Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית
מקור pixabay

שנת 2020 הייתה אמורה להיות ההבטחה הגדולה של המילניום. הרבה ציפיות היו מהשנה עם המספר הנאה והרבה אירועים תוכננו במהלכה אבל הכול ירד לטמיון קצת אחרי תחילת 2020, כשהתפרצה מגפת הקורונה – שמסרבת לדעוך מאז, מותירה אחריה שובל של בעיות בריאותיות, חברתיות וכלכליות.

לצד הפגיעה במורל, יש גם ניצוצות של תקווה – צוותים רפואיים בכל רחבי העולם עומלים מאז פרוץ המגפה על-מנת לייצר נגדה חיסון יעיל וכנראה שלא רחוק היום בו נוכל לשים את תקופת הקורונה או לפחות את השיא שלה, מאחורינו. אבל מה עושה מי שחייו נהרסו בתקופה הזו? למשל – בעלי עסקים שלא הצליחו להתאושש מהמגפה הכלכלית הנלווית לקורונה? פרסום בידיעות אחרונות יכול להיות פתרון מצוין עבורם. על זה במאמר שלפנינו.

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית
מקור pixabay

אל תכנסו לסטטיסטיקות העגומות

אם אתם בעלי עסקים, סביר להניח שגם אתם נאבקים בשיניים על-מנת לצלוח את התקופה המאתגרת הזו וכמו כולם, מחפשים דרכים יצירתיות וחדשניות לחדש לקהל הלקוחות שלכם, למכור לו מוצרים שהוא מסוגל להרשות לעצמו בתקופה של מיתון כלכלי וכמובן לשווק את כל אלו בדרך הטובה ביותר. אבל מי אמר שהדרכים המשוכללות ביותר הן הדרכים הטובות ביותר?

שיווק כמו של פעם – עובד גם היום

קחו לדוגמה את הנושא של פרסום בידיעות אחרונות – אחד העיתונים היומיים הנמכרים ביותר בישראל. אם תגידו לקולגות שלכם שאתם מתכוונים לשווק באמצעות פרסום בידיעות אחרונות, סביר להניח שהם יתחילו לדקלם לכם מנטרות מוכרות על-כך שהעולם עבר לדיגיטל וחבל שתשקיעו בפרסום בעיתונות.

בפועל, פרסום בידיעות אחרונות הוא דרך מעולה לשיווק, עם כמה יתרונות מובהקים:

  • גודל המודעה. פרסום בידיעות אחרונות כולל מודעה שגם בגודל המינימלי ביותר שלה, גדולה יותר ממודעה של קמפיין ברשתות החברתיות. יש לכם הזדמנות טובה יותר לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר את המסר שלכם היטב.
  • תשומת הלב של הקוראים. חשבו על המהירות בה אתם גוללים את התוכן באינטרנט וברשתות החברתיות. זו בדיוק המהירות בה קהל היעד שלכם גולל את התוכן שפרסמתם ועובר הלאה, מבלי להתעכב עליו. פרסום בידיעות אחרונות מלכתחילה מיועד לקהל שבשל יותר לקריאה איטית ומעמיקה ולכן יש לכם הזדמנות להבליט את המסר השיווקי שלכם, בין אם הוא נמצא בכתבה עצמה ובין אם במודעה סמוך לה.

פרסום בידיעות אחרונות עובד והוא יסייע לכם ולעסק שלכם לעבור בשלום את תקופת הקורונה, לשמור על תזרים המזומנים העסקי שלכם יציב ולבסס את המותג שלכם בצורה שתשרוד ותשגשג גם הרבה אחרי שהקורונה תיעלם מחיינו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...