Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פנו עוד היום אל עו"ד פלילי מוביל ומקצועי

פנו עוד היום אל עו"ד פלילי מוביל ומקצועי
Credit: Canva.com

להתמודד עם אישומים חמורים

גם אם התפיסה החברתית של שימוש בסמים קלים כמו קנאביס כיום היא חיובית בהרבה מבעבר, בפועל עדיין מדובר בעבירה פלילית על פי פקודת הסמים המסוכנים. בין אם מדובר בעבירה של צריכה עצמית, החזקה שלא לצריכה עצמית וכמובן סחר- דעו כי מדובר בעבירות פליליות אשר יכולות להביא עימן השלכות קשות כמו כתב אישום, קנסות ואפילו מאסר. לכן, זכרו שאם נתפסתם מבצעים עבירת סחר בסמים עונש הוא כמעט תמיד בלתי נמנע במצב זה, אך התייעצות עם עורך דין המתמחה בעבירות סמים תוכל לסייע לכם להמתיק את גזר הדין ואף להגיע לעסקת טיעון אשר תשמור על האינטרסים שלכם.

להשמיע את הקול שלכם

לפי הדין הישראלי, כאשר בוצעה עבירה פלילית כנגד אדם אחר, הנפגע איננו משמש כצד בתיק אלא כעד בלבד במשפט אותו מנהלת מדינת ישראל כנגד הנאשם. עם זאת, בשנים האחרונות יותר ויותר נפגעי עבירה מגיעים אל בתי המשפט ולוקחים חלק פעיל במשפט, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעבירות מין ואלימות, כמו גם תאונות דרכים ועבירות רכוש. בסופו של יום, נפגעי עבירה מתמודדים עם קשיים רבים במערכת המשפטית, מרגע התלונה והחקירה במשטרה ועד התנהלות המשפט עצמו בו הם פעמים רבות משמשים כעדים, המתמודדים עם חקירה נגדית קשה מצד ההגנה. לכן, עוד טרם הגשת התלונה והתחלת ההליכים מומלץ לפנות אל עורך דין נפגעי עבירה, אשר ילווה אתכם לאורך כל ההליך, יעניק ייעוץ משפטי מקצועי, ישמור על הזכויות והאינטרסים שלכם ואף ייצג אתכם בתום ההליכים הפליליים בהגשת תביעה אזרחית.

לקבל ייעוץ משפטי מקצועי מהמומחים

בין אם הואשמתם בביצוע עבירה ובין אם אתם משמשים כעדים ואתם נפגעתם מהעבירה שבוצעה, זכותכם על פי חוק לקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין פלילי מרגע החקירה הראשונה במשטרה, ועד למהלך המשפט, במהלך ערעורים ועוד. ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מעורך דין המתמחה בסדר הדין הפלילי יוכל לסייע לכם לבנות אסטרטגיה משפטית ולמנוע מכם לבצע טעויות אשר ישפיעו באופן משמעותי על עתיד התיק ובהתאם גם על עתידכם. אם אתם גרים באזור המרכז ומחפשים אחר עורך דין פלילי תל אביב ישנם מגוון משרדים אשר מתמחים בייצוג וטיפול בתיקים פליליים מורכבים. אחד מעורכי הדין המובילים באזור המרכז, המתמחה בסדר הדין הפלילי וייצג אין ספור לקוחות מרוצים במהלך ההליכים המורכבים בחייהם הוא עורך הדין יניב זוסמן. אם גם אתם זקוקים לייעוץ משפטי מקצועי, פנו כבר היום אל עורך הדין זוסמן או חייגו למספר 0525199949.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...