Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתיחת עסק- לקחת בחשבון את כל המחויבויות

פתיחת עסק- לקחת בחשבון את כל המחויבויות
קרדיט Canva

רבים חושבים כבר אחרי צבא או הטיול הגדול על פתיחת עסק. אלה צעירים מלאי מרץ שרוצים סוף סוף להביא את עצמם לידי ביטוי ולהרוויח כסף כשרק הם מכוונים את עצמם, קובעים ומחליטים את ההחלטות המשמעותיות ביותר. אכן פתיחת עסק היא חלום וצעד חשוב עבור מי שמעוניין בכך אך יש לקחת בחשבון את שלל המחויבויות שמביא צעד כזה איתו. ראשית יש לבדוק האם ברשותכם סכום מספיק של כסף להוצאות ההתחלתיות וגם לחיפוי על חודשים שיהיו רווחיים פחות. יש לבדוק אם תצטרכו הלוואה לשם כך. שנית יש לעשות כל מה שנדרש מבחינה בירוקרטית כמו פתיחת תיק במס הכנסה, פתיחת עוסק פטור או מורשה, כשיש לבדוק היטב את הקריטריונים לכל אחד. יש לעדכן את ביטוח לאומי על היותכם עצמאים וגם לפתוח חשבון עסק המתנהל בנפרד מחשבונכם האישי.

התנהלות שוטפת מול הרשויות

בתור בעלי עסק יהיה עליכם להתנהל מול הרשויות השונות במדינה גם באופן שוטף ולא רק עם פתיחת העסק. אחת המטלות שלא ממש אהובה על בעלי עסק אך נדרשת בכל שנה מחדש היא דוח שנתי מס הכנסה. זוהי מטלה שחובה על כל בעל עסק להקפיד ולבצע וכדי שהדבר יהיה קל ככל האפשר חשוב להתנהל בצורה מסודרת לאורך כל השנה. חשוב לרשום כל חשבונית או קבלה, לעקוב אחר הכנסות שאינן קשורות דווקא לעסק באופן ישיר כמו רווחים כתוצאה מהשקעות. יש גם לקחת בחשבון שדוח למס הכנסה כולל לא רק את בעל העסק אלא גם את בן/ בת הזוג, גם אם הם שכירים. לשם כך צריך גם את ריכוז נתוני השכר שלהם. לכן, רבים בוחרים לא לבצע מטלה זו בעצמם אלא להשאיר אותה בידי בעלי מקצוע: מנהלי חשבונות ויועצי מס.

כל השירותים במקום אחד

כאמור, רבים בוחרים להיעזר בשירותי הנהלת חשבונות לעמידה בכל המטלות הנדרשות לניהול העסק. עם זאת, היום לא חייבים לעבוד מול משרד הנהלת חשבונות שלא בהכרח יהיה זמין עבורכם ולעיתים תצטרכו לגשת אליו פיזית. היום ישנם אתרי אינטרנט ומערכות שנועדו במיוחד לבעלי עסקים שרוצים לנהל את העסק בקלות רבה יותר. ישנן תוכנות CRM לניהול קשרי לקוחות, תוכנות לניהול םטוב יותר של מלאי וגם אתרים שדרכם תוכלו לבצע בעצמכם או בסיוע של צוות האתר פעולות שונות כמו הפקת חשבוניות וקבלות, הוצאת דוח שנתי מס הכנסה, הצהרת הון ועוד.

YPAY היא חברה שמספקת לכם את כל השירותים הנדרשים לניהול העסק והתנהלות מול רשות המיסים לרבות הפקת חשבוניות וקבלות בחינם, הזמנת שירות הוצאת דו"חות, שירותי סליקה ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...