Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סיוע משפטי חיוני בעניינים פיננסיים אישיים

סיוע משפטי חיוני בעניינים פיננסיים אישיים
קרדיט: Canva

כל ניהול פיננסי בסיסי שלנו מחייב עמידה בלשון החוק והסדרת העניינים האישיים שלנו על מנת למנוע אי הבנות, הידרדרות לחובות והזנחת הנושא כאשר אנחנו בעלי עסקים או לא עומדים בתשלומים. זה נכון פי כמה כאשר יש לנו חובות ואנחנו רואים שהר הבעיות מתחיל להיערם, ולא עוצרים את ההידרדרות. לאף אחד לא נעים להגיע למצב של הוצאה לפועל, עיקולים והגבלות ואף מעצרים, אולם זה תלוי בנו מתחיל נחליט לפקוח עיניים, להתעורר ולהתמודד עם זה כמה שיותר מוקדם. אם הגעתם למצב שבו חובותיהם הגיעו כבר לדיון בערכאות והחלו להוציא נגדכם צווים מגבילים, זה הזמן לפנות לייעוץ של עו"ד הוצאה לפועל. ככל שפונים מוקדם יותר אפשר לעצור הליכים בעודם ראשוניים ולפני שאתם מאבדים לגמרי שליטה בחיים שלכם. יש הוראות שאפשר לעצור בתוך 24 שעות ויש הליכים שחובה לעשות מיד כשמקבלים הודעה על דרישת תשלום חוב להוצאה לפועל. עורכת הדין גלית סלע מציעה את שירותיה המקצועיים וניסיונה הרבה בייצוג וחילוץ חייבים ולקוחות מרוצים, שחייהם חזרו למסלול תקין לאחר טיפול נכון ובזמן.

לא לחכות אפילו רגע אחד

אנחנו חיים במחשבה שנחיה לנצח גם אם אנחנו יודעים שהמוות הוא ודאי, ולכן רצוי מאוד להיערך לו משום שאי אפשר אף פעם לדעת מתי זה יקרה. אנשים רבים משאירים את העניינים המשפחתיים והפיננסיים שלהם לא מנוהלים, וזה מובן מאליו בעיניהם שלאחרים יהיה ברור מה כל אחד יקבל לאחר מותם. עם זאת, חובה לומר שחלוקת העיזבון אינה מובנת מאליה משום שהיא נעשית על פי חוקי הירושה של מדינת ישראל או כל מדינה אחרת שבה מרכז חיי המנוח. לכן, רק צוואה ערוכה ומנוסחת כחוק שתהיה מקובלת על בית המשפט תוכל להסדיר זאת למענכם. את השירות הזה מומלץ לקבל אצל עורך דין לענייני צוואה שמכיר את לשון החוק ויודע היטב לערוך צוואה שתוכל להחזיק מעמד גם אם יגישו עליה ערעור אי פעם.

כשיש חובות יש דרך לצאת מזה

חובות יכולים להיות קטנים ועדיין לסבך את חייכם מאוד, אם מוגשת נגדכם דרישת תשלום כזאת להוצאה לפועל ואתם מתחילים להסתבך בהליכים שונים. משום כך, רצוי לא לעבור את זה לבד משום שבניגוד לעבר, היום הליכים שונים של הוצאה לפועל עברו רפורמה לטובת החייבים, ורק עורך דין חובות יוכל להסביר לכם ולחלץ אתכם ממצב כזה. עו"ד גלית סלע תשמח לעזור לכם לחזור למסלול שיקום בהתאם לכך, לשמירה על זכויותיכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...