Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית
מקור pixabay

שנת 2020 הייתה אמורה להיות ההבטחה הגדולה של המילניום. הרבה ציפיות היו מהשנה עם המספר הנאה והרבה אירועים תוכננו במהלכה אבל הכול ירד לטמיון קצת אחרי תחילת 2020, כשהתפרצה מגפת הקורונה – שמסרבת לדעוך מאז, מותירה אחריה שובל של בעיות בריאותיות, חברתיות וכלכליות.

לצד הפגיעה במורל, יש גם ניצוצות של תקווה – צוותים רפואיים בכל רחבי העולם עומלים מאז פרוץ המגפה על-מנת לייצר נגדה חיסון יעיל וכנראה שלא רחוק היום בו נוכל לשים את תקופת הקורונה או לפחות את השיא שלה, מאחורינו. אבל מה עושה מי שחייו נהרסו בתקופה הזו? למשל – בעלי עסקים שלא הצליחו להתאושש מהמגפה הכלכלית הנלווית לקורונה? פרסום בידיעות אחרונות יכול להיות פתרון מצוין עבורם. על זה במאמר שלפנינו.

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית
מקור pixabay

אל תכנסו לסטטיסטיקות העגומות

אם אתם בעלי עסקים, סביר להניח שגם אתם נאבקים בשיניים על-מנת לצלוח את התקופה המאתגרת הזו וכמו כולם, מחפשים דרכים יצירתיות וחדשניות לחדש לקהל הלקוחות שלכם, למכור לו מוצרים שהוא מסוגל להרשות לעצמו בתקופה של מיתון כלכלי וכמובן לשווק את כל אלו בדרך הטובה ביותר. אבל מי אמר שהדרכים המשוכללות ביותר הן הדרכים הטובות ביותר?

שיווק כמו של פעם – עובד גם היום

קחו לדוגמה את הנושא של פרסום בידיעות אחרונות – אחד העיתונים היומיים הנמכרים ביותר בישראל. אם תגידו לקולגות שלכם שאתם מתכוונים לשווק באמצעות פרסום בידיעות אחרונות, סביר להניח שהם יתחילו לדקלם לכם מנטרות מוכרות על-כך שהעולם עבר לדיגיטל וחבל שתשקיעו בפרסום בעיתונות.

בפועל, פרסום בידיעות אחרונות הוא דרך מעולה לשיווק, עם כמה יתרונות מובהקים:

  • גודל המודעה. פרסום בידיעות אחרונות כולל מודעה שגם בגודל המינימלי ביותר שלה, גדולה יותר ממודעה של קמפיין ברשתות החברתיות. יש לכם הזדמנות טובה יותר לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר את המסר שלכם היטב.
  • תשומת הלב של הקוראים. חשבו על המהירות בה אתם גוללים את התוכן באינטרנט וברשתות החברתיות. זו בדיוק המהירות בה קהל היעד שלכם גולל את התוכן שפרסמתם ועובר הלאה, מבלי להתעכב עליו. פרסום בידיעות אחרונות מלכתחילה מיועד לקהל שבשל יותר לקריאה איטית ומעמיקה ולכן יש לכם הזדמנות להבליט את המסר השיווקי שלכם, בין אם הוא נמצא בכתבה עצמה ובין אם במודעה סמוך לה.

פרסום בידיעות אחרונות עובד והוא יסייע לכם ולעסק שלכם לעבור בשלום את תקופת הקורונה, לשמור על תזרים המזומנים העסקי שלכם יציב ולבסס את המותג שלכם בצורה שתשרוד ותשגשג גם הרבה אחרי שהקורונה תיעלם מחיינו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עוברים טיפול שורש? כל הדברים אותם כדאי לדעת
טיפול שורש הפך למונח אשר יכול להרתיע לא מעט מטופלים...
ריפודי בדים: הדרך הנכונה לחידוש הריהוט שלכם בלי לקנות חדש
הריהוט משמש כמרכיב מרכזי ובולט בעיצוב הפנים של חלל מגורים...
איך לתכנן נכון את המקום במזוודה לקראת החופשה?
נוסעים לחופשה? המזוודה היא הפרטנרית הצמודה וחשוב לבחור מלכתחילה מוצר...
מתי נבצע החלפת ברך חלקית או מלאה?
החלפת מפרק הברך היא הליך כירורגי נפוץ שיכול לשפר משמעותית...
חגיגה מתנפחת ומתוקה: מדוכני מזון מפתים ועד מתנפחים מלהיבים - הכל להשכרה לאירועים בלתי נשכחים
מתנפחים לקפיצה ולחגיגה עליזה השכרת מתנפחים הפכה לחלק בלתי נפרד מכל...
שתלים דנטליים, המדריך המלא
מה שקורא לו הציבור 'השתלות שיניים' ואנחנו, אנשי המקצוע 'שתלים...
ההשלכות של תאונה על העתיד שלכם מחייבות פיצוי
כל תאונה נושאת בחובה פוטנציאל לנזק מתמשך, גם כאשר מחלימים...
מארז מושלם של פינוקים לגבר
נשים רבות רוצות לשמח את בני הזוג שלהן, אך לא...
מה שחשוב לדעת על גירושין שלא בהסכמה
גירושין הוא תהליך לא פשוט שחשוב לקחת בו דברים רבים...
איך לבחור עורך דין חדלות פירעון מומלץ?
החוק מאפשר ליחידים וחברות שהסתבכו בחובות משמעותיים לעבור הליך שיחלץ...