Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עידן חדש של ביטחון עצמי: הגדלת חזה מתוך נקודת המבט של המטופלות

עידן חדש של ביטחון עצמי: הגדלת חזה מתוך נקודת המבט של המטופלות
קרדיט לתמונה: FREEPIK

ניתוח להגדלת חזה הוא אחד ההליכים הפופולריים ביותר בממלכת הניתוחים הפלסטיים. עם זאת, המומחים מהרהרים שמא התפיסות שלהם לגבי הניתוח והתוצאות, הן שגויות.

במהלך העשורים האחרונים, חל שינוי משמעותי ברעיונות הנוגעים לנושא הגדלת שדיים והתוצאות שנשים שואפות להשיג, במיוחד בקרב הצעירות בנות דור המילניום ודור ה-Z. הן שמות דגש רב יותר על מראה טבעי ועל תוצאות מותאמות אישית, שיהיו הכי מתאימות לגוף שלהן, ולא סתם להתמקד בהשגת שדיים גדולים יותר.

שינוי הפרספקטיבה על הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא אמצעי להשגת שדיים גדולים יותר. עם זאת, ולמרות שזה היה המצב השכיח בעבר, כל הפרספקטיבה הנוגעת להליכים להגדלת חזה השתנתה באופן משמעותי בשני העשורים האחרונים.

הניתוח להגדלת חזה החל להתמקד במראה טבעי ומאוזן יותר, מראה התואם את הצורה והגודל הייחודיים של החזה של המטופלת. לא מדובר בסתם התמקדות בהשגת חזה גדול יותר אלא בדגש על יצירת איזון הרמוני לגוף.

לפי המומחים, רוב הנשים רוצות תוצאה פרופורציונלית, הן רוצות ללבוש בגד כשהחזה החדש שלהן משתלב בו היטב, מבלי שיצטרכו לדאוג לזה כלל וכלל. למטופלות רבות נמאס מחזיות הפוש-אפ המרופדות, והן מבקשות להשיג שדיים גדולים יותר כפתרון קבע. חלקן גם מחפשות איזון וסימטריה.

חוץ מזה ניכר שינוי נוסף המתבטא בבחירה בשתל קטן יותר מהשתלים שנבחרו בעבר. נשים רוצות הגדלת חזה טבעית ובלתי מורגשת.

העתיד של הליכים להגדלת חזה

כשמסתכלים לעבר עתיד ההליכים להגדלת חזה, יש כמה התקדמויות חדשות המבטיחות התפתחות משמחת למטופלות. למשל, הליך הגדלה תת-עורי שבו מניחים את השתל מבלי לחתוך את השריר.

טכניקה חדשה נוספת בתחום הגדלת החזה, שהופכת יותר ויותר פופולרית, משתמשת באפשרות של השתלת שומן לעיצוב הגוף וליצירת שתלים שמציעים צללית שדיים טבעית יותר. בהליך זה אין צורך בשתלים זרים כמו סיליקון, ובמקומם משתמשים בשומן הנלקח מאזור המותניים או מאזורים אחרים בגוף המטופלת. השתלת שומן מאפשרת לעצב שדיים גדולים יותר תוך הימנעות מהסיבוכים הכרוכים בשימוש בשתלי סיליקון.

מקסום התוצאות שלך

מספר גורמים יכולים להבטיח שהניתוח הפלסטי יסתיים בתוצאות מיטביות. הנה כמה טיפים שיכולים למקסם את התוצאות ולשפר את הביטחון העצמי שלך לאחר הגדלת חזה.

להבין את ההליך

ידע הוא כוח. לכן, חשוב לוודא שאת מבינה את ההליך ויודעת מה צפוי לך במהלכו. נסי לבחור במנתח שמשתמש בתוכנית הדמיה תלת ממדית שתוכל להציג בפנייך את גודל השדיים הסופי. בנוסף, בחרי במנתח פלסטי מנוסה ומוסמך, כדי להבטיח שההליך הניתוחי ייעשה על ידי מומחה בתחום שכבר צבר ניסיון בהגדלת שדיים.

אל תתמקדי רק בפרופיל

נשים רבות, שבוחנות את גודל השתלים שלהן, נופלות למלכודת ההתמקדות בפרופיל ולא במבט מקדימה. אבל חשוב להבין איך ייראו השתלים גם מתוך מבט ישיר על מלוא הגוף. פרופיל גבוה ופרופיל נמוך כמעט לא רלוונטיים, טוענים המומחים. הדרך הנכונה להבין את גודל השד נעוץ ברוחב השתל, שנראה במבט מקדימה.

רוחב השתל צריך להתאים לך באופן ספציפי, בלי קשר לגודל שלו. הרעיון הוא לא לבחור בפרופיל לפני שתבחרי בגודל וברוחב של השתל, כי הפרופיל יבוא כבר באופן טבעי.

הכול תלוי בתחזוקה

הגדלת חזה עשויה להרגיש כמו הליך של ׳זבנג וגמרנו׳, אבל האמת היא שצריך לשמור על השדיים גם לאחר הנחת השתלים, וכשמגיע הזמן והם מתחילים להיחלש, צריך להחליף אותם.

ברגע שיש לך שתלים בחזה, בדיקתם הופכת לחלק ממשטר הבריאות שלך. תצטרכי להגיע מידי פעם למרפאה כדי שהרופא יבדוק אותם וישקול אם צריך להחליף אותם או לא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...