Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי – האדם המלווה אתכם בדיסקרטיות ונאמנות

עורך דין פלילי – האדם המלווה אתכם בדיסקרטיות ונאמנות
קרדיט https://b-malka.co.il/

ליווי דיסקרטי של עורך דין מקצועי, הוא זכות יסוד בהליך הפלילי של כל אדם. החוק מאפשר לכם לפגוש עורך דין בשלבים הראשונים של תהליך החקירה. ולכן אתם רוצים לפנות כמה שיותר מהר לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של עורך דין בנימין מלכא, המחזיק משרד עורכי דין מומחה בתחום הפלילי ויכול ללוות אתכם בצורה הכי מקצועית שיש.

כשאתם מודעים לקיומה של חקירה

הסיבה הראשונה שבגללה אנשים רוצים לפנות לעזרתו של עורך דין פלילי מוביל היא כאשר הם מכירים בקיומה של חקירה. אפילו אם אף פעם לא יצא לכם להיות בחדר חקירות, כאשר אתם מבינים שיש חשדות שעומדים ותלויים ואתם מעורבים בעניין, צריך לפנות במהירות אל עורך דין ולתכנן ביחד איתו את דרך הפעולה הרלוונטית ביותר לסיטואציה שבה אתם נמצאים ולהגיע לחקירה כשיש לכם את כל הדרכים להתמודד איתה.

כשהחקירה מפתיעה אתכם

אם החקירה מפתיעה אתכם, או שאתם לא מצפים להסתבך עם החוק, המצב מורכב יותר. למשל כאשר נעצרים על עבירת תקיפה באמצע היום, אי אפשר להתכונן לחקירה והמילים הראשונות שתאמרו לשוטרים הן מילים שיכולות לשנות לגמרי את התמונה. חשוב לדעת את הזכויות שלכם ולנצל באופן הכי טוב שיש את הדרישה לשוחח עם עורך דין. כדי לא ליפול בפח או להכשיל את עצמכם במהלך חקירות עם השפעה על המשך החיים שלכם.

כשהחקירה מתנהלת בצורה לא חוקית או בעיתית

יחד עם זאת, לפעמים אתם מרגישים שמשהו לא מתנהל כשורה במהלך החקירה שלכם, וחשוב לכם לוודא שכל הזכויות שלכם נשמרות. כאן נכנס לתמונה עורך דין עבירות מין שמלווה את הליך החקירה מקרוב, רואה את התנהלות השוטרים, ולפעמים גם פונה אל בית המשפט בבקשה להתאים את המצוי לרצוי מבחינת הזכות שלכם להליך חקירה הוגן. גם אם השוטרים חושבים שהם מנהלים את החקירה באופן הנכון, זה לא אומר שהם לא חשופים לביקורת, וזה לא אומר שאי אפשר לתקן את ההתנהלות שלהם במידה והם טועים ומתנהגים בצורה מסוכנת.

אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין של עורך דין בנימין מלכא, מלווים לקוחות בסיטואציות משפטיות שונות אשר נדרשים לקבל סיוע וליווי פלילי. והכל, בצורה אשר תואמת את דרישות החוק ומאפשרת לכם לשמור על הזכויות שלכם בכל סיטואציה שהיא. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי החברה ניתן לפנות לטלפון 050-6398477.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
מה כוללת עסקת נדל"I?
עסקאות נדל"ן ממלאות תפקיד מכריע בכלכלה ובחיים של אנשים פרטיים....
פתירת סכסוכים בדרך גישור
קונפליקטים ואי הסכמות הם בלתי נמנעים בכל סוג של מערכת...
מה חשוב לדעת לפני חקירה במשטרה?
כאשר אדם נעצר בגין חשד לביצוע עבירה השלב הראשון בטיפול...
המשפחה מחייבת טיפול מקצועי
אין אדם שלא נדרש במידה זו או אחרת למחשבה על...
מתי כדאי לערוך הסכם ממון?
עריכת הסכם ממון היום היא מהלך שאינו קשור דווקא לזוגות...
מהי צוואה הדדית?
אין ספק שכאשר  אדם נפטר, הדבר גורם לצער רב לקרוביו,...