טקס חנוכת כביש מכבית היום בצהריים מדאיג את ראש עיריית רמת-גן.
בר, הזהיר היום כי פתיחתו של כביש מכבית החדש (471) – תתגלה עד מהרה כאסון תחבורתי, וזאת כל עוד לא תמומש הבטחת משרד התחבורה לבצע את דרישתה של עיריית רמת-גן, ולמנהר את ציר אלוף שדה לכל אורכו. כביש מכבית, אשר נפתח בימים אלו, מוביל תנועה מכיוון מזרח למערב ולהיפך, מאזור כפר מע"ש וצומת זרובבל בפתח-תקווה, עד כביש 4 (גהה), ויחבר בעתיד בין כביש 4 לכביש 6.
בר אף הציע פתרון בצורת מינהור כביש אלוף שדה- כיוון שחלק מהתנועה המגיעה ממזרח דרך כביש מכבית, צפוייה להמשיך משם מערבה דרך אלוף שדה וליצור בו פקקי תנועה, דבר שבר אינו מוכן כמובן להסכים לו, לאור הפגיעה שיכולה להיגרם מכך לתושבי רמת-גן.
בראשית 2007 אף הושגה הסכמה בין בר לבין משרד התחבורה ונתיבי איילון, לפיה יבוצע מינהור אלוף שדה בכל חלקו הרמת-גני, בעלות של כ-200 מליון ₪, אך למרות שעיריית רמת-גן לחצה בלא הרף, משרד התחבורה לא קידם מאז את הפרוייקט-אשר היה חייב להתחיל להתבצע מהר-במקביל לשלבי התקדמות סלילתו של כביש מכבית. עתה נראה כי במשרד התחבורה לא ממהרים לקדם פרוייקט חשוב זה.
בינתיים, עד שלא יוסדר ויבוצע המינהור, העירייה תתנגד למתן עדיפות להזרמת תנועה מכיוון כביש גהה (מצפון ומדרום) מזרחה לאלוף שדה.
צבי בר דורש לפיכך ממשרד התחבורה לקדם בלא דיחוי את פרוייקט המינהור, שעם סיומו תהנה ממנו גם "התנועה העוברת" (המהווה כ-75% מהיקפי התנועה בו)-כולל זו שתגיע מכביש מכבית, וגם תושבי רמת-גן שייהנו מכך שהכביש העילי אשר יווצר מעל המינהור, יהפוך למעין כביש פנים-עירוני. בציר אלוף שדה חולפות מידי יום כ-100,000 מכוניות בין השעות 20:00-6:00.