Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום מוביל בעיתון יומי

פרסום מוביל בעיתון יומי
קרדיט pixabay

פרסום בעיתון יומי מוביל הוא שיטה מוכרת, אך נדמה כי בשנים האחרונות רוב בעלי העסקים מעדיפים את צורות השיווק הדיגיטלי. במאמר זה נסביר מדוע פרסום במעריב הוא חיוני ואפקטיבי תמיד ואיך אפשר להשתמש בו למטרות מינוף עסקי, בנוסף ולמרות השימוש הנרחב באמצעי פרסום מקוונים.

פרסום מוביל בעיתון יומי
קרדיט pixabay

למה דווקא פרסום בעיתון מעריב?

אם יש לכם מוצר או שירות שאתם רוצים לפרסם ולקדם, בחירה בעיתון מעריב עשויה בהחלט להתגלות כהשקעה משתלמת מאוד. העיתון נהנה מתפוצה יומית עצומה של ומגיע למאות אלפי בתי אב בישראל, כשבנוסף לכך עובר בין ידיים ונחשף לבתי אב נוספים במהלך היום. הפרסום שלכם יכול להשתלב עם הפופולריות הרבה של העיתון וכך יש לכם הזדמנות לחשוף את המסר הפרסומי שלכם לכמות גדולה של אנשים, תוך זמן קצר ובתשלום שווה לכל כיס.

פרסום במעריב עולה פחות מקמפיין דיגיטלי

עניין התקציב כבר הוזכר על רגל אחת אבל חשוב לדייק ולהרחיב. המחיר של פרסום בעיתון מעריב הוא נמוך משמעותית מעלויות של פרסום ממומן באינטרנט או ברשתות החברתיות בטח בתקופת משבר כלכלי, ולכן הרווחיות שלכם כתוצאה מהפרסום עולה בהתאם. העלויות של קמפיין אינטרנטי איכותי אחד משתוות לעלות של פרסום כמה מודעות במעריב, שכאמור מגיעות לכמות גדולה של אנשים.

פרסום במעריב נמצא שם כדי להישאר

עוד דגש לגבי פרסום בעיתון מעריב, הוא הסטטיות של המודעה עצמה. בעידן הדיגיטלי אנחנו צורכים את רוב התכנים שלנו אונליין וכנ"ל גם פרסומים. לצד היתרונות, יש לכך גם חסרונות, למשל העובדה כי הפרסום נעלם בתוך בליל עצום של תוכן שיווקי, תוכן של גולשים אחרים, קמפיינים ממומנים המקודמים באגרסיביות ועוד. פרסום בעיתון מעריב, לעומת זאת, מותיר את המודעה במקומה. הקוראים נחשפים אליה כמעט בכל פעם שהם נוטלים את העיתון ולא צריך לחשוש כי היא תיעלם בינות תכנים אחרים. זה מאפשר להטמיע את המסר השיווקי חזק בתודעת הקוראים ומבטל את הצורך להשתמש בטריקים שיווקיים מתוחכמים על-מנת לעשות זאת.

פרסום גדול מהחיים

יתרון נוסף של פרסום בעיתון מעריב הוא הגודל הפיזי של המודעות. בעוד שברשתות החברתיות צריכת התוכן נעשית בעיקר דרך מסך הסמארטפון וגודל המודעות מלכתחילה מותאם לכך, הרי שפרסום בעיתון מעריב יכול אף להתפרס על עמוד כפול. גם המודעה הקטנה ביותר במעריב, תהיה גדולה יותר ממודעה מקוונת. גם זה מאפשר להחדיר את המסר השיווקי עמוק לתודעת הקהל ולחשוף את המותג והערכים הנלווים לו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...