Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רוצים לחדש ולרענן? שיפוץ יכניס אנרגיות חדשות

רוצים לחדש ולרענן? שיפוץ יכניס אנרגיות חדשות
קרדיט CANVA

אתם גרים באותה דירה כבר לא מעט שנים? החלפת רהיטים או אבזור בבית לא ממש מצליחה לתת תחושה מרעננת ולהכניס אנרגיות? כנראה שהגיע הזמן לעשות שיפוץ. שיפוץ לא חייב להיות הוצאה מטורפת ולשנות את כל הבית לגמרי. אפשר להחליט על שיפוץ ממוקד בחדר אחד, למשל חדר האמבטיה, או להחליט על שינוי אחד בכל הבית, למשל החלפת הריצוף- הכל בהתאם לתקציב ולרצון שלכם.

חדר האמבטיה – אחד החדרים שיביא שינוי משמעותי

אם בחרתם להתמקד בחדר אחד, חדר האמבטיה הוא אחד החדרים בו שיפוץ יביא לתוצאות משמעותיות. בחדר האמבטיה השחיקה יכולה להיות גדולה יותר בגלל שזהו חדר רטוב בו ישנו שימוש במים בתדירות גבוהה. חדר האמבטיה הוא לרוב גם חדר קטן, כך שכל דבר צריך להיות במקום וחשוב לנצל את השטח בצורה הטובה ביותר. בשיפוץ חדר אמבטיה כדאי לשלב בין שיפוץ או החלפת הצנרת בחדשה לחידוש הריצוף, החיפוי, שיפוץ מקלחת, החלפת הכלים הסניטריים ועוד. פתרונות אחסון טובים יותר יחד עם עיצוב מחודש יהפכו גם חדר אמבטיה קטן לפינה קסומה.

לרווח את החלל

אם הדירה שלכם בעלת מבנה מיושן, עם מחיצות וקירות המפרידים בין אזורים שונים בבית, שיפוץ הכולל שבירת קירות וריווח החלל יעשה לכם שינוי משמעותי. הבניה המודרנית כוללת חללים פתוחים ומרווחים ככל האפשר. שבירת קירות בין הכניסה לסלון, למטבח ולפינת האוכל יהפכו את הדירה לבעלת מבנה ומראה מודרניים. כמובן ששינויים בריצוף או בחיפוי הקירות, צביעה מחודשת ועוד יהפכו את השינוי לגדול עוד יותר. אצלנו תוכלו לבצע שיפוץ דירה קומפלט

הילדים עזבו? עשו שימוש מחודש בחדר

הורים רבים לא מרגישים בנוח לעשות שינויים בחדר הילדים כבר לאחר עזיבתם. עם זאת, הילדים (שהם כבר לא ממש ילדים) ללא ספק יבינו ויפרגנו. אפשר למשל להפוך שני חדרי ילדים לחדר אחד גדול ומרווח שישמש כחדר ארונות, חדר קולנוע, מוזיקה או כושר- הכל לפי רצונכם.

כל שיפוץ- רק עם קבלן שיפוצים מקצועי

גם אם שיפוץ שהחלטתם עליו הוא חלקי בלבד אל תתפשרו. חשוב לבחור בקבלן שיפוצים שינהל את העבודה. גם שיפוץ ממוקד, למשל שיפוץ האמבטיה בלבד, דורש את מעורבותם של כמה בעלי מקצוע: אינסטלטור, רצף וכו'. לכן, בחרו חברת שיפוצים מקצועית ורצינית העובדת באופן קבוע עם קבלני משנה או בעלי מקצוע איתם רציניים ומנוסים כך שלכם מובטחות התוצאות הטובות ביותר.

"המשפצים" היא חברת שיפוצים מקצועית ומוכרת, עובדת עם קבלני משנה בשיתוף פעולה מלא ומעורבת בכל שלבי העבודה. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה או בקשה חייגו 0505901206

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...