Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידום מכירות דרך קידום מסרים – ברשתות החברתיות

קידום מכירות דרך קידום מסרים – ברשתות החברתיות
קרדיט: https://www.pexels.com/

כדרך הרשת החברתית, אנחנו יכולים לגלות אנשים שישמחו לגלות מה אנחנו עושים. אם לדוגמה, אנחנו מוכרים מוצר או שירות, שלא הרבה מכירים, או שפשוט – לא הרבה אנשים מכירים שאנחנו מוכרים ומאפשרים אותו, הרי שכדרך הרשת החברתית – אנחנו יכולים ליידע אותם על כך.

קרדיט: https://www.pexels.com/

למה הכוונה?

ובכן, האם מי מאיתנו שם לב, שיותר קל לנו לדעת מה קורה עם אנשים, כשאנחנו מקבלים מהם מכתב בדואר, עם תמונה ותיאור של המצב? ומה לגבי פוסט, עם תמונה ותיאור של המצב? זה אמנם מציג תיאור מצב, שלא בהכרח מתאר נאמנה את חייהם, אולי מבליט אספקט מסוים – אך כך או כך, זה עוזר לנו קצת יותר להבין מה קורה בחייהם. אפילו מתוך הדרך בה הם כותבים, או שפת הגוף בתמונות, וכיוצא בזה.

ובכן, אם אנחנו יכולים להביע עניין, ולהכיר קצת יותר טוב – אנשים שטרם פגשנו, או שטרם התראינו בשנית – הרי בוודאי שאנחנו יכולים לעשות אותו הדבר גם עבור אנשים שמוכרים משהו שמעניין אותנו, לא כך?

וכך זו התיאוריה, על כל פנים. שכן ברשתות חברתיות יש אנשים, וייתכן שתחומי העניין שלהם, משיקים לדברים שאנחנו רוצים להציע להם. איך הקסם הזה מתרחש? ובכן, כשיודעים איך לפרסם בצורה אורגנית, כמו גם ממומנת – ברשתות החברתיות, יודעים איך להגיש לתוך הפיד של לקוח פוטנציאלי, ופשוט להראות מה יש לנו עבורו.

ייעוץ דיגיטלי

אמנם, אנחנו לא תמיד יודעים איך לעשות זאת, וזה בהחלט דבר מה שאנחנו יכולים ללמוד. או/ו כמובן, לקבל עבורו ייעוץ ועזרה מקצועית, מחברות שמציעות שירותים דיגיטליים, כמו משרד פרסום, סוכנויות, וכיוצא בזה. משרדי פרסום, לדוגמה, יכולים להציע לנו את צוות משרד הפרסום, אשר כל אחד בו יכול להיות אחראי על נספח אחר שרלוונטי לפרסום ברשתות חברתיות, כמו כתיבת תכנים אורגניים, שיווק דרך מודעות ממונות, יצירת פרופיל של לקוח אידיאלי (אם הם על כל פנים מכירים בחשיבות של הדבר, ויודעים כיצד לעשות זאת), וכיוצא בזה.

בין הרשתות החברתיות אנחנו יכולים למצוא את פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, סנאפצ\\\\\\\'ט וכיוצא בזה – ואפילו את וואטאספ. למעשה, בכל מקום שיש לנו יכולת להתחבר עם אנשים, יש אפשרויות להציג את מה שאנחנו עושים למחייתנו, להצביע על כך – ולעשות זאת באופן אינטליגנטי, חכם ומתאים.

המסר האמיתי שלנו

באופן כללי, אנחנו רוצים להתבטא מתוך מה שחשוב לנו, מתוך המסר שלנו, מתוך מה שאנחנו באמת מאמינים בו – ולמעשה, כל תקשורת שלנו נובעת מן המשמעות העמוקה, מן הדבר שמעורר אותנו לתת לעולם. ובכך אנחנו למעשה בונים מותג, שכל תפקידו הוא לייצג את החזון, את ההבטחה והמסר כאן, עלי האדמות. כל תקשורת שלנו ברשת החברתית, יכולה לייצג את מה שאנחנו מאמינים בו – ומי שזה מהדהד לו, יכול להימשך ולשאול אותנו לגבי פרטים נוספים.

על כן, הדרך מתגמלת, מעניינת ומחברת – וניתן ללכת בה בכל דרך שמוצאים לנכון. משרד הפרסום של ירדן דיגיטל ישמח לעמוד לשירות אלו המבקשים עזרה וייעוץ בדרך. תודה על קריאתך.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...