Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עו"ד נזקי גוף – איך הוא יכול לעזור לך?

עו"ד נזקי גוף – איך הוא יכול לעזור לך?
credit: canva.com

פציעה בעבודה או פגיעה שהתרחשה בדרך אחרת כמו תאונה היא אירוע בלתי צפוי עבור העובד. בשל כך, ברגע שהדברים קורים הוא אינו מודע לזכויותיו, ופעמים רבות מצבו הפיזי בעקבות הפגיעה יקשה עליו לברר דברים הקשורים לכך או לעמוד על שלו לקבל פיצויים המגיעים לו, בין אם מול מקום העבודה  ובין אם מול המוסד לביטוח לאומי. עוד נזקי גוף, במיוחד כזה המתמחה בתחום של תאונות עבודה הוא הכתובת במקרה זה.  בטולדנו ושות'- משרד עורכי דין אנו מטפלים בכל הקשור בנזקי גוף בעקבות תאונות עבודה כמו גם תאונות דרכים, רשלנות רפואית ותביעות של חברות ביטוח בעקבות נזקי גוף.

עוד נזקי גוף – טיפול בתאונות עבודה שקורות עקב ציוד פגום

לא מעט תאונות עבודה קורות בגלל אחזקה של ציוד פגום. מעסיקים פעמים רבות לא טורחים להקדיש זמן מספיק לבדיקת הציוד, ובמיוחד בעבודות שנחשבות בסיכון גבוה כמו עבודות בניה או עבודות עם חומרים מסוכנים הדבר הוא קריטי.  מעסיקים נדרשים להבטיח שציוד העבודה שהם מספקים בטוח ומתאים לשימוש ולוודא שכלים וציוד נשמרים במצב תקין. למרות שדרישות אלה נראות בסיסיות, ישנם בעלי חברה או מנהלי עבודה שלא מקפידים על כך ומכאן הדרך לתאונות עבודה, פציעות וגם פגיעות מצטברות (למשל כאשר ציוד הגנה בעבודה עם חומרים מסוכנים אינו תקין) היא קצרה מאוד. אם נפגעתם כתוצאה מתאונת עבודה שנגרמה משימוש בציוד עבודה פגום או לא מתאים, יש לכם זכות לפנות אל עוד נזקי גוף לתבוע פיצויים.

איך לבחור עורך דין נזקי גוף?

בין אם מדובר על מקרה של תאונת עבודה ובין אם על נזקי גוף שקרו מכל סיבה אחרת, חשוב לבחור בצורה מושכלת עוד נזקי גוף שיעמוד לצידכם וילווה אתכם לאורך התהליך עד שתקבלו את המגיע לכם. עד כמה שהדבר נראה פשוט ומובן מאליו, לא תמיד הוכחה של קשר נסיבתי בין מקרה מסוים לבין התוצאה שלו היא קלה. בתחום רשלנות רפואית למשל, הוכחת הקשר בין אופן פעולתו של רופא, גם אם יש בה רשלנות, לבין חומרת הפגיעה של המטופל, היא מורכבת. עורך הדין צריך להיות מנוסה מאוד בתחום כדי להוכיח באופן חד משמעי שישנו קשר ולהביא לפיצוי מלא של המטופל.

לכן, בבחירת עוד נזקי גוף חשוב קודם כל לוודא שיש לו ניסיון רב בתחום, במיוחד במקרים הדומים למקרה שלכם. אם ישנן המלצות, כדאי להיעזר בהן. מעבר לכך גם התחושה שמשרה עורך הדין צריכה להיות של ביטחון, אמון ובכלל תחושה נוחה שכן הוא מלווה אתכם בתקופה לא פשוטה, במיוחד אם התביעה היא בעקבות פציעה חמורה. טולדנו ושות'- משרד  עו"ד מטפל בנושא נזקי גוף. צוות המשרד בעל ניסיון רב וליווה בהצלחה לקוחות רבים בתקופה לא  קלה בחייהם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...