Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עם יזמקו – העסק שלכם עף!

עם יזמקו – העסק שלכם עף!
קרדיט לתמונה: yazamco.co.il

יזמקו כבר מעל חמישה עשורים, פועלת להביא רמה חדשה של שירות לישראל. מעל 10,000 משרדים ועסקים, נהנים מחברת השירות הטובה, המקצועית והאמינה ביותר. אנו מאמינים כי תפקידנו לדאוג, שהעסק שלכם יפעל כנדרש, ובלי תקלות והפרעות, ולשם כך עושים הכל כדי שזה יקרה.

יזמקו מחזיקה בשלוש חטיבות שירות ומכירה, כל אחת מקיפה רכיב אחר בתפקוד המשרדי והעסקי התקינים, כך שהלקוחות שלנו בטוחים ורגועים, ויכולים לישון טוב בלילה, כי הם יודעים שהעסק בידיים שלנו (מבטיחים, הם אמרו לנו את זה, חפשו בעדויות המוסרטות!).

בואו נדבר עלינו רגע.

3 חטיבות ביזמקו

אנו מחזיקים שלוש מחלקות שונות ביזמקו:

  1. מיכון משרדי: זהו האגף של מדפסות משולבות להשכרה ולמכירה, מכונות צילום ועוד- לעסקים בכל הגדלים ובכל הצרכים. בנוסף, אנו מחזיקים מחלקת פיתוח העוסקת במתן פתרונות יצירתיים, לניהול המשרד, בהתאמה אישית לצרכים הייחודיים של כל לקוח.
  2. יזמקו משקאות למשרד: האגף של מכונות המשקאות מכל הסוגים. שתיה קרה כמו מים צלולים במיוחד וסודה, שתיה חמה כמו קפה ברמות משתנות, ממשקאות סטנדרטיים ועד מכונות ברמה של בית קפה של ממש. מפולי קפה, ועד קפסולות. ופצצת הכוס, DRINKA, מכשיר ייחודי שפותח על ידינו, המציע את כל סוגי המשקאות- חמים, קרים, צלולים ומוגזים. יש מה לשאול אותנו.
  3. מחשוב עסקי- מערכת מחשוב מקיפה, שירות, מחשוב לעסק, פתרונות ענן, אבטחת מידע, שרתים ועוד ועוד. החטיבה מתמקדת במתן שירות מעולה, למערך מחשוב בעסק. כולל התחברות מרחוק או טכנאי שטח מקצועיים לפי צורך. ואם אין ברירה, יש לנו גם מעבדת שירות משוכללת. לא נשאיר אתכם לבד, זה בטוח.

יש מלקוחותינו שנהנים מכל האגפים, ויש הנעזרים רק בחלק שנדרש להם. כולם נהנים, אגב.

שירות לקוחות מובחר, כי למה שתתפשרו?

יזמקו מאמינה שמגיע ללקוחות שלה הטוב ביותר, וגם עושה את זה. אנו מציעים לכם פתרון מקיף למשרד בתחומים השונים- מדפסות, מחשוב ומכונות משקאות שונים, בטלפון אחד. מהיום לא צריך להתקשר פעם לשירות של המדפסת, ופעם לשירות של מכונת הסודה. חייגו בכל תקלה במשרד, *3730, ותגיעו אלינו.

המוקד הטלפוני שלנו הוא מוקד אנושי. אין לנו מענה אוטומטי מעצבן, אלא שיחה עם נציג אמיתי, שמיומן במתן מענה ראשוני, כדי לחסוך לכם טירחה, כסף ועצבים.

בנוסף, אנו מחזיקים טכנאי שירות בכל רחבי הארץ. 60 טכנאים, הפועלים עם מערכת GPS ששולחת אליכם את הטכנאי, שהכי קרוב למשרד שלכם. כך אנחנו בטוחים שתקבלו את המענה המהיר ביותר. אנחנו מאמינים שתשמחו לדעת, כי רוב הטכנאים עובדים אצלנו 10 שנים ויותר, וחלקם אף 20 שנה. לכן הם משמשים כאוטוריטה בלעדית בתחומים הרלוונטים, ויהיו איתכם עד לסוף הטוב.

יזמקו – שירות, אמינות זמינות, ועסקים כרגיל

אנחנו ביזמקו פועלים בנחישות, להעמיד לרשותם משרד שפועל כאילו מעצמו. הכל תקין, ומה שלא, אנחנו מטפלים בו מיד. אם בהשתלטות מרחוק, ואם בהגעה פיזית, או בטיפול במעבדה שלנו.

נשמח לדבר איתכם, ולהעניק גם לכם טעימה מהשירות המקצועי והאישי שלנו, כדי שתבינו כמה תוכלו להיות רגועים בעבודה שלכם, כשאנחנו בשטח. צרו איתנו קשר, ותתחילו להנות משקט נפשי בניהול העסק.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...