Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קיר טלוויזיה מעוצב – הטרנד החדש

קיר טלוויזיה מעוצב – הטרנד החדש
מקור FREEPIK

הבית הפרטי שלנו הוא אחד מבין הרכושים היקרים לנו יותר מכול. אנו דואגים לא רק לניקיון ולסדר, אלא גם לעיצוב מתאים. מסיבה זו, אנו אוהבים לשנות את העיצוב ולהכניס שדרוגים לבית ישן או לנצל את הזדמנות המעבר לבית חדש ולתכן עיצוב חדש לגמרי. אחד האזורים החשובים יותר בבית הוא הסלון, ולו אנו דואגים יותר מכול, שכן זהו האזור שבו מתרחשת מרבית הפעילות המשפחתית והחברתית. וכמובן, מלכת הסלון היא הטלוויזיה, ועבורה נבחר עיצוב מיוחד. אחרי הכול, היא זו שמספקת לנו את הבידור המרכזי בכל יום ויום, בין אם אנו צופים בכתבת תחקירים או בסרט איכותי.

קיר טלוויזיה מעוצב - הטרנד החדש
מקור FREEPIK

הכירו את הטרנד הלוהט – קיר טלוויזיה מעוצב

היום יותר ויותר ישראלים עוברים לטרנד המוביל של קיר טלוויזיה מעוצב. לא מדובר בטרנד חולף, אלא בעיצוב מרהיב שנמצא כאן כדי להישאר. הכירו את כל הסיבות שבזכותן כדאי להסכים לעיצוב:

1. חוסך במקום

כאשר הטלויזיה שלכם מובנית בתוך הקיר, זה חוסך לכם מקום רב. תחשבו על ימים עברו שבהם היה צריך לפנות שולחן שלם או שידה כדי להעמיד עליהם את הטלוויזיה. היום, כבר לא צריך לעשות את זה. כי כשהטלוויזיה מותקנת בתוך הקיר, אתם יכולים להשתמש בשולחן או בשידה לצרכים אחרים.

2. בטיחותי יותר

טלוויזיה המותקנת על גבי הקיר או בתוכו אינה יכולה ליפול ולפצוע אחרים, בניגוד לטלוויזיה "רגילה" העומדת על השולחן. טלוויזיה כזו עשויה ליפול ואף להתנפץ לרסיסים כתוצאה ממעשה שובבות של אחד הילדים שהחליט לשחק בכדורגל בתוך הבית.

3. מקבלים מראה אסטטי יותר

קיר טלוויזיה מעוצב משתלב להפליא בתוך העיצוב הכללי של הבית, ומתאים במיוחד לעיצוב המודרני אשר דוגל במינימליזם ובמיזוג הריהוט עם הצורה ההנדסית של הבית. כאשר הטלוויזיה מובנית בתוך הקיר, אין כבלים משוחררים המפריעים לאסטטיקה, והכול נראה נקי ומושלם.

4. קל לתחזוקה

קיר הטלוויזיה עצמו קל לניקוי ואינו דורש תחזוקה מתמדת או ניקוי יסודי במיוחד. גם הטלוויזיה אינה מצריכה ניקוי אבק תמידי. די לעבור עליה באמצעות מטלית ונוזל לניקוי מסכים.

5. התקנה מהירה

ישנם אנשים החוששים ממעבר לקיר טלוויזיה מעוצב, שכן הם חושבים שמדובר בעבודה רבה שנמשכת שבועות אחדים, עבודה אשר תצריך מהם היעדרות מהבית. העניין הוא שכדי להפוך את הקיר הרגיל לקיר טלוויזיה מעוצב, נדרשת עבודה של יום או יומיים בלבד. תוך פרק זמן קצר כל כך לא תזהו את הבית שלכם, ובייחוד את קיר הסלון שבביתכם.

6. מתאים לכל אזור בבית

אמנם אנו מדברים כאן רבות על הסלון, אך קיר טלוויזיה מעוצב מתאים גם לחדרים אחרים שבהם מותקנת טלוויזיה דוגמת חדר עבודה, חדר אורחים או חדר שינה.

7. אתם בוחרים את הדגם שלכם

החלק הטוב ביותר בקיר טלוויזיה מעוצב הוא שאתם בוחרים את העיצוב שמתאים לכם יותר מכול. הקירות המעוצבים מגיעים בשלל גוונים ועיצובים, ואתם מוזמנים להחליט איך ייראה הקיר שלכם ואיזה חיפוי הוא יקבל.

איך מתקינים קיר טלוויזיה מעוצב?

כאשר רוצים להתקין קיר טלוויזיה מעוצב בתוך הבית, עושים זאת בכמה שלבים. בשלב הראשון קוראים לצוות מקצועי למדידת הקיר. חשוב לדעת מהו השטח המדויק של הקיר שלכם כדי לדייק לאחר מכן בעבודה. בשלב השני, מבצעים הדמיית תלת מימד כדי להראות לכם איך ייראה הקיר שלכם לאחר החיפוי. לאחר מכן, אתם בוחרים את סוג חיפוי הרצוי – חיפוי סולידי, דמוי עץ ועוד. בשלב הסופי אתם מאשרים את העבודה, וצוות המקצוענים מתחילים במלאכה עד לעבודת הגימור השלמה. כאמור, מדובר בתהליך קצר אשר אורך בין יום ליומיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...