Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רוכשים דירה? כדאי שתקראו את זה

רוכשים דירה? כדאי שתקראו את זה
קרדיט לתמונות FREEPIK

רכישה של דירה בין אם אתם רוכשים דירה במתנה לבן או לבת ובין אם אתם רוכשים עבורכם היא תהליך בירוקרטי מורכב, ורגע מרגש במיוחד. זה גם הרגע בו אתם תחפשו עורך דין רכישת דירה המתמחה בעולם הנדל"ן וזאת על מנת שתוכלו לבצע את התהליך בצורה מפוקחת, מבוקרת, ועל פי החוק.

מעבר לפרמטרים החוקיים ישנם פה גם פרמטרים מקצועיים שמי שלא עוסק בתחום לא באמת יכול להבין אותם. על כן, עורכי דין העוסקים בתחום זה יוכלו לסייע לכם ולקצר את התהליך, כמו גם למנוע עגמת נפש בשל תהליכים בירוקרטיים סבוכים.

מאיפה מתחילים?

רכישת דירה היא צעד גדול מאד, הרכישה הגדולה בחייכם. ישנם אלו שרוכשים דירה פעם אחת וישנם אלו שעושים זאת מספר פעמים. אך הדבר החשוב ביותר הוא לדעת שאת הצעד הזה חשוב לבצע עם הליווי הנכון.

בין אם אתם מבצעים העברת דירה במתנה ובין אם אתם רוכשים אותה עבור עצמכם חשוב לבצע את הצעד הזה ללא טעויות, ואם כן, לפחות ללמוד מהן. אם זוהי הפעם הראשונה שאתם רוכשים דירה לבטח תצטרכו את הליווי המקצועי הטוב ביותר, ולא בכדי. עורך דין העוסק בנדל"ן מקרקעין הוא האיש שלכם.

הצעד הראשון שלכם הוא מציאת עורך דין מקצועי וברמה גבוהה המתמחה בתחום הנדל"ן, ומשם, כבר תוכלו להמשיך ולהתקדם הלאה. חשוב שעורך הדין יבין היטב בניסוח חוזים, ניהול משא ומתן, ובכלל יכיר את עולם הנדל"ן ואנשי מקצוע רלוונטיים לצורך אבחון ליקויי בניה. עורך דין מקצועי יוכל גם להגן עליכם מפני ניצול, רמאויות, הונאה וכמובן לדאוג לכך שכל הזכויות שלכם ימולאו.

מה תפקידו הפורמלי של עורך הדין?

עורך דין העוסק בנדל"ן ומקרקעין בראש ובראשונה עוסק באבחון הרישום בטאבו ובמנהל מקרקעי ישראל. בודק האם קיימים חובות, איחור במסירת דירה שעבודים ומבצע בדיקות מקיפות להקטנת הסיכונים של העסקה.

לאחרי כן עורך הדין ינחה אתכם לגבי ההוצאות של העסקה, מס רכישה וזכות להפחתה של גובה התשלום או קבלת פטור מלא וזאת כחלק מדין מיסוי מקרקעין.

כמו כן, עורך הדין יעניק לכם את כל המידע ויבצע התאמה מקסימלית של העסקה אליכם, ואף במידת הצורך ידאג לייעץ לכם במידה ונראה שהעסקה אינה מיטבית עמכם.

עורך הדין תומר טייכמן עומד בראשות משרדו ובעל וותק של מעל 10 שנים בתחום הנדל"ן והמקרקעין. עו"ד טייכמן מעניק שירות משפטי בתחומים רבים, העיקרי בהם הוא תחום המקרקעין. משרד עורכי דין טייכמן דוגל ביחס אישי, אדיב וסבלני ולכל לקוח לצד מצוינות ומקצועיות ברמה גבוהה. התקשרו כבר עכשיו או השאירו פרטים ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...