדש בחייכם.

המאמר בחסות חברת פרסום STG

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...